hoeveel kinderen zou je willen

Hallo ik heb 3 kindjes dat wilde ik altijd erg graag en daar blijft het ook bij
Na 3 keer een keizersnee en 2 keer een vroege miskraam ben ik erg gelukkig met mijn gezinnetje

Groetjes Monique

Ik wil er twee! Lijkt me helemaal leuk! Moet nog even wachten vanwege onze woonsituatie, maar hoop er over 2 jaar weer mee te beginnen. Ik kan niet wachten.

Liefs Ilona

Ik wil er graag 3...maar mijn vriend denkt dat ie die 2 meiden die we nu hebben wel genoeg vindt....wordt nog even bakeleien dus, maar de oudste is al mee aan het lobbyen voor een broertje voor Naomi, want zelf heeft ze al een zusje en ze vindt het zielig dat naomi het zonder moet doen...
vind je dat niet schattig kan nog niet begrijpen dat Naomi ook een zus heeft...

groetjes Yvonne

ik zou er wel 11 willen!!!!
maar dat is niet echt haalbaar denk ik.... hihi
nee ik denk dat 2 wel heel mooi is! dat vind mijn man ook.
en wie weet zeggen we daarna wel dat we er nog graag een zouden willen. wie weet....
maar ja eerst maar afwachten of een tweede wondertje ons gegund is he?

liefs marijke

Ik zou er graag 2 willen, maar manlief fantaseert nu al over een derde
Lijfelijk zou ik nog wel 2 zwangerschappen kunnen/willen doorstaan, maar ik zit toch ook een beetje met mijn carriere-planning... 3 zwangerschappen schopt mijn opleidingsschema wel heel erg door de war, of geeft veel moeilijkheden... Als ik klaar ben, ben ik namelijk zelfstandige ondernemer die dan haar eigen vervanging en verlof e.d. moet regelen... Loondienst is toch prettiger, dan is het tenminste geregeld.

Ach, de toekomst zal het leren...

Groetjes, Karin
Mama van Christian (18 weken)

ik wou er altijd wel 6!!
maar nu,rekening houdend met het financiele plaatje en alle andere dingen die er in het leven kunnen gebeuren heb ik het bijgesteld naar in ieder geval 3.
en ook hier is de eerste al goed gelukt

Wij zijn er nog niet uit of we een tweede willen. Gezien mijn leeftijd (38) zou het er wel eens bij eentje kunnen blijven. Voor het eind van het jaar beslissen we of Maddox nog een broertje of zusje zal krijgen. We zijn al  zielsgelukkig en blij met hem, dus we kunnen ook wel leven met één kindje!!

Groetjes,
Petra

Terug
Bovenaan