hoi hoi,
Nou, ik ben nu precies 26 weken zwanger, en in totaal 3 kilo aangekomen. Ik heb volgende week een gesprek met een diëtiste. Niet om af te vallen utieraard, maar om juist wat aan te komen (op aanraden van mn huisarts en verloskundige, en zelf sta ik er ook helemaal achter!). Ik weeg normaal 65 kilo, en nu 68 kilo. Maar ik ben wel 1,85m lang. Dus is al vrij weinig voor mijn lengte. Was in het begin van de zwangerschap veel ziek en misselijk, dus viel veel af. Nu dus wel weer een beetje aangekomen, maar lekker voel ik me er niet bij. Kindje groeit prima, en buik ook (wow, wat een buik!). Maar ik zelf zie er niet echt gezond uit. Na de geboorte van mn dochter was ik de kilo's na een week alweer kwijt, en daarna schoot ik ver onder mn oude gewicht. Dus dat willen we nu even voorkomen!!!! Nou, hoop niet dat ik mensen jaloers heb gemaakt met de weinig kilo's, want ik ben er juist niet heel erg blij mee. Maar ik kan me voorstellen dat als je 25 kilo aankomt, dat je dan ook niet heel blij bent. Nou ja, het is maar net hoe je je voelt denk ik.
Verder is het jochie in mn buik heerlijk druk, voel hem bijna de hele dag door! Erg gezellig.....
Nou, groetjes!
Kitty