hoeveel zijn jullie aangekomen?

hoi, hoi,

Ik ben 25 wkn en ben nu 5 kilo aangekomen.
Ik ben gewoonlijk al aan de zware kant en ik let wel erg op met wat ik naar binnen werk. Gelukkig heb ik niet zo'n drang naar zoet maar eerder naar zuur (heb ik anders nooit).

groeten Umbra

hoi al;lemaal,

ik ben ook wat te zwaar al voor de zwangerschap en ben nu 25 weken zwanger en ben nu ong 3 kilo gegroeit, bij mijn andere 2 dochters groeide ik 8 kilo in totaal. ze eten me dus eerst op. was bij de laatste ciontrole 4 kilo gegroeit , nu let ik er toch een beetje op wat ik in mijn mond stop.

ben deze week trouwens wel met fisio/sport begonnen omdat mijn rug het anders niet houd.

wat de kleine betreft die heeft regelmatig een voetbalwedstrijd in mijn buik, maar wel fijn want dat is toch weer de bevestiging dat het nog klopt allemaal

groetjes en tot vaker

maaike

@ randy
Jij viel de 1e twee zwangerschappen af? Hoe was dat bij Nova? Was je op het eind ondanks de vocht toch nog minder dan je startgewicht? ik ben nieuwsgierig en ken niemand anders die net als mij gewicht verliest ipv aankomt.

gr sabine

hey hallo,
Ben nu 26w2d zwanger en 7 kilo aangekomen. M'n man vind het alemaal wel meevallen, maar ja ik natuurlijk niet. Begin me onaantrekkelijker te voelen en ik moet nog 14 weken zucht...Maar ja, voor het goede doel inderdaad. Ik let best op en sport nog af en toe. Maar probeer er niet te veel mee bezig te zijn.Ik geniet ook van het getrappel in mijn buik, zo leuk, ik weet al dat ik dat ga missen straks. liefs chris

@ randy
Jij viel de 1e twee zwangerschappen af? Hoe was dat bij Nova? Was je op het eind ondanks de vocht toch nog minder dan je startgewicht? ik ben nieuwsgierig en ken niemand anders die net als mij gewicht verliest ipv aankomt.

gr sabine

hoi hoi,

Nou, ik ben nu precies 26 weken zwanger, en in totaal 3 kilo aangekomen. Ik heb volgende week een gesprek met een diëtiste. Niet om af te vallen utieraard, maar om juist wat aan te komen (op aanraden van mn huisarts en verloskundige, en zelf sta ik er ook helemaal achter!). Ik weeg normaal 65 kilo, en nu 68 kilo. Maar ik ben wel 1,85m lang. Dus is al vrij weinig voor mijn lengte. Was in het begin van de zwangerschap veel ziek en misselijk, dus viel veel af. Nu dus wel weer een beetje aangekomen, maar lekker voel ik me er niet bij. Kindje groeit prima, en buik ook (wow, wat een buik!). Maar ik zelf zie er niet echt gezond uit. Na de geboorte van mn dochter was ik de kilo's na een week alweer kwijt, en daarna schoot ik ver onder mn oude gewicht. Dus dat willen we nu even voorkomen!!!! Nou, hoop niet dat ik mensen jaloers heb gemaakt met de weinig kilo's, want ik ben er juist niet heel erg blij mee. Maar ik kan me voorstellen dat als je 25 kilo aankomt, dat je dan ook niet heel blij bent. Nou ja, het is maar net hoe je je voelt denk ik.

Verder is het jochie in mn buik heerlijk druk, voel hem bijna de hele dag door! Erg gezellig.....

Nou, groetjes!

Kitty

hoi hoi,

Nou, ik ben nu precies 26 weken zwanger, en in totaal 3 kilo aangekomen. Ik heb volgende week een gesprek met een diëtiste. Niet om af te vallen utieraard, maar om juist wat aan te komen (op aanraden van mn huisarts en verloskundige, en zelf sta ik er ook helemaal achter!). Ik weeg normaal 65 kilo, en nu 68 kilo. Maar ik ben wel 1,85m lang. Dus is al vrij weinig voor mijn lengte. Was in het begin van de zwangerschap veel ziek en misselijk, dus viel veel af. Nu dus wel weer een beetje aangekomen, maar lekker voel ik me er niet bij. Kindje groeit prima, en buik ook (wow, wat een buik!). Maar ik zelf zie er niet echt gezond uit. Na de geboorte van mn dochter was ik de kilo's na een week alweer kwijt, en daarna schoot ik ver onder mn oude gewicht. Dus dat willen we nu even voorkomen!!!! Nou, hoop niet dat ik mensen jaloers heb gemaakt met de weinig kilo's, want ik ben er juist niet heel erg blij mee. Maar ik kan me voorstellen dat als je 25 kilo aankomt, dat je dan ook niet heel blij bent. Nou ja, het is maar net hoe je je voelt denk ik.

Verder is het jochie in mn buik heerlijk druk, voel hem bijna de hele dag door! Erg gezellig.....

Nou, groetjes!

Kitty

Terug
Bovenaan