hoeveel kinderen zou je willen

Hoi,hoi,
Als het allemaal mag lukken zou ik er wel 3 willen, mijn man vindt eigenlijk wel dat twee genoeg is. Dus daar zijn we nog niet helemaal uit. Maar goed het is nog niet zo ver, waarschijnlijk gaan we na de zomervakantie voor een tweede kindje!

groetjes Sonja

Hoi,

Ik zou nog wel een derde willen maar ik krijg ze niet cadeau. Daarom houden wij het maar bij 2. Ik moet er niet aan denken om weer al die hormoonkuren te moeten doorstaan en een zwangerschap zie ik eerlijk gezegd ook niet meer zitten. Maar ja, ik zeg nooit nooit.

Groetjes, Nanda

Ik heb altijd geroepen dat ik 2 kinderen wilde. Dat de eerste moest komen als ik 27 was.
Ja heel stom maar Femke is geboren toen ik nog 27 was. Nu denk ik er trouwens nog steeds hetzelfde over. Mijn man en ik willen nog steeds 2 kinderen. Femke is onze eerste en een tweede zal ook wel komen. Ik denk als Femke ongeveer 1 jaar oud is. Omdat ik zelfstandig ondernemer ben is het soms beter om dingen echt te plannen. Je kunt kinderen niet plannen, maar ik stop nu nog niet met de pil.
Gr linda

Ik had vroeger een vriendinnetje en die hadden 10 kinderen thuis, terwijl wij er thuis "maar" 4 hadden, en ik vond het altijd heel gezellig zoveel kinderen, dus wilde ik er ook altijd 10!
Maar ik denk dat dat niet helemaal haalbaar is in deze tijd, maar ik heb er nu 2 en zou er best nog meer willen...

groetjes Mieke

Hallo,

Toen ik nog een klein meisje was vertelde ik iedereen dat ik later als ik groot ben 3 kinderen wilde,nu ben ik 35 jr en ben de trotse moeder van 8 kinderen.
We zitten nog te dubben of we het hier bij laten of er nog voor willen gaan.
We genieten iedere dag weer van ons gezinnetje.

liefs Caro

hoi

het lijkt kijn heel leuk en gezellig om een groot gezin te hebben.
ik zelf wil er 4 of 5 ,mijn vriend denkt hier heel anders over.
we hebben nu 1 kindje.hij vind 2 kinderen al "genoeg".
het lijkt me echt geweldig om moeder te zijn van een groot gezin.gezellig met sinterklaas en kerst en al die andere dagen en dingen.
maar voorlopig genieten we nog genoeg van ons eerste wondertje.

groetjes kim.

Laat ik het maar bij 2 houden. Dit met bijna 19 jaar verschil. Nu heb ik geluk gehad om op mijn 43ste (inmiddels 44) een gezond kindje op de wereld te kunnen zetten. Wij zijn echt de koning te rijk met ons wereldwondertje maar ik vind het ook wel genoeg zo.
Inmiddels heb ik er wel een slot op laten zetten, zodat ik niet meer verrast kan worden.

Groetjes,

Annemiek

Terug
Bovenaan