hoeveel voedingen

Navara krijgt nu 5 keer per dag 140cc, maar voor 130 cc voeding toegevoegd. Wij maken de voeding iets dunner omdat ze anders haar ontlasting echt niet kwijt kan. Ze weegt nu net boven de 4 kilo, dus ze mag nog iets omhoog. Ze blijft hier echter goed op slapen, 's-nachts zelfs 8 uur!!!!
Maaruh... als ik de hoeveelheden hier zo lees, drinkt ze helemaal niet zo veel. Eerst maar is kijken hoe ze hierop groeit!! (met het vorige weeg moment, kreeg ze namelijk nog maar 2 dagen kunstvoeding)
hahaha, die onzekerheid....hahaha

groetjes
Mama van Navara

Ook Tessa krijgt 150cc+5 schepjes. 2 of 3 voedingen per dag doe ik er dan inderdaad ook 5 cc bij voor de ontlasting. Tessa drinkt nog steeds 6 flesjes, de 'nachtvoeding' wordt wel al steeds later. Vanmorgen om half 6 dus wie weet dat hij er binnekort ook uit is ...
Tessa is vandaag alweer precies 2 maanden oud!! wat vliegt de tijd zeg ....
Ze drinkt op de voeding van 23 uur na (waar ik haar voor wakker maak) alle flesjes leeg.

Vrijdag naar het cb voor de eerste prik, spannend hoor!!,  en weer wegen, waarschijnlijk mag de voeding dan wel weer opgehoogt, maar ik heb zoiets van zolang als ze tevreden is ..... zal ´t wel goed zijn!

Liefs,
Anne

Hallo mama's

Zo, wat doen jullie kindjes het allemaal goed zeg. Evelyn drinkt  bijna de helft van wat jullie kindjes drinken. Ze drinkt zo'n 5x 80cc en dit is met voeding, ze is dan ook nog niet zoveel aangekomen. Maar volgens de dokter heeft ze dan niet meer nodig.

Volgens het cb natuurlijk wel, volgens hun drinkt ze veel te weinig. Maar ik kan het er toch slechts in proppen. In het begin had ze last van haar ontlasting, deze was zeer hard. Maar ik ben toen overgestapt op andere voeding en nu doet ze het geweldig.

Liefs Margret

Was 't eerst nog een beetje twijfelachtig doorslapen .... 23.00 tot 4.30 uur a 5.30! Hebben we nu gewoon al 4 dagen luxe!!! :)
5x fles van 180cc + 6 voeding (gewoon dus bijna 200cc) 3 drinkt ze er zonder moeite leeg! Die van 23 uur en de eerste s ochtends gaan een beeetje moeizaam en laat ze soms 20 tot 30 cc staan.

Gaat geweldig dus! :)
Liefs,
Anne

Lynn is nu ruim 7 weken en drinkt 4 x 150cc en 1 x 180cc. Ze krijgt om 22.00 de laatste fles en slaapt dan door tot minstens 8.00 uur. Heerlijk!

Groetjes,
Nelly.

Hoi,

Lois krijgt de borst. Nu met 6 weken ongeveer 6 keer per 24 uur. Soms 7. Ze is wel een hongerlapje.
Overdag komt ze om de 3 uur en na haar laatste voeding om 23.00 uur slaapt ze ongeveer 5 a 6 uur. Ze begint dus langere nachten te maken nu! Hopelijk slaapt ze nu snel door!!

Liefs, Billie

Hoi meiden,

wat heerlijk dat de nachtjes weer wat langer worden. Nelly wat een bof zo lang al slapen. Hier krijgt Leonie de laatste fles om 23.00 uur en komt ze voor de volgende fles rond 5 uur of 5.30 en heel soms nog rond 4 uur.
Verder doet ze het heerlijk en merk ik wel of ze te veel prikkels heeft gehad. Dan slaapt ze echt 's avonds slechter. Maar behalve dat vind ik het echt genieten van zo'n klein mensje. Echt helemaal super.

Nou tot gauw weer.

Groetjes Belle

Hey Belle,

Ik realiseer me ook wel degelijk dat we het 'getroffen' hebben. In alles. Onze kids (2 jaar en 8 weken) slapen allebei uit en zijn heel makkelijk.

Lynn  krijgt trouwens wel Friso Extra (voor hongerige baby's) als laatste fles. Misschien dat ze daarom zo lang doorslaapt?

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan