hoeveel zijn jullie aangekomen?

hoi,

Ik ben 26 w en 5 dagen zwanger en 5 kg aangekomen .Het is mijn derde dus ik vind het nog wel meevallen.Ze vinden me wel allemaal dik,maar dat komt omdat ik klein ben (1.60)en de vraag of ik al bijna uitgerekend ben komt me al aardig de neus uit.

Groetjes Sandra.

hoi,

Ik ben 26 w en 5 dagen zwanger en 5 kg aangekomen .Het is mijn derde dus ik vind het nog wel meevallen.Ze vinden me wel allemaal dik,maar dat komt omdat ik klein ben (1.60)en de vraag of ik al bijna uitgerekend ben komt me al aardig de neus uit.

Groetjes Sandra.

Hallo allemaal,

Ik ben nu 28 weken en 2 dagen en ik ben 8 kilo aangekomen...... Ik vind het best wel veel.... Bij mijn eerste was ik iets van 26 kilo aangekomen en ik heb echt heel veel moeite moeten doen om deze kilo's er weer af te krijgen, dus ik hoop het deze ronde toch echt binnen de perken te houden.....
Mijn buik begint ook echt groot te worden, dat vind ik wel heel leuk.

Wat mij ook opvalt is dat echt iedereen wat aan te merken heeft op mijn buik/gewicht. De één zegt dat ik veeeel groter ben als met de eerste en de ander vind me weer heel bescheiden......dan ook nog eens de grapjes van: weet je zeker dat het er 1 is haha...... Af en toe vind ik dit best vermoeiend, maar ik probeer aardig te zijn en beleeft te lachen..... Herkennen jullie dit?

Groetjes

Yup niet-zwangeren kunnen zulke leuke geweldige grapjes maken.
Hoeveel zijn het er? 1?2?3?
zo dat zie je goed
En wanneer komt die? over 10 seconden?

Of juist:
oh ik zag het helemaal niet,
nee normaal ben ik zo dik zeker en bedankt

Gelukkig hebben we ook onze kerels nog, (de meesten dan) en zolang die nog heel happy kijkt en steigert weet ik voldoende hihihi

groetjes

hoi hoi,

ben nu ruim 27 weken en 10,5 kg aangekomen.
is in vergelijking tot mijn vorige zwangerschap nog niet extreem veel.
was toen uiteindelijk 23kg aangekomen.
van 61 kg naar 84 kg.
het is er echter daarna vanzelf weer afgegaan.

gr kwinty.

Goedemorgen,
Ik ben nu 11 kilo aangekomen en vrees dat dit pas het begin is aangezien ik zwanger ben van twee.
Ben al voor suikeronderzoeken in het ziekenhuis geweest, maar dat was allemaal goe (tot nu toe dan).

Zijn jullie ook voor zo'n test opgeroepen of vallen jullie buiten de risicofactoren, klein/ te zwaar (voor de zwangerschap) en tweeling? bij mij was het de drie grote zonden in 1 keer.

Liefs tamara

Goedemorgen,
Ik ben nu 11 kilo aangekomen en vrees dat dit pas het begin is aangezien ik zwanger ben van twee.
Ben al voor suikeronderzoeken in het ziekenhuis geweest, maar dat was allemaal goe (tot nu toe dan).

Zijn jullie ook voor zo'n test opgeroepen of vallen jullie buiten de risicofactoren, klein/ te zwaar (voor de zwangerschap) en tweeling? bij mij was het de drie grote zonden in 1 keer.

Liefs tamara

Terug
Bovenaan