hoeveel zijn jullie aangekomen?

Hoi hoi,

Ik ben even benieuwd hoeveel jullie zijn aangekomen? Zijn er hier meer die zoveel zijn aangekomen zijn dan ik? Ik was bij 26 weken zwangerschap al 13 kilo aangekomen, voel mij er niet lekker bij. Maarja, het is voor het goede doel. Beide vorige keren ben ik 25 kilo aangekomen, hoop dat dat niet weer gebeurd, maar denk t wel.

Ik voel me totaal niet aantrekkelijk meer, merk het vooral aan mijn bovenbenen en billen. Ik weet dat het tijdelijk is en dat ik niet mag "klagen" mag tenslotte allang blij zijn dat ik zwanger ben, maar toch.

Nou, genoeg gezeurd voor vandaag! Hoe gaat het met jullie kleintje? Druk in je buik? Die van ons wel, gezellig is dat! Dat zal ik straks wel missen ):-

Groetjes

hey meid!!

ik begin nu pas echt door te groeien... ben heel lang bijna hetzelfde gewicht gebleven maar nu gaat t ineens snel...
en ik moet er ook erg aan wennen... zal je wat uit de kast pakken en aantrekken..... komt t niet hoger dan halverwege je bovenbenen!haha.

enne ik heb er ook al over gezeurd hoor! mag toch ook best ff!
ik ben nu 6 kilo gegroeid en ben nu 25 weken.
ik had altijd maatje 36/38 en was eerder te dun, en heb nu meestal; maat 40. nog steeds geen rare maat maar moet toch wennen.

verder is t zwanger zijn fantastisch.... heerlijk dat getrappel in mn buik!! kan er zo van genieten! lijkt mij ook heel vreemd als dat er strax niet meer is!

verder iedereen nog wat fit?

liefs

hey

o ja ik ben echt al vet veel aangekomen ruim 16kg :O was me echt kapot geschrokken op de weegschaal. mijn bovenbenen zijn nu goed gespekt en heb ook erg cellulitis.
voel mij ook niet meer sexy...... mijn man wel maar .... omdat ik me zo vreslijk voel heb ik ook helemaal geen zin meer in sex..... wel zielig voor hem omdat hij wel graag wil...... maar ga iets te veel details denk ik.

mijn zwangerschap verloopt goed heb nu lekker babybuikje en de baby beweegt ook lekker rond.

fit ben ik niet echt omdat ik bijna me hele zwangerschap moe ben en dus ook niet zo veel kan doen.

gr

Hoihoi!

Bij mij begint het ook nu pas door te groeien. Ben 26 weken zwanger en 6 kilo aangekomen. In de eerste zwangerschap kwam ik de laatste 10 weken het meeste aan. Ben toen 20 kilo in totaal aangekomen. Wat voor mijn postuur behoorlijk veel is! (Ben smal gebouwd en heb meestal maat 36) Nu gaat het gewicht me ook op mijn bovenbenen en billen zitten. Ik baal er ook van omdat ik er voor mijn gevoel niet meer als mijzelf uitzie. Dat maakt mij ook regelmatig onzeker over mijzelf. De putjes zijn niet meer te tellen... Maar goed, alles voor het goede doel!!

Groetjes!

Hoihoi!

Bij mij begint het ook nu pas door te groeien. Ben 26 weken zwanger en 6 kilo aangekomen. In de eerste zwangerschap kwam ik de laatste 10 weken het meeste aan. Ben toen 20 kilo in totaal aangekomen. Wat voor mijn postuur behoorlijk veel is! (Ben smal gebouwd en heb meestal maat 36) Nu gaat het gewicht me ook op mijn bovenbenen en billen zitten. Ik baal er ook van omdat ik er voor mijn gevoel niet meer als mijzelf uitzie. Dat maakt mij ook regelmatig onzeker over mijzelf. De putjes zijn niet meer te tellen... Maar goed, alles voor het goede doel!!

Groetjes!

Ben inmiddels 25 weken bijna en 10 kilo aangekomen.... helaas, veeeeeel te veel, maar het is voor het goede doel zullen we maar zeggen. Kan er niet zoveel aan doen, want ik ga me niet te buiten aan eten/snoepen en ik sport nog.

Heb een heerlijke drukke baby in mijn buik, dus dat is erg gezellig!

Hebben jullie ook al zo'n aftelgevoel. Ik hoef nog maar 9 weken te werken en dan ga ik al met verlof! Ik kan niet wachten, heeerlijk!

Ik schaam me bijna dat ik reageer, ik ben 27 weken precies, en ik was voor de zwangerschap 96 kilo en mijn buik is al echt groot en rond,die groeit heel goed. maar mijn gewicht is 91 kilo
ik was de 1e drie maanden afgevallen naar 92 kilo en zag dat ik deze week weer 1 kilo kwijt ben.
ik eet goed, kleine groeit heel goed, die pakt gewoon alles volgens mij, bloed is goed, vk is op de hoogte en ik? ik vind het niet zo erg dat ik slanker word. had toch al 20 kilo overgewicht. maar ik eet wel normaal hoor en goed, zo lunchen met pizza en gister lekker chocolade gehad als extratje.
Ik voel me juist heel sexy, maar dat komt omdat mijn buik dik en lelijk was, een doorn in mijn oog en een zwangerschapsbuik vond ik altijd al heel sexy. Dus ik ben blij dat ik van michelin-buikje naar mooie bolle budha buik ben gegaan.
En hoe ik er straks uit zie? geen idee, als mijn borsten maar formaat houden, daar was ik trots op.Maar we zien wel, niks is zeker met een zwangerschap, regie over je lichaam heb je zeker al niet. En die kleine? die trappelt lekker rond en vooral met etenstijd, dan word je al wat slapper begint zij ook nog eens in je maag te stompen, dus dan moet je wel eten.
aftelen? echt wel, ik werk nu ook minder omdat mij werk te zwaar werd, heerlijk. straks nog meer rust over 8 weekjes, misschien dat ik dan ineens dikker wordt? wie weet

Ik ben nu 6 kilo aangekomen, ben nu 24+4. Ik merk dat ik de schade van de eerste maanden in aan het halen ben. Ik heb ineens weer zin in van alles en vooral lekkere dingen haha. Ik merk wel dat mn buik echt ineens flink geworden is, krijg ook allerlei reacties van mensen die het ineens opvalt.
De kleine is flink aan het rond trappelen, ik merk wel het verschil met de 1e, ik heb nu de placenta aan de voorkant dat stompt het getrappel een beetje af.
Ik heb op mn start pagina van goolge een afteller zitten die het aantal dagen aangeeft tot mn verlof haha, hoezo mee bezig? ;)
Oh en misschien nog een tipje, ik heb in mijn eerste zwangerschap gesmeerd met de Mamacreme van de Hema voor buik en borsten, die hielp toen heel goed, bijna geen last van stiae. Ik ben nu ook weer trouw aan het smeren, is zo ie zo heerlijk ook om de kleine goed mee te voelen als je smeert.

Terug
Bovenaan