Hoeveel besteden jullie wekelijks aan de boodschappen?

Nou ik heb dus vandaag 70 gepint en dit is voor de hele week.Ik ga mijn uiterste best doen om dit te redden.Ook heb ik net na het boodschappendoen de bonnetjes meegenomen om te kijken wat ik heb gekocht en in principe niet nodig was.

Ook ben ik van plan om ze te bewaren dan kan ik terugkijken wat wat waar kost en zo zelf de prijs kan vergelijken.Misschien een beetje raar maar ik wil echt niet te veel uitgeven.Vorige week 110 uitgegeven en in principe kunnen we dit wel missen maar het is natuurlijk veel leuker om wat voor jezelf of de kids te kopen voor dat geld.

Hoi mamavandaan,

goed zo!!! En ik vind het héél goed van je, ondanks dat je het wel te besteden hebt.. het tóch probeert!!
Ik vond het in het begin ook retemoeilijk, maar uiteindelijk is het een sport geworden..
En idd je kan het beter aan andere dingen (de kids!!) uitgeven.

het is een kwestie van aftasten en grenzen bepalen; ik ben wel van mening dat het niet "ten koste van" moet gaan.
Ik haal ook best lekkere dingen in huis... maar beperkt (op=op) en eigen merken.. en soms ga je wel eens op je neus ermee, maar dan weet je dat je het voor de volgende keer iets anders moet proberen.

Groetjes Debby mv B'Elanna

quote: mamaatje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-08-2007 12:39:17'));
 Ja er zijn ook wel mogelijkheden om te besparen maar wat is je meer waard,

In september ga ik mijn 3e jaar van hbo studie in. Mijn vriendin heeft een goeie fulltime job ( full continu ) dus hoe het dalijk gaat worden met tijd, school, werk, oppas etc is afwachten.   Op het moment wonen we bij mijn ouders op een etage ( woonkamer + slaapkamer ). Het is niet groot en je blijft "samenwonen" met je ouders. Echter betalen we een "huur" van 200 euro en that's it.

Dus ja wat wordt nu de keuze,  

financieel goed en kwa privacy , ruimte en mogelijkheden heel wat minder  

of idd het huisje nemen en dan financieel erg achteruit en de rest vooruit.

we moeten gewoon goed , hard , lang verzinnen. Maar eerst wachten we tot de baby er is   ( nog 5 weekjes ) en dan zien we wel verder. Ik besef nu wel dat bijv boodschappen niet zo duur hoeft te zijn.

hallo

wij zon 60 tot 100 euro in de week
maar ligt eraan welke winkel ik heen ga en wat ik er bij moet hebben zoals koffie en wasmiddelen en noem maar op
meestal ga ik naar de lidl en c1000 en soms supercoop!

groeten mama

IK ZIT GEMIDDELT AAN DE 150-200 EURP PER WEEK

HOE DOEN JULLIE DAT

WIJ ZIJN MET ZIJN 4TJES TWEE VOLWASSEN EN KAYA VAN 2 EN JAYLA VAN 6 MANDEN
MAAR BEN ECHT ZO 200 EURO KWIJT EN DAN HEB IK NOG GEEN EENS KLEDEING VOOR DE KINDEREN

IK HEB TWEE KINDEREN IN DE LUIERS TWEE KINDEREN DIE VOOR HET SLAPEN GAAN PYAMA PAP DRINKEN
KAYA EET DAN MET DE POT MEE ( EET ALLES WAT LOS EN VAST ZIT )
JAYLA HEET DAN DE FLES

BIJ MIJ IS 50 EURO BINNEN EEN DAG OP
IK KOOP GEWOON BIJ DE DIRK VAN DE BROEK

GROETJES MARIELLA

Hoi,

Ik doe dus ook daar mijn boodschappen, en pyamapap komt er hier gewoonweg niet in huis. Ten 1e vind ik het schreeuwend duur (en in jou geval zeker met 2 kids) en onnodig.
Ook koop ik geen merk-artikelen, muv cola, en sommige babyproducten... maar meer omdat er dan geen eigen merk ervan is.
poehee.... dat zijn een hoop knaken!!
Ik neem ook geen kant en klare producten, dus geen groente die gesneden en gewassen zijn, hier en daar een uitzondering daar gelaten.

Groetjes Debby

hoi,
Ik durf het haast niet te schrijven, maar wij hebben net berekend wat wij kwijt zijn aan boodschappen, omdat wij vonden dat wij zoveel uitgaven hadden, en wij geven gemiddeld toch echt wel 200 euro uit aan boodschappen (levensmiddelen en drogisterij artikelen). Hier moeten wij dus wat anders mee omgaan, want straks komt van onze 2e zoon het kinderdagverblijf er ook weer bij.
Ik heb veel aan jullie verhalen gehad en wij gaan erg ons best doen om per week 150 euro te geven en het allerliefst nog minder.

groetjes,
Stanneke

wij zijn tussen de 60 en 100 euro per week kwijt aan boodschappen
we zijn met zijn 3 tjes en hierbij tel ik ook het voer voor de beesten ( voor papegaai,hond en konijn) nou koop ik altijd wel goedkopere merken dus geen coca cola enz

Terug
Bovenaan