Hoeveel 'rondes'?

nou eventjes het gemiddelde opkrikken hoor: tien rondes hierzo!
Het is ongelofelijk bij zoveel meiden in dit rijtje de eerste poging raak, laat je niet ontmoedigen hoor mocht jij een van diegene zijn die al een tijdje aan het klussen is. Het gemiddelde is echt meer dan een jaar hoor. Ik weet alleen niet of daarbij een miskraam meegerekend is...
Succes allemaal.

Jeetje, dat is opvallend. Drie meiden die in ronde 1 zwanger werden! Hoop dat het bij mij ook vlot wil lukken!

Grtjs
Billie

Bij mij was het bij ronde 2 al raak.
Dit had ik zelf niet verwacht.
Ik heb er wel een beetje rekening mee gehouden
wanneer m'n eisprong ongeveer zou zijn.
Succes!!

xx Syrah (33 wk)

Hoi!

Ik raakte zwanger terwijl ik een spiraaltje had, maar die zat blijkbaar verkeerd ghehee.
Ik weet niet hoe lang dat ding al niet goed zat, dus ik weet niet in hoeveel rondes het bij mij raak was:)

Groetjes
Eleanor(31+1)

hallo hallo..

ik heb er 3 jaar over gedaan.
met hulp van gynocoloog schoten we ook nog niet op..
toen we het op een laag pitje hadden gezet.
waren we toch ineens zwanger.
helemaal razend blij..

tanja
16 weken en 6 dagen

Ook ik raakte  heel erg snel zwanger. In ronde 2 was het raak, terwijl ik geen idee had wanneer mijn eisprong was.  

Heel veel succes.  Hopelijk ben je snel  zwanger !  

Groetjes, Yasmina (30w4d)

Hoi Billie,

Bij beide keren in ronde 1 raak, ik berekende dan ook wanneer mijn vruchtbare periode was en heb een goede cyclus van 28 dagen precies. En heb denk ik een engeltje op mijn schouder zitten......

Succes, Angel

Hoi Billie,

Bij beide keren in ronde 1 raak, ik berekende dan ook wanneer mijn vruchtbare periode was en heb een goede cyclus van 28 dagen precies. En heb denk ik een engeltje op mijn schouder zitten......

Succes, Angel

Terug
Bovenaan