Hoeveel 'rondes'?

Heej Bientje,

Daar heb je gelijk in hoor. Tis ook niet dat ik wil kansberekenen...Ben alleen nieuwsgierig naar ervaringen van anderen. Ik heb in mijn  nabije omgeving een vriendin die in  1x zwanger werd en een vriendin die na een hele lange klusperiode eindelijk zwanger werd en na 10 weken een miskraam kreeg.

Maar vind het toch leuk om te lezen hoe het anderen is vergaan.
Ik kan alleen maar hopen dat het bij mij snel lukt en dat we ooit een gezond kindje mogen krijgen.

Jij in ieder geval gefeliciteerd!

Liefs,
Schatteboutje

Inderdaad pin je er niet al te veel aan. De één heeft het grote geluk met een paar maanden zwanger te raken en de ander doet er een jaar of zelfs langer over. Trouwens, een jaar lijkt lang, maar schijnt toch wel normaal te zijn, alles wat eerder is gewoon mooi meegenomen.

Groetjes Mariska.

Ik was al jaren niet meer aan de pil en we hebben al die tijd condooms gebruikt of zijn "voor het zingen de kerk uit" gegaan. Het is eigenlijk een wonder dat ik in die tijd niet zwanger ben geraakt en ik dacht daarom eigenlijk dat het ons best nog wel moeite zou gaan kosten om zwanger te raken. Maar toen we eenmaal "raak" probeerden te schieten, was het ook binnen een maand raak.
Die zag ik dus ff niet aankomen, maar ja, ik ben er wel heel gelukkig mee hoor.

hoi hoi,

heb gisteren gehoord dat ik ZWANGER ben van onze eerste.......ben nog maar net gestopt met de pil, 24 jaar en meteen in de eerste ronde al raak.....hadden we nooit verwacht maar zijn er super blij mee...

groetjes Liselotte

Hoi hoi..

Mijn eerste was met ronde 1.. de tweede met ronde 2, de derde met ronde 12 en deze zwangerschap kwam tot stand na 10 rondes..
Ik ben nu 14 weken en 1 dag zwanger en ben 36 jaar..

Groetjes Bats..

Hoi,
Bij ons zeer snel moet ik zeggen, in september stopte ik met de pil om tot november eigenlijk met condooms verder te gaan i.v.m. onze bruiloft   afgelopen 11 november. Maar ik nam het niet zo nauw met die condooms en na hem in oktober 1 keer niet gebruikt te hebben was ik al zwanger!!!! Erg snel dus ik stond er zelf van te kijken na zoveel jaar pilgebruik.
We trouwden dus met zijn 3en dit was wel speciaal
groetjes meisje b

Ik sluit me helemaal bij sommige meiden aan....Weet je dat het bij de meeste vrouwen pas na 12 rondes raak is....Pin je er niet teveel aan vast. Plannen vind ik een vreselijk woord. je kunt het gewoon niet plannen. De een is zomaar zwanger en de ander niet. Dat kun je ook uit de verschillende  verhalen lezen.  Ik ben net zwanger en dat na 3 jaar. En 8 IUI behandelingen. Maar goed, ik ben dolblij en heel gelukkig dat het gelukt is! Hoop dat het bij jou ook gaat lukken! Heel veel succes!

Groetjes Bianca

Hoi,

Ik ben in januari 05 gestopt met de pil en 13 augustus is de laatse keer
dat ik ongesteld ben geweest,ben nu 15 weken zwanger van ons
eerste kindje,en het is een geweldige ervaring dat er een klein
mensje in je groeit!!
Veel succes!!

Groetjes Maaike

Terug
Bovenaan