Hoeveel 'rondes'?

HI,

Wij hebben er 2 jaar overgedaan en zijn nu dmv de 1e ivf poging zwanger geraakt!!
Het is maar goed dat je vantevoren niet weet hoelang het gaat duren anders zou je depressief raken als het jaren duurt. Maar zelfs al duurt het jaren, als je eenmaal zwanger bent dan maakt het allemaal niet meer uit!!! Als je maar zwanger raakt.

gr
Marielle
12w5d

hoi,
bij ons precies omgekeerd, wij hadden verwacht dt het even zou duren na 12 jaar pil maar meteen raak eerste ronde
nu de tweede was het weer hetzelfde, totaal onverwacht weer de eerste ronde raak

maar ik weet wel dat we heel erg gelijk hebben hiermee!
groetjes brenda

Hoi,

Bij ons was het eerst in de eerste  ronde raak maar dit werd helaas een miskraam. Na de miskraam was het geloof ik in ronde 4 weer raak. Ben nu bijna 18 weken zwanger!!

Groetjes Janneke 24 jaar.

Hoi,

Bij ons was het de eerste keer in ronde 2 raak en nu ben ik weer zwanger en deze keer was het in de eerste ronde raak.... maar laat je niet gek maken door deze verhalen! Gemiddeld worden vrouwen 'pas' ergens tussen ronde 6 en 12 zwanger, dus het is echt niet vreemd als het wat langer duurt dan een maand of 3... ook al wil je zodra jullie voor het 'echie' gaan ook het liefst direct zwanger zijn.

Succes, Michele

Hoi meiden!

Bedankt voor jullie reacties! Zoals ik al verwachtte; bij iedereen loopt het anders. De een heeft geluk en is in 1 of 2 klusrondes (hihi) zwanger, de ander heeft wat minder geluk.
Maaaaarrr, het belangrijkste is dat jullie nu allemaal zwanger zijn!

Nog even en jullie hebben een mooi, en hopelijk gezond kindje op de wereld gezet!

Ik hoop dat het ons ook mag overkomen. Heb er in ieder geval veel zin in!

Liefs.

Schatteboutje

hoi!

Ik wil je meteen met je neus op de feiten drukken; je hebt NIETS aan kansberekeingen!! Doe het niet.. je kan alleen maar teleurgesteld raken.

Ik ben in februari 2004 gestopt met de pil en werd niet ongesteld. In november 2004 werd duidelijk dat ik niet zomaar uit mezelf zwanger zou raken.. Ik heb 6 hormoonkuren gehad en ben nu zwanger!! De lange weg met hoop, teleurstelling en veel onzekerheid, is iets dat ik niemand toewens, hoor!

maar goed als je toch iets aan kansberekeing wilt doen, gemiddeld duurt het een half jaar.

Bien

Terug
Bovenaan