Hoeveel werken jullie? en hoe is de zorg verdeeld?

Hallo.

Ik werk 23 uur verdeeld over 2 en een halve dag. Ik werk in het onderwijs, heb dus wel altijd vakantie met mijn meisje. Op woensdagmiddag is papa lekker bij de meid.

Groetjes Francy

Hoi,

Ik werk 3 dagen, dus 24 uurtjes in de week.
Een dag in de week is papa thuis om lekker te knuffelen en kroelen met de kleine man.

Omdat papa in het basisonderwijs zit is hij dus op de woensdag erg vroeg thuis en hoeft Kay maar 1,5 dag naar het KDV wat hij  helemaal geweldig vind!!
Hij heeft er al heel wat  gestolen haha..

Esmé mv Kay

ik werk 16-20 uur.
Op maandag en donderdag ben ik de hele dag thuis en op dinsdag en woensdag smorgens.
Mijn man werk full-time, in het weekend zijn we samen vrij..dat vind ik dan ook de leukste dagen.Lekker met z'n drietjes!

Merel gaat dus dinsdagmiddag,woensdagmiddag en de hele vrijdag naar het kdv!
Dat vind ze zelf zo leuk, helemaal stralend van alle aandacht van de kindjes daar!
En de meiden die er werken zijn zo leuk, ik laat Merel er met een gerust hart achter.
(maar wel weer blij als ik haar op kan halen...hahaha)

Ik werk zelf 4 dagen, en mijn vriend 5 dagen.
Lotte gaat 1 dag in de week naar het kdv en 3 dagen naar mijn schoonmoeder (af en toe denk ik te vaak) Op vrijdag kan ik helemaal in mijn eentje genieten van haar, maar is ze meestal al zo moe van de week dat ze moet bijslapen.
Wij doen alles zoveel mogelijk verdeeld, als ik even geen zin heb of moe ben dan doet hij het en andersom net zo.
Het huishouden komt er wel eens onder te lijden maar goed dat komt dan in het weekend wel weer.

Lilian mv Lotte 7 maanden

hallo

ik werk 3 dagen de di, do en vrij als doktersassistente en POH. papa werkt 5 dgn!!!
heerlijk die dagen thuis met mijn mannetje!!! terwijk ik voorheen altijd zei dat ik 5 dgn wou blijven werken......

xx wen mv tycho

Ik werk nu 2 dagen van 9 uur. De maandag en donderdag.  Ik heb tot half Juli ouderschapsverlof op de dinsdag. Dus dan ga ik weer 3 dagen ( = 27 uur )   werken.
Marc werkt 5 dagen.

Nu gaan de kids op maandag mee naar het kinderdagverblijf om 8.30 uur, om 16.30 uur haalt Marc ze weer op.( ik werk dan tot 18.00 uur )
Op donderdag werk ik van 7.30 uur tot 17.00 uur , dan komt mijn moeder hier in huis.

Per half Juli gaan de kids op maandag en donderdag mee naar het kinderdagverblijf , op dinsdag komt mijn moeder dan in huis.

Dus ik vind het zo super geregeld !!!

Groetjes Marina.

hoi

Ik probeer nu mijn fulltime baan in 4 dagen te proppen zodat ik op dinsdag lekker een dagje alleen ben met mijn meissie. Maandag en vrijdag is papa lekker thuis en die doet nu ook veel in het huishouden. (wassen, poetsen, eten koken, joepie!)
Op woensdag en donderdag gaat ze naar KDV,papa brengt haar om 7:00 weg en haalt haar om 16:00 alweer op. KDV vindt ze hartstikke leuk, ze "vertelt"honderduit als ze thuis is van KDV!
groet
Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Ik werk 20 uur als verpleegkundige, en dus zeeeeer onregelmatig. Mijn moeder past zowieso 1 dag per week op. Mijn man is op dinsdagochtend en donderdag thuis (= musicus dus veel 's avonds weg...).
Zodra ik mijn rooster krijg (zo'n 8 weken vantevoren) maken we een plan wanneer Matthijs waarheen kan en ik moet zeggen dat dat prima werkt!

Esmeralda mv Matthijs 21-08-2006

Terug
Bovenaan