Hoeveel werken jullie? en hoe is de zorg verdeeld?

Zelf werk ik vier dagen. Lukas gaat drie dagen naar het KDV. Op woensdag ben ik lekker thuis met mijn mannetje.

Op vrijdag 'past' pappa twee keer per maand op. Een keer is voor mij en een keer gaat hij naar opa en oma.

En ik werk als beleidsmedewerker bij de overheid (saaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiii, ik ben ook op zoek naar iets anders).

Annemieke

Ik werk 60 % in de gehandicapten zorg, maar omdat ik daar ook slaapdiensten draai en weekenden werk hebben wij niet zoveel oppas nodig.
Jurgen is elke donderdag vrij en is er natuurlijk de weekenden dat ik moet werken.
Op woensdag past mijn moeder op als ik moet werken en als ik een andere dag moet werken dan past mijn schoonmoeder op.

Mijn man zegt altijd op donderdag moet ik oppassen, dan denk ik altijd hoezo oppassem het zijn je kinderen. Ik vindt dat altijd zo raar klinken.

Sandra mv nick en tess

Ik ben 3 dagen gaan werken en mijn man ook. Hij heeft alleen wisseldiensten, dus om het week-end werkt hij. Hij heeft wel 2 vaste 'thuis-dagen'.

Op maandag en dinsdag ben ik thuis, op woensdag gaat Kian naar mijn schoonmoeder, op donderdag en vrijdag is mijn man thuis.

Mijn man noemt het 'pappa-dagen'.

Liefs Phira

Hi dames,
EVEN OPLETTEN AUB, PAPA'S PASSEN NIET OP, DIE VERZORGEN!!!!!!!!!!!!! NET ALS MAMA'S!!!!! (klinkt inderdaad heel dom, papa past op)
Ok terug naar de vraagstelling, ik werk twee keer vier uur, en dat is meer dan genoeg.
Op die avonden is papa gezellig bij onze Lynn, en die zorgt dan voor haar.
Ik ben tegen kdv en oppas vind ik ook niks.
X