hoeveel aangekomen???

Jippie!!! Mijn eerste kilo's zijn nu dan eindelijk een feit.

Mijn buik is net zo dik als ik bij mijn vorige zwangerschap met 35 weken was, nu ben ik 25+4 en ik ben bijna 2 kilo zwaarder dan mijn begin gewicht.
Heb dan nu  ook een maat kleiner nodig dan voor de zwangerschap, maar de buik groeit gewoon door gelukkig!!!

Tja, de een klaagt over de kilo's die erbij komen en ik loop er om te springen, zwangere vrouwen....

Marjanne

Inmiddels 30 weken zwanger en 9 kg aangekomen.

Heb vooral vreetbuien aan het begin gehad waar door ik ook direct 3 kg was aangekomen in de 1e maanden.

Had geen misselijkheid, wel enorm zin in ongezond eten. Toen was ik net een paar kg afgevallen, dus dat lichaam van mij dacht: opslaan die handel!

Gelukkig is man lief van mening dat het bijna allemaal aan mijn buik zit, thanks babe!

In het middelste trimester had ik geen last van vreet kicken maar merk dat pannekoeken toch wel weer erg intrek zijn!

Toch probeer ik wel een beetje uit te kijken en straks als het kindje er is, is het helemaal afgelopen met snaaien! We snoepen nu al niet echt veel, maar dan is het gewoon klaar!

Gr. G.

hoi meiden

ik ben net terug van 2 weken zon vakantie
dacht het rustig aan te hebben gedaan maar tot mijn schrik........4 kilo erbij!!!!

aaaaaaaaaaaaaaa zit nu op 13 kilo aangekomen bij 32 weken
waar moet dit heen

hoee is het met jullie?

xx

2 weken geleden "klaagde" ik nog dat ik niet zoveel aankwam, nu is dat wel anders. Ik  ben gestopt met werken en dat merk ik!!!! Ben nu 28+5 en ben in een maand tijd ruim 6 kilo aangekomen!!! Bij mijn dochter kwam ik in totaal 7 kilo aan (is natuurlijk wel een beetje aan de lage kant) Maar ik zit er nu dus al boven en dat terwijl ik net 2 weken gestopt ben en je de laatste maanden het meeste aankomt!!!!

Liefs Marjanne

hoi meiden,

Ik hoor vast bij de kleinste groep, maar ik ben nu 27 weken en 4 dagen zwangeren ben tot nu toe 4 kilo lichter als voor mijn zwangerschap. Bij mijn vorige zwangerschap ben ik ook maar 7 kilo totaal aangekomen.

Pffff ik ben nu 31 wk en 4 dagen en net durfde ik weer eens op de weegschaal te gaan staan. 16 kilo erbij. Ik dacht echt dat ik al ruim boven de 20 kilo zat dus t valt me behoorlijk mee eigenlijk...

Hoi,

Ik ga elke keer met spanning op de weegschaal staan bij de vk. Bleek ik nu toch 6 ons afgevallen te zijn! Ben nu in totaal 7,8 kg aangekomen in 32 weken en 3 dagen. De vorige zwangeshap was ik in totaal 5 kg. gegroeid. De zwangerschappen daarvoor wel allemaal rond de 15 kg.

Groetjes,
Francien

Ben nu 29 3/7 wk zwanger en ongeveer 6 kg aangekomen.
Netjes toch?
Krijg nu wel een beetje een pafferig gezicht vind ik zelf, maar sommigen zeggen dat ze niets zien....nee nee....

Groetjes Renata.

Terug
Bovenaan