Hoeveel 'rondes'?

wij hadden geluk na ronde nummer 6. Een half jaar vond ik nog vrij snel. ben nu 4 weken zwanger hoor dus ik weet het pas een paar dagen. Hoop ook dat alles goed blijft gaan.
groetjes sacha

Even kijken, drie jaar dus dat is 36 klusrondes voor onze laatste. Bij ons is het een kwestie van niet opgeven en geen klusronde onbenut laten. Voor de eerste zijn we 20 rondes bezig geweest, de tweede was snel 'slechts' 18 rondes. Maargoed voor een medische bijna onvruchtbaarheid doen we het toch heel aardig lijkt me!!!
Ivy

hoi,

Denk dat wij redelijk het gemiddelde in stand houden. Bij de eerste duurde het drien maandjes, en nu bij de tweede is het in 5 maandjes gelukt.
(kreeg trouwens van mij huisarts te horen dat dat laatste absoluut nog snel is!).

Groetjes Rianne
12w2d

Hoi,
Ik dacht dat het bij mij zeker lang zou duren, omdat het bij mijn zus ook zo een tweenhalf jaar duurde. Maar bij ons was het natuurlijk meteen de tweede klusronde raak !
Birgit (21wken, 2 dagen)

Hi schatteboutje (klinkt gek, want dat zeg ik nooit tegen vreemden, hihi),

Veel succes met het voor het echie klussen (heb ik altijd al een leuk woord gevonden voor 'the real thing').

Bij mij was het de eerste keer meteen raak, maar dat is uitgelopen op een miskraam. Bij de volgende keer heeft het 3 maanden geduurd, en daaruit is mijn mooie oudste dochter geboren. De laatste keer waren we er veel minder mee bezig dan de keren ervoor en toen heeft het 4 maanden geduurd. Inmiddels ben ik dan ook moeder van 2 prachtige dochters.

Groetjes,
Tineke

Hoi hoi

Voordat ik zwanger werd van mijn dochter heb ik 3 miskramen gehad en dat heeft in totaal 15 maanden in beslag genomen. Maar nadat mijn lieve dochter er was, was ik de ellende eigenlijk zo vergeten.
Nu ben ik zwanger van de tweede en dat werd ik meteen nadat ik met de pil gestopt was. Dus nu hebben we echt geluk gehad!!!!!

Succes met zwanger worden!!!

groetjes Ria

Ik was bij mijn zoontje in ronde nummer 5 zwanger geraakt, alleen duurde het wel 7 maanden omdat mijn cyclussen erg lang waren. Ik ben nu zwanger vand e 2e en dit was in ronde nummer 3 gelukt!
En dit noemd mijn dokter ook al vrij snel. Een half jaar is heel normaal schijnt het.

Groetjes,
Wendy, moeder van Damian (30-11-2004 en zwanger van de 2e uitgerekend 11-07-2006)

Hee hallo,

Bij ons is het ook erg snel gegaan, de eerste in 2 maanden en nu mn 2e was gelijk in 1 keer raak. Bij mn eerste was in 19 toen ik zwanger raakte.
Nu was ik 24 toen ik zwanger raakte, en dit keer voelde ik het, ik had een voorgevoel, zo van nu moet het. Eigenlijk ha dmn vriend helemaal geen zin, dus heb hem overgehaald en even later voelde ik ook echt een plof, links in mn buik. Ik wist ook gelijk dat ik zwanger was.
We weten precies wanneer en hoe. Dat is wel grappig.
Maar ik besef me ook zo goed dat wij echt heel veel geluk hebben. Ze zeggen hoe jonger je bent hoe makkelijker het gaat, dat zal ook best wel zo zijn, maar nu hoor ik weer van een kennis die is net zo oud als ik en die kan ook niet natuurlij kZwanger raken.
Mn schoonzus was ook een half jaar bezig voordat ze zwanger raakte.
Je ziet het is dus erg verschillend,en ik kan alleen maar zeggen dat wij geluk hebben gehad.

Veel succes met zwanger raken

Groetjes, Ris
33w7d

Terug
Bovenaan