hoeveel aangekomen???

hoi meiden

daar ben ik weer
nu al weer bijna 23 weken zwanger en 6 kilo aangkomen
hoe is het met jjullie??

gaat de tijd toch weer snel he?!

xxx

Ja de tijd gaat idd snel...
Ben nu 21 wk en gelukkig lijkt mijn gewicht zich te hebben gestabiliceerd...
Ben nog steeds 6kilo zwaarder dan aan het begin van mn zwangerschap (dus net zoveel als met 19w)!!!
Gelukkig maar, want anders zou ik echt een tientonner worden!!!

liefs Nika

hmmm geloof dat ik aan de top sta dan. Ik ben 21 weken en 8 kilo aangekomen. Moet daar wel bij vermelden dat ik gestopt ben met roken en dat ik als ik niet rook een enorme snoepert ben. Ook dat ik 1.80 lang ben. Dat heeft er bij mij echt mee te maken. Kan de hele dag wel door snoepen. Dat was ook mijn rook reden. Nu moet ik zeggen dat die extra kilo's me (nog) niet misstaan. Hoop alleen niet dat ik nog te veel ga snaaien de komende periode. Ben benieuwd...

Toen ik 28 weken was was ik 8 kilo aangekomen, best netjes.
Helaas ging ik vanaf 31 weken heel snel aankomen vanwege vocht...Nu ben ik 36,3 weken en 20 kilo aangekomen.......voelt heel vervelend, je wordt er heel moe van, slechte conditie enzo.
Dus het zegt inderdaad niks hoeveel je in het begin of halverwege ben aangekomen! Succes allemaal!

Ben 22 weken zwanger heb een aardige buik en maar 1 kilo aangekomen

hoi,
Ik ben nu 19+3 wkn en zit bijna weer op mijn oude gewicht. Ik ben erg vaak ziek geweest de afgelopen maanden (gewoon buikgriep, schijn je extra vatbaar voor te zijn tijdens de zwangerschap!) Heb al een flinke buik, dus de kleine is gewoon doorgegaan met groeien. Laat de kilo's nu maar komen!!! haha

Hallo allemaal,

Ben momenteel op 2 dagen na 22 weken zwanger en ben circa 5 kilo aangekomen. Ben geobsedeerd door eten en heb dan ook het gevoel dat ik de hele dag moet eten. Mijn eten bestaat gelukkig wel uit gezonde voeding. Wat ik vooral eet: volkorenbrood (soms wel 9 sneetjes), yoghurt, groenten, middageten, overmatig veel fruit en soms een koekje of zo.

Hebben jullie dat nu ook dat je constant aan eten moet denken?

Nou, hier nog een koploper hoor! (dus Linda maak je geen zorgen).
Ik ben nu ruim 21 weken zwanger en ook al 8 kilo aangekomen.
Ben zelf ook ruim 1.80 en iedereen zegt juist tegen me dat ik zo mooi zwanger ben.
Dat ik nog haast niets ben aangekomen en dat alles in mijn buik zit.
Haha, ik weet zelf wel beter. Maar omdat ik gewoon al groot ben van mezelf vallen die extra 8 kilo's niet gelijk op! Gelukkig maar, want het zullen er nog wel meer worden...

Ik zal snel proberen een foto te plaatsen hier! Lijkt me leuk!

Terug
Bovenaan