Hoeveel aangekomen?

Ik ben 11 kilo aangekomen en ben nu 22 weken en 4 dagen. De laatste 3 weken gaat het in eens hard. Ik let verder niet op dat ik minder eet o.i.d. ik ben allang blij dat mijn darmen weer werken want eerder waren die ook nog verstopt.
Op zich is 11 kilo nog niet extreem veel voor mij ik zat voor mijn zwangerschap altijd 10 kilo onder mijn ideale BMI gewicht. VK maakt zich verder ook helemaal geen zorgen en ik ook niet.

hallo,
Ondertussen 24 weken en 1 dag en 6.5 kg aangekomen. Las van iemand dat ze de ene keer meer vocht vast houdt dan de andere keer. Hier nog zo 1 het kan zomaar 2 kilo schelen!
Vreemd mooie dromen dat je nooit gewogen wordt bij de vk volgens mij hoort dat wel. Bij ons is het wel zo in elk geval.

quote: mooiedromen reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-11-2008 19:34:31'));

Het vreemde is dat ik nooit wordt gewogen bij de VK!

Zit donderdag op 25 weken en was vandaag 6.9 kilo aangekomen. Neem aan normaal...

Niet wegen is prima normaal. Vroeger werd het wel standaard gedaan maar er is gebleken dat gewichtstoename geen betrouwbare indicator is voor de groei van je kindje. Kijk hier maar eens hoe het uit elkaar ligt bij hetzelfde aantal weken. Sommige VK's doen het nog wel. Ik ben nu ruim 20 weken zwanger en vier kilo aangekomen. Volledig in lijn met mijn vorige zwangerschappen. Wel heb ik veel zin in vet!!!!!!

ohowwww...volgens de weegschaal bij de verloskudige nu 10 kilo aangekomen!
Was geen probleem hoor zei ze, maar hoop dat het toch ietsje minder snel gaat in t vervolg. Afgelopen 4 weken 3 kilo aangekomen! Beetje teveel dus. Maar heb helemaal niet opgelet, zal dit maar snel wel gaan doen!

Groetjes Annemiek 23,5 wk zwanger

22 weken en 1 dag zwanger en 9,4 kilo aangekomen.
Nu heb ik wel 's avonds na het eten gewogen, dus ik denk dat het nu 9 kilo is.

Dus ik moet ook blijven opletten....

groetjes Maris

Hier gaat het ook hard: 11 kilo in 24 weken. Zo zwaar was ik niet eens toen ik zwanger was van de tweeling. Er gaan dan ook iets te veel lekkere dingen door mijn mond naar binnen. Het is wat dat betreft de verkeerde tijd van het jaar.

Maar ik maak me er niet te druk om, de kilo's gaan er wel weer af (als ik me daar volgend jaar een beetje voor inzet).

gr,
Martine

Terug
Bovenaan