Hoeveel 'rondes'?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ben Schatteboutje, 26 jaar en wil in 2006 voor ons eerste kindje gaan!

Even uit nieuwsgierigheid;

In de hoeveelste 'klusronde' (sorry voor het stomme woord) werden jullie  zwanger?

Ben benieuwd! Weet dat het bij iedereen anders ligt maar ben gewoon nieuwsgierig naar de ervaringen van  anderen...

THNX!

Liefs en veel geluk in de zwangerschap en met jullie toekomstige kleintje!
Schatteboutje  

Hey,

Bij ons was het de 2e keer al raak. Das natuurlijk vrij snel, het natuurlijk ook heel anders had kunnen gaan.....

Ik ben  ook 26 jaar en  nu 21 weken zwanger, van de eerste, en geniet er ook elke dag van. Sinds een paar weken voel ik onze kleine druk bezig in mijn buik. Het is nu al de  mooiste ervaring in  mijn leven (cliche maar echt waar).  Gisteren een echo gehad en alles was goed!!!

Ik wens je veel succes over een paar maandjes en laat een berichtje achter als het zover is!

Groetjes,
Marloes

Haha! Klusronde.... Nou je hebt het prachtig benoemd!
Het is inderdaad bij iedereen verschillend, maar bij ons was het meteen bij de 1e keer al "raak".
Heel veel succes in ieder geval!

Hoi,

de eerste in 2x en de tweede in 1x..

Succes ermee

groetjes

Hoi,

Bij  mij ook een maand nadat ik gestopt was met de pil. Had zelf niet verwacht dat het zo snel zou kunnen gaan. Ik zie nu bij mijn zus dat het ook anders kan gaan, dus ik prijs mezelf erg gelukkig :)  

Groetjes Leine

Hallo,

Dit is absoluut niet bedoeld om te ontmoedigen maar meer om te laten zien dat het ook langer kan duren. Ik ben 33 jaar en zwanger van ons eerste kindje. Wij hebben er 10 jaar over gedaan om zover te komen. Natuurlijk weet ik dat het gelukkig voor veel mensen niet zo gaat maar met "plannen" blijf ik moeite houden.

In ieder geval veel succes en hoop voor jullie dat jullie droom uit mag komen.
Groeten Pinklady

Hallo,

Ook voor mijn man en mij geldt dat het "plannen" niet altijd wilde lukken. Ik ben 28 jaar en in totaal zijn wij er 2 jaar mee bezig geweest. Uiteindelijk na vele ziekenhuisbezoekjes ben ik inmiddels zwanger (21 weken en 2 dagen) van ons eerste kindje via ICSI (uitgebreide vorm van IVF).

Succes!!

Claudia77

Hallo,

Klusronde??? Die houden we erin!!!!!!!!
Maar goed bij mij ging het eigenlijk wel heel snel, de eerste keer ben ik door de pil heen zwanger geraakt, mede hierdoor is dat niet goed gelopen. De tweede keer was wel helemaal gepland en hebben we ongeveer 2 maanden over gedaan, eigenlijk gingen we er helemaal niet vanuit dat het zo snel alweer raak zou zijn en dat was dus een aangename verassing! Mijn zus aan de andere kant is nu al een hele poos bezig met zwanger proberen te raken, ongeveer 10 maanden nu en dat wil maar niet lukken. Het zegt dus helemaal niet zoveel.

Ik hoop voor jou dat het snel lukt en je een goede gezonde zwangerschap krijgt,

Groetjes Brechtje, 25wkn 4dgn.

Terug
Bovenaan