Hoeveel 'rondes'?

De eerste keer was het na 7 rondes raak en nu een beetje onverwachts in 1 keer!

hoi,

Wij hoeven er praktisch niks voor te doen. Als ik zwanger wil worden weet ik met 90% zekerheid dat het gelijk gebeurd.   Klikt best raar maar bij ons is dat wel zo.   Ik moet dus juist heel erg uitkijken dat ik niks verkeerd doe want anders is het gelijk raak.  

Ik bekijk het altijd wel van 2 kanten. Wij doen bijna niks en een ander moet helemaal aan de ivf en wat er al niet meer is. Dus ik ben elke keer wel dankbaar dat wij zo snel een kindje krijgen.  

Gerdientje

Hoi,

Ik ben zo'n enorme bofkont dat ik beide keren in 1 keer zwanger ben geraakt.
Ik weet dat ik daarmee enorm bof en prijs mezelf dan ook heel gelukkig.

Ik hoop dat je snel zwanger zult raken!

Syl

Zijn er nog meiden die willen reageren op dit item? Vind het leuk om van dit soort polls te doen. Ben altijd benieuwd naar ervaringen van anderen.
Helaas bij mij de 1e ronde niet raak. Maar met goede moed op naar ronde 2!

Liefs, Billie

Hoi Billie,
ik ben de derde maand zwanger geraakt, nog vrij vlotjes dus, ben nu 18 weken en 4 dagen zwanger. Bij een vriendin van me duurde het 9 maanden, zij zei ook tegen mij toen we begonnen dat het gemiddeld wel een jaar kan duren. Dat ligt toch voor iedereen anders, in ieder geval veel succes en hoop dat je snel mee kunt praten over je zwangerschap!
Groetjes Angeliek

Bij ons was het  eigenlijk per ongeluk raak. We wilden wel serieus gaan beginnen met 'proberen' en deden het  voor de grap alvast één keer zonder condoom   (ruim 3 weken na mijn laatste menstruatie, ik was overigens al wel een tijd van de pil af).
En ja hoor,  meteen zwanger. De tweede keer weer precies hetzelfde. Ook in de maand voorafgaande aan de periode dat we het serieus wilden gaan proberen  .  Hoop dat het bij jou ook snel gaat lukken!

Monica

hoi hoi
bij elke zwangerschap waren we meteen zwanger,wel 4 miskramen gehad.
maar steeds bij de eerste ronde raak dus.
groetjes diana

Hoi Billie,

Bij ons was het de eerste ronde gelijk raak.

Groetjes

Terug
Bovenaan