Hoeveel besteden jullie wekelijks aan de boodschappen?

quote: B Elanna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-08-2007 22:13:43')); Hoi Rene,

Is ook zo! je kan maar beter iets ruimer denken (qua geld) dan dat het tegenvalt!
Maar ik denk als je rond de 200,- euro bereken.. dat je dan nog goed ruim zit.

Hier is het ook geen vetpot, en de aanbiedingen afstruinen voor luiers doe ik héél vaak!

Veel succes met beslissen voor jullie huisje! en veel plezier met je vriendin over de drempel dragen van jullie nieuwe stulpje

groetjes Debby mv B'Elanna

Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten!! Ik ben echt geen 300 euro per maand aan die kleine kwijt, ik struin alle aanbiedingen af, qua luiers, babydoekjes, shampoo etc. Maar buiten dat, doe ik al bijna 11 weken lang met de sudo proefpotjes uit de gratis pakketten die je overal krijgt, en shampoo en badschuim/zeep gebruik je ook niet iedere maand op! Dus dat scheelt ook weer he

Succes met je huisje, het vaderschap en geniet buiten het onderzoeken voor op jezelf gaan van alle kleine dingen die je gaat beleven!!

Groetjes Karmen
mama van Liz

wij zijn nu nog met z'n tweeen, maar de derde komt eraan in maart.Mijn wederhelft heeft   een fulltime inkomen en ik heb een uitkering. Ik ben van huis uit ook gewend om het met minder te moeten doen. Wat leuk om te zien hoe iedereen het doet, en ook handig om voor tips. wij doen boodsch. bij dirk v.d broek, gewoon een fijne winkel, en naar ons inziens hebben ze alles. We doen op maand, boodsch. (   man werkt een 4 -daagse werkweek en is s''maandags vrij) we hebben  echt 2 overvolle tassen   voor een hele week ( maand-zat. ) voor 60/ 70 euro ( waar soms nog wel eens arikelen inzitten die overbodig zijn ) We hebben een kat en konijn, en wat die eten valt te verwaarlozen ( en ze zien er nog gezond uit ook ) Grootverpakkingen voor huisdieren scheelt enorm, hooi ,stro, eten, kattenbakvulling, ik koop het dan ook niet bij een dierensp.zaak, die zijn echt prijzig. en 1 keer in de 2 maanden koop je alles weer nieuw voor ze.W.b.t het eten. ik koop elke week wel iets wat we 2 keer kunnen eten/ of invriezen ( stampotten. hachee enz. ) En bijna elke dag verse groenten en vlees, aardappelen. als ik eten over houdt zoals pannenkoeken b.v dan neemt manlief het lekker naar z'n werk. Brood halen we bij bakker bart. lekker vers en vriezen we in. Je kunt het net zo duur maken en goedkoop uit zijn als je zelf wil, ik vindt het een uitdaging om meer te kunnen met veel minder geld.En de kleine komt niets te kort straks, proberen gauw met de pot mee te eten, borstvoeding wil ik gaan geven, komt goed !!     groetjes kukeluus

Ik heb 100 euro per week en ben nu aan het proberen om de boodschappen tot 70 euro te houden.Die 30 die ik overhoud doe ik in een potje en dan koop ik de voeding en luiers als ze in de aanbieding zijn uit dat potje.Doordat ik dat spaar kan ik dan grotere hoeveelheden in de aanbieding kopen.Nu kan dat niet omdat we die bedragen niet in 1 keer kunnen missen.Die 70 euro is dus excl voeding en luiers voor 2 kind (5 week en 21 maand)

halo allemaal,

Ik was erg benieuwd wat iedereen in gedachten had qua kosten voor een kindje. Ik en mijn vriend willen heel graag een kindje maar konden ons geen voorstelling maken wat het je gaat kosten per week of per maand.bedankt voor de te lezen informatie, als er mij nog een vraag te boven schiet hoop ik antwoord of tips te kunnnen krijgen....

gr judith

Hallo,

Wij besteden   100 euro per week aan boodschappen. 2 volwassenen en 2 kinderen van 5 en 2

Levensmiddelen kopen we bij aldi en soms bij C1000.

Groente kopen we op de markt. lekker vers en goedkoop.

voor de jongste koop ik de luiers van pampers in de aanbieding een paar maanden vooruit. (soms heeft de C1000 een aanbieding van 3 pakken pampers voor 18,95)

Drogisterij spullen koop ik altijd in de aanbieding.

Kleding koop ik voor de meisjes in beverwijk de bazaar. de kleren zn erg leuk en goedkoop. Ik wil niet opscheppen maar veel mensen vragen me waar ik die leuke kleren vandaan haal.
Bijv: rokje+blazer+blouse+legging 25 euro. en zo koop ik per kwartaal   een paar setjes voor mn dochters. schoenen en jassen koop ik altijd bij wehkamp. Die koop bewust duur omdat het langer mee gaat.

Zo houden we geld over voor leuke dingen als vakanties, uitjes etc.

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben

Groet v Lieslotte

Terug
Bovenaan