hoeveel voedingen

Navara's papa doet het helemaal goed hoor. Echt een hulp. In het weekend slapen we allebei 1 dag uit, dus ik ben al helemaal tevreden.
Alleen het huiluurtje kan die niet zo goed tegen. Hij zegt dat zn oren ervan gaan kraken?????? Nou ja, die had ik nog nooit gehoord hahaha.
Luiertjes draait ie zn hand niet voor om, en er komt zelfs een slaapliedje uit.

Alleen wil hij wel al heel wilde spelletjes doen. Vliegtuigje spelen bijvoorbeeld. Navara lijkt het prachtig te vinden, maar mijn bezorgde moederhart maakt overuren. Moet ook moeite doen om niets te zeggen, want hij moet ook zn eigen manier met haar vinden maaruh tis moeilijk hoor.....

Ben benieuwd hoe de andere papa's het doen!

gr. Petra

hey petra,

Herkenbaar zeg, mijn man wil ook van die drukke spelletjes met tess doen ......
Ik probeer me ook in te houden, maar toen ze veel ging spugen moest ik m toch wel ff vertellen dat ie toch minstens een kwartier na de voeding rustig moet doen .... en liever eigenlijk nog langer. Hij vond het toch zo raar dat hij steeds onder zat... en ik bijna nooit...
Verder doet ie ook veel luiertjes en isssie echt super :)

Mijn man is meer met Dean (2 jaar) bezig. Hij heeft wel een paar keer een luiertje verschoont, maar vindt het allemaal maar ingewikkelt met een meisje, hahaha. Nou ja, maakt niet uit. Hij geeft wel vaak een flesje. Ik vind het eigenlijk wel lekker dat hij Dean aandacht geeft en ik Lynn. Overdag werkt hij en dan ben ik er voor Dean. Goeie verdeling.

Groetjes,
Nelly.

Nou de papa hier doet ook zijn best.
Vaak luiers verschonen, liedjes zingen etc.
Hij weet onze Kostas eerder stil te krijgen dan ik!

Ook net na de bevalling had hij 1 maand vrij genomen, de kraamhulp was liever lui dan moe! Mn vriend zette zelf thee voor haar! En broodjes maken en zij maar lekker zitten op haar luie kont!
Nou op een gegeven moment moest ze wel wat doen van me! Nee ons hondje ff uitlaten was teveel voor haar!

Mn vriend deed boodschappen kookte elke avond( doet hij nog steeds, is zijn hobby)
En in huis deed hij meer dan haar!
Nou hierbij verdient hij een pluim!

xxx Miranda

quote: miranda27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-11-2008 11:12:08'));

Nou de papa hier doet ook zijn best.
Vaak luiers verschonen, liedjes zingen etc.
Hij weet onze Kostas eerder stil te krijgen dan ik!

Ook net na de bevalling had hij 1 maand vrij genomen, de kraamhulp was liever lui dan moe! Mn vriend zette zelf thee voor haar! En broodjes maken en zij maar lekker zitten op haar luie kont!
Nou op een gegeven moment moest ze wel wat doen van me! Nee ons hondje ff uitlaten was teveel voor haar!

Mn vriend deed boodschappen kookte elke avond( doet hij nog steeds, is zijn hobby)
En in huis deed hij meer dan haar!
Nou hierbij verdient hij een pluim!

Oja Het huilen als hij moe is, kan hij niet tegen gaat hij ff playstationen!
Maar ja als je moe bent kan je eenmaal minder hebben.

xxx Miranda

Hallo allemaal,

Manoe laat mij sinds anderhalve week heerlijk doorslapen 's nachts en ik lijk wel gek als ik haar wakker ga maken! 's Avonds om 23.00 uur maak ik haar wel wakker voor de late voeding en dan komt ze daarna pas weer rond 07.30 uur 's ochtends! Wat een luxe he, met 6 weken doorslapen. Ze doet dit ook eerder dan haar broer en zus, die sliepen met ongeveer 10 weken door.

Verder laat ik haar verzoek drinken overdag, maar ze heeft overdag een ritme van drinken om de 3 uur, dus ik kom op 6 voedingen in totaal... ze is nu 7,5 week oud. Ze groeit er goed op, dus het zal wel goed zijn denk ik dan maar. Tussen de 6 en 8 voedingen is sowieso altijd prima rond deze leeftijd.

Mijn man houdt zich ook meer bezig met de 2 oudere kinderen, maar dat is prima. Die moeten toch ook aandacht krijgen... Manoe krijgt ook borstvoeding, dus als Manoe begint te huilen dan denkt Maick al snel dat ze dan wel trek zal hebben. Dat is natuurlijk lang niet altijd zo, maar hij weet niet altijd wanneer ze voor het laatst heeft gedronken. Zodra ze over is op flesjes zal die verdeling wel iets veranderen, alhoewel Maick ook gewoon meer heeft met kinderen als ze iets meer kunnen communiceren.

Nou, ik ga even de andere berichtjes lezen onder dit kopje... leuk om te lezen!

Groetjes, Michele (mv Dimas, Luna en Manoe 27-09)

@ Michele: wat heerlijk dat Manoe al doorslaapt.  Lynn slaapt ook al door. Met 5 weken, net als haar broer. Lekker hoor!

Groetjes,
Nelly.

hey

hier een hele lieve en actieve papa!
hij verschoond de luiertjes, doet haar (soms)  in bad (met mama op de achtergrond)  en doet zelfs de nachtvoeding zodat mama (met lage Hb) bij kan tanken!
ook is hij heel veel met de 2 oudste meiden bezig!
eigenlijk een echte topper! hij vind het dan ook heerlijk dat ze nu begint te lachen en brabbelen! en kan niet wachten om ook lekker met haar te spelen...
ben apetrots op hem en erg blij met z'on lieve papa!

hoe doen de kindjes het kwa voeding??
Senna is vandaag erg vreemd met dr flesjes! drinkt ze normaal 150 op en soms 180 wil ze nu amper 120! verder is ze gewoon vrolijk en doet haar gewone dingen dus kan ook niets merken waardoor het komt! ben wel terug gegaan van friso extra naar gewoon omdat ik dacht dat het daar aan lag maar nee hoor ze drinkt er niets meer om.
wacht het nog ff af, als ze minder gaat drinken toch ff na laten kijken. het is in ieder geval geen spruw o.i.d
misschien wel iets onder de leden! we zullen zien

Liefs Jenny

Terug
Bovenaan