hoeveel kinderen zou je willen

Ik heb altijd geroepen ik wil er vier. Maar dat was voornamelijk om mijnm oeder te plagen, wnat wat wist er nou van. Mijn moeder zei altidj twee is echt genoeg, dus riep ik maar weer ik wil er vier.

Ondertussen ben ik trotse moeder van vier kiddies.

Nog één erbij, denk het niet, maar ik vind het wel moelijk hoor om definitief te beslissen dit was de laatste.

Miep

Hoi,
ik riep altijd dat ik geen kinderen wilde. Mijn vriend wilde die wel altijd graag. We hebben samen eerst van alles en nog wat ondernomen qua reizen en opleidingen en zijn er toen toch maar voor gegaan. Inmiddels wil ik wel 4 kinderen, mijn vriend 3, dus dat komt aardig overeen. Wel ben ik qua leeftijd wat laat begonnen, dus ik hoop dat het allemaal lukt.
Groetjes Veerle

Ik vond het eigenlijk met 2 kids wel genoeg. Weer zwanger worden en weeeeeeeer die babytijd.
Mijn man wilde erg graag nog een 3e. Uiteindelijk toch met voorbehoedsmiddelen gestopt, maar stiekem wel mijn eisprong in de gaten gehouden. Alleen blijk ik mijn lijf niet zo goed te kennen als ik dacht. Was toch zwanger.
Zwangerschap was geweldig en ik geniet nu driedubbeldik van mijn kleine ventje. Spijt ik ??? Echt niet. Ik denk af en toe zelfs over een 4e. Maar lijkt me toch niet verstandig. Weer zwanger zijn en weer........Alhoewel ben pas 30. Nee ik denk het toch niet.

Groetjes,
Monique mv Nick (en Jennifer en Sem)

Nou, in ieder geval twee...

Ik wilde er altijd wel 4, lekker druk. Maar ik weet niet of we dat financiëel wel gaan redden en ik wil ook nog af en toe tijd voor mezelf.

Maar ik ben nog jong, dus misschien wordt het wel 2x2: Nu 2 vlak achter elkaar en dan als deze 2 naar school gaan nog een keer 2 vlak achter elkaar. Wie weet!

3? 4? We hebben er nu twee en het voelt alsof we in ons hart en huis nog plaats hebben voor meer kinderen. Maar wanneer en hoe precies, dat weet ik niet.

groetjes Dionne

Wij hebben drie kinderen vijf en half, twee en half en 15 weken. Ik wilde altijd twee of vier kinderen, mijn weder helft drie en daar gaat het ook bij blijven. De laatste zwangerschap ben ik erg beroerd geweest eerst 20 weken gespuugd en daarna zo veel last van mijn onderkant dat ik al snel moest stoppen met werken. Ik ben fulltime leerkracht en mijn man is huisman, gelukkig want ik weet niet hoe het anders had gemoeten met de twee jongens toen ik steeds minder kon. Een vierde zwangerschap is dus voor mijn lijf niet verrstandig en ik moet wel brood op de plank brengen. Inmiddels benik al weer twee dagen per week aan het werk en na de zomervakantie weer helemaal. ook praktisch gezienis een vierde niet echt handig, auto, slaapkamers etc.

Terug
Bovenaan