hoeveel kinderen zou je willen

Hallo,

ik wilde altijd 4 kinderen, maar nu we de trotse ouders van 2 kinderen zijn, zijn we toch waarschijnlijk wel van plan om het bij twee kindjes te laten. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik nu geen zin meer heb 's nachts borstvoeding te gaan geven en alle kwaaltjes die bij zwangerschap horen mee te maken!

groetjes,
sakiris

Hallo

Ik wilde vroeger altijd jong en veel kinderen. Daarna stelde ik het uit. Ooit, maar niet nu... Inmiddels dus eindelijk een eerste. De afgelopen jaren zei ik dat ik eerst maar eens met een zou beginnen en dan wel verder zou zien. Ik weet nu dat ik wel een tweede zou willen, maar ik vind het nog te zwaar om daar nu aan te denken!
Meer dan twee zullen het er niet worden. Ik ben nu al 33 en voorlopig komt er geen tweede, daarna vind ik mezelf te oud worden ervoor. Maar wie weet, verandert mijn mening daar nog over...

hoi,
ik wil in ieder geval een tweede! en daar blijft het denk ik bij ook ivm met onze leeftijden... al vind ik het, zeker nu ik moeder ben, zo'n groot wonder dat ik er eigenlijk geen genoeg van kan krijgen en er nog wel meer zou willen! ik baal eigenlijk dat ik er niet jonger aan begonnen ben!!!

groetjes,
daphne

hey meiden,

Heel graag zou ik 3 kids hebben gehad. We hebben er nu 2. Daar blijft het ook bij!

Ik heb in de afgelopen jaren nogal wat meegemaakt. 2 x achter elkaar heb ik een vroeggeboorte gehad. De 1e keer dat het fout ging was ik 19 weken zwanger en een jaar later was ik weer zwanger en is het wederom fout gegaan met 16 weken. Dat betekent dus dat ik inmiddels 4 x ben bevallen. Mijn man vindt het te eng, hij wil niet nog een keer dat het fout zou gaan.

We durven het niet meer, wij zijn erg gelukkig nu met onze 2 meiden! Isabelle is nu 4 en een half jaar en Madeleine is vandaag alweer 10 weken.

Groetjes  Sandra

Ik zou wel graag 3 kindjes willen, maar zwanger raken gaat een beetje moeizaam hiero. Tijmen heeft een paar jaar op zich laten wachten, maar Floor was trouwens een cadeautje.
We zullen wel zien wat er misschien nog van komt, we hebben in ieder geval twee prachtige en lieve kinderen!
groetjes van Ruth

wij hadden ook graag meer kindjes gehad, maar hier gaat het ook niet zo vanzelf.
op danny hebben we 9 jaar gewacht en gezien mijn leeftijd (35) kan het weleens zo zijn dat hij de laatste is.

groetjes irene

Terug
Bovenaan