Hoeveel werken jullie? en hoe is de zorg verdeeld?

ik werk 15 uur per week en dat verdeeld in 3 middagen.
1 middag is ze gewoon thuis bij papa.
1 middag komt opa hier
1 middag gaat ze naar mijn moeder.

Ik vind persoonlijk 3 dagen de aller aller max. Ik vind dat je kind vaker thuis moet zijn als ergens anders, maar dat moet ieder zelf weten. Ik weet nog dat ik op het kdv werkte en kinderen mij vaker zagen dan hun ouders, nou das niets voor mij.

groetjes Wendy

Hoi,

Ik werk 3 ochtenden en Jamie gaat dan naar een gastouder. Het is heel handig want zij woont bij ons inde straat en ik ken haar ondertussen ook redelijk goed.

Groetjes Natasja mv Jamie

hoi hoi
ik werk 3 dagen op een kdv.
het liefst zou ik 2 dagen willen werken maar bij ons moet je min 20 uur werken.
dit verzoek heb ik ingediend,maar helaas zijn er bij ons nog twee van 20 uur aan het werk en dan zou ik overgeplaatst moeten worden.dat wordt heleaas niks want dan moet ik nog eerder de deur uit.helaas zijn afgelopen weken onze diensten ook   nog wat langer geworden.. en hebben we een cursus erbij ,maar daar tegenover kan ik avontoe twee ipv drie dagen werken.
Mijn vriend werkt ploegen diensten waardoor hij  altijd de middag of de ochtend thuis is.
in principe hebben wij dus maar voor drie halve dagen oppas nodig en dat doet mijn moeder nu.zij woont vlakbij en mila is zo ook veel in haar eigen omgeving..wat ik als zeer prettig ervaar.
verder kookt mijn vriend als hij de middagen thuis is,omdat ik meestal later ben.
en we helpen elkaar ook in huis met andere dingen.het meeste doe ik,maar ik ben dan ook woensdag en vrijdag thuis.
groetjes piewie-mama van mila

hoi,
\
ik ben gastouder geworden en heb dus drie dagen in de week twee heerlijke mannekes om me heen. samen met mn eigen dochter heb ik er dan dus drie rondlopen en soms 4 als mn stiefdochter er ook nog bij is. die is al 14 dus e4cht helpen hoef ik die niet haha
een keer in de twee weken gaat mn dochter wel een dagje naar mn schoonmoeder (luuuuxxxxxeeee) en de andere week zijn we gewoon twee daagies samen thuis. mn man werkt onregelmatig dus die pikt ook een heleboel gezellige uurtjes in ons wisselende huishouden mee!!

Ik vlieg bij de KLM, nu 67% wat neer komt op 2, hooguit 3 vluchten per maand. Per vlucht ben ik ongeveer 48 uur van huis (2 nachten) Mijn man heeft een redelijk flexibel rooster en is dan meestal vrij (lekker quality time met zijn prinsesje) Mocht dat niet lukken, dan past mijn moeder op Marit. Kan niet beter dus!

Ik werk 3 dagen, Linde is dan één dag bij opa en oma, één dag naar het kdv en omdat ik op zaterdag werk is ze die dag lekker thuis bij papa.
Van alles wat dus en dat gaat super bij opa en oma lekker verwend worden en spelen, gezellig met een heleboel kindjes op het kdv en natuurlijk papadag, wij vinden het fijn als de meiden een dag met papa hebben, even geen mama met goedbedoelde adviezen om ze heen, super.

groetjes Danielle.

Terug
Bovenaan