hoeveel zijn jullie aangekomen?

Ik was bij 24wk+1dg 3 kilo gegroeid en moet maandag bij 27wk weer heen dus ben zeer benieuwd...

In mijn 2 vorige zwangerschappen van onze dochters viel ik alleen maar af en de laatste 3 weken bij nova was ik 6 kilo gegroeid door vocht...maar dag na de bevalling was ik er alweer 8 kwijt.

Nu zwanger van een jongen en alles smaakt me heerlijk, ik eet alles wat los en vastzit ...oeps....

Ach van het zomer weer hard aan de slag...komt allemaal wel weer goed...

Ik was bij 24wk+1dg 3 kilo gegroeid en moet maandag bij 27wk weer heen dus ben zeer benieuwd...

In mijn 2 vorige zwangerschappen van onze dochters viel ik alleen maar af en de laatste 3 weken bij nova was ik 6 kilo gegroeid door vocht...maar dag na de bevalling was ik er alweer 8 kwijt.

Nu zwanger van een jongen en alles smaakt me heerlijk, ik eet alles wat los en vastzit ...oeps....

Ach van het zomer weer hard aan de slag...komt allemaal wel weer goed...

hallo allemaal ik ben 15 juni uitgerekend en ben maar 5 kilo aan gekomen tot nu toe maar het begint al aardig aan te komen,en vind het leuk om onder de mensen wat te praten ik moet nog 13 weken en 4 dagen en de groei van het kind is goed ik voel haar of hem al aardig volgens mij wordt het een voetbal kind hahahah

hoi, hoi,

Ik ben 25 wkn en ben nu 5 kilo aangekomen.
Ik ben gewoonlijk al aan de zware kant en ik let wel erg op met wat ik naar binnen werk. Gelukkig heb ik niet zo'n drang naar zoet maar eerder naar zuur (heb ik anders nooit).

groeten Umbra

Terug
Bovenaan