Hoeveel aangekomen?

hoi miekje,

je bent niet de enige. ik ben nu 21+3 en ik ben 7 kilo aangekomen. ik had het idee dat ik nog wel een beschaafd buikje heb, maar als ik ook zo oom me heen lees, komt bijna niemand wat aan. ben ik dan zo'n veelvraat?

liefs,

Huhum.... Ik ben al 9 kilo aangekomen en ben 19 w en 2 dagen....
Misschien komt t omdat ik voor deze zwangerschap ook bijna 3 maanden zwanger ben geweest en dus al vanaf april zwanger ben?
Geen idee maar gelukkig is het nu alleen mn borsten en buik die groeien! :-D
Tuurlijk snoep ik meer dan voor mn zwangerschap maar ik let wel op wat ik eet, wil geen rond tonnetje worden en ook sport ik nog 1 a 2 keer per week.

Groetjes Janneke

Hoi,

ondertussen zit ik ook al op 7 kilo (en misschien ook al weer meer.....) en dat bij 22 weken. Deels komt dat waarschijnlijk doordat dit mijn tweede zwangerschap is, maar ook zeker dat ik wat meer snoep en minder beweeg.

Bij de eerste zwangerschap van de tweeling was ik 16kg aangekomen, wat achteraf gezien weinig was. Bij de borstvoeding aten ze me op, waardoor ik te snel af viel. Fysiek kon ik het dan ook niet lang volhouden.

De VK heeft nu aangeraden iets meer te eten en dus iets meer aan te komen, zodat ik bij de borstvoeding iets meer bij te zetten heb. Dus ik maak me geen zorgen over mijn gewicht en ik geniet volop van mijn hele grote buik.

groetjes,
Martine

quote: jannie79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-11-2008 08:31:59'));

Huhum.... Ik ben al 9 kilo aangekomen en ben 19 w en 2 dagen....
Misschien komt t omdat ik voor deze zwangerschap ook bijna 3 maanden zwanger ben geweest en dus al vanaf april zwanger ben?
Geen idee maar gelukkig is het nu alleen mn borsten en buik die groeien! :-D
Tuurlijk snoep ik meer dan voor mn zwangerschap maar ik let wel op wat ik eet, wil geen rond tonnetje worden en ook sport ik nog 1 a 2 keer per week.

Groetjes Janneke

hoi janneke,

ik ben ook eerder dit jaar 3 maanden zwanger geweest. dat is helaas niet goed gegaan. maar als de kilo's er daardoor aankomen vind ik helemaal niet erg. dan maar nadien harder trainen;)

Haha, merk dat het na 20 weken hard gaat. Ik ben nu 24 weken en 6 kilo aangekomen. Ik moet zeggen dat het schijnt als je te weinig aankomt dit tot vroeggeboorte kan leiden. Gewoon gezond eten, en af en toe wat lekkers, je houdt het gewicht toch niet tegen!

Ik ben nu 24.3 wkn en ben tussen de 7 en 8 kilo aangekomen. Soms houd ik ineens heel veel vocht vast, wat ook zomaar weer verdwijnt. Heb het verschil nog niet gewogen, maar ik voel me dan ineens net een michelinpoppetje...

lfs Mick

Terug
Bovenaan