Hoeveel aangekomen?

hoi hoi!

Nou daar kom ik dan: 25 wk en maar 2,5 kilo aangekomen. Ben vrij slank gebouwd en  voor die het weten is er een buikje te zien, maar nog maar vrij weinig. Ben daar toch best onzeker over. De VK zegt elke keer dat ik me juist geen zorgen moet maken.... maar goed deed ik dat maar!

Groetjes!

ik ben 28 weken zwanger en nu tussen de 9 en de 10 kilo aangekomen. Voor mijn gevoel houd ik nog niet zo veel vocht vast, 's avonds wel wat, maar heb nog geen dikke enkels oid.

Wel errug jammer, ondanks flink smeren zijn mijn zwangerschapsstrepen nu echt aanwezig, zowel boven als onder mijn navel zitten ze, helaas...

Zal ook weer eens op de weegschaal gaan staan, ik houd het eerlijk gezegd niet echt bij  Bij de eerste ben ik tien kilo aangekomen dus dat is ook niet zo veel. Mijn buik groeit harder dat bij de eerste maar vooral snel de hoogte in, echt een enorme toeter heb ik (nog) niet.
Groetjes Laura

Ik ben 27 weken zwanger en in verhouding nog niets bij gekomen. Ik ben in de eerste weken ontzettend misselijk geweest en veel last van migraine gehad, waardoor ik ben afgevallen en totaal geen eetlust meer had. Ik ben nu 2,5 kg bijgekomen, maar ben nog altijd 4 kg lichter dan voor ik zwanger was! Volgens de verloskundige kon het geen kwaad, maar had het me toch anders voorgesteld. Van de ene kant ben ik wel blij want ik ben nogal corpulent van mn eigen haha, maar je hoort toch altijd verhalen van anderen en dan heb je toch het idee dat het niet zo hoort in een zwangerschap.

Hallo,
Nu 27 weken zwanger en 7,5 kg aangekomen. Mag van mij wel iets minder zijn maar ja ukkepuk groeit goed iets harder er tegenaan na de bevalling dan maar ;)

ben 28 weken zwanger en nog steeds 2 kilo lichter dan bij de start van de zwangerschap, maar ik heb dan ook maanden heel weinig kunnen eten vanwege de misselijkheid. nu gaat het gelukkig iets beter met mij en de beeb doet het fantastisch.

groeten Petra

Terug
Bovenaan