Hoeveel 'rondes'?

he hallo,

tja bij ons is het door mijn ;pil heen gegaan, dus wij waren niet echt, totaal niet zeg maar  bezig om zwanger te worden.
maar daarom is het niet minder gewenst hoor!!

succes!!!

kuss selma

Helaas behoorden wij tot degene bij wie het niet zo vlot ging. De eerste keer 2 jaar, wat helaas op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap eindigde, met een eileider minder verder gegaan en 4 jaar later na drie k.i.'s en een ivf was het dan toch raak. Ik ben nu 27 weken zwanger. Maar laat je vooral niet ontmoedigen, gelukkig gaat het bij de meeste een stuk makkelijker en sneller zoals je al hebt gemerkt van de andere dames!
Succes!!!
RB

(P.s.ik plaats even een nieuwe oproep, want ben nieuwsgierig of er meer dames in de medische draaimolen hebben gezeten)

Helaas behoorden wij tot degene bij wie het niet zo vlot ging. De eerste keer 2 jaar, wat helaas op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap eindigde, met een eileider minder verder gegaan en 4 jaar later na drie k.i.'s en een ivf was het dan toch raak. Ik ben nu 27 weken zwanger. Maar laat je vooral niet ontmoedigen, gelukkig gaat het bij de meeste een stuk makkelijker en sneller zoals je al hebt gemerkt van de andere dames!
Succes!!!
RB

(P.s.ik plaats even een nieuwe oproep, want ben nieuwsgierig of er meer dames in de medische draaimolen hebben gezeten)

hey,

De eerste keer ben ik door de pil heen zwanger geraakt, dat was dus niet de bedoeling(maar wel heel welkom!)
En de tweede keer werd ik in ronde 3 zwanger. Ben inmiddels 22w4d zwanger van de tweede!

Groetjes Annemiek
22w4d

Hoi Billie,

Bij ons heeft het helaas 27 ronden geduurd. Ik ben nu 19 weken zwanger na de tweede IVF-proging. Maar zoals de andere meiden al zeiden: probeer je niet gek te laten maken. Het komt ook bij jou toch zoals het komt.

Noralieke

Hoi meiden,

Nee hoor, ik laat me niet gek maken! Hoop dat het snel mag lukken, dat wel!

Opvallend dat er toch een aantal van jullie door de spiraal of pil heen zwanger zijn geworden Lijkt me toch even schrikken! Maar heel fijn dat jullie ondanks dat toch heel blij zijn met het wondertje in jullie buik!

Vele geluk!

Liefs, Billie

Terug
Bovenaan