Hoeveel zijn jullie al aangekomen???

haha! Ik durf niet eens op de weegschaal!!
Zodra ik weet dat ik zwanger ben zit er al spontaan 5 kilo aan!!! Het gaat bij mij altijd erg snel!!
Ben bij alletwee de meiden totaal 25 kilo aangekomen en ga nu weer aardig die kant op!! Maar ja......
Na de bevalling maar weer flink sonja bakkeren!!!!

In het begin viel ik juist af omdat ik zo vreselijk beroerd was, nu begin ik eindelijk weer dingen lekker te vinden (24 wk zwanger) en ben ongeveer 5 kg aangekomen.
Normaal kom ik heel snel aan (heb een eetstoornis gehad en heb aanleg om snel aan te komen). Ik let eigenlijk nergens op hahaaha, had toch wel meer verwacht. Wie weet of dit nog gaat gebeuren.

Het moet er ook allemaal weer vanaf naderhand dus vind het wel goed dat het nog maar 5 kg's zijn :D

Hallo!

Ik ben vandaag 27 weken en ben nu in totaal 6 kilo aangekomen..
Netjes toch?!

Het heeft wel even geduurd voordat ik wat aankwam,volgend mij pas rond de 18/20 weken.
Maar het gaat nu de goede kant op.
Heb nog steeds een heel bescheiden buikje voor 27 weken..

Liefs
Alin

correctie...
Net op de weegschaal gestaan en er zitten 7 kg's aan.
Morgen begin ik me 25ste week, vind ik nog netjes.
Ze zeggen wel dat als je BV gaat geven dat je veel meer vet en energie verbrand, waardoor je sneller terug komt op je oude gewicht of zelfs onder je oude gewicht.
Nu maar hopen dat ik BV kan geven hahaha

quote: sev1976 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-11-2008 07:23:02'));

ik ben nu 17 weken en 4 dagen en ben 1,5 kilo aangekomen. Denk dat het ook wel scheelt hoeveel je snoept.  De een vreet alles wat los en vast zit en de ander houdt zich redelijk in..

is dus niet helemaal waar het is ook een kwestie van genen, vocht e.d. (en je klachten van de zwangerschap waardoor je bv minder kunt bewegen) bij de eerste kwam ik 30 kilo aan, was net een opgeblazen ballon (wat bleek; een bloedprobleem waardoor ik teveel vocht vasthield en niet kon kwijtraken) ik at nog geen boterham op een dag en had een longontsteking omdat ik niet genoeg kon ademen (de beeb zat te hoog en dus ook niet kon eten)

Nu ben ik bijna 28 weken zwanger en zit nog steeds op -6 kilo (ik ben alleen maar afgevallen ipv aangekomen) terwijl ik meer eet, snoep e.d. dus je moet proberen verder te kijken dan je neus lang is en niet zo bevooroordelend te wezen want niet iedereen snoept de kilo's eraan...

(dan heb ik het nog geeneens over bepaalde medicatie die ik in het verleden gebruikt heb waardoor je ongeveer 5 kilo per jaar aankomt)

quote: imd reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-01-2009 09:34:22'));

quote: sev1976 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-11-2008 07:23:02'));

ik ben nu 17 weken en 4 dagen en ben 1,5 kilo aangekomen. Denk dat het ook wel scheelt hoeveel je snoept.  De een vreet alles wat los en vast zit en de ander houdt zich redelijk in..

is dus niet helemaal waar het is ook een kwestie van genen, vocht e.d. (en je klachten van de zwangerschap waardoor je bv minder kunt bewegen) bij de eerste kwam ik 30 kilo aan, was net een opgeblazen ballon (wat bleek; een bloedprobleem waardoor ik teveel vocht vasthield en niet kon kwijtraken) ik at nog geen boterham op een dag en had een longontsteking omdat ik niet genoeg kon ademen (de beeb zat te hoog en dus ook niet kon eten)

Nu ben ik bijna 28 weken zwanger en zit nog steeds op -6 kilo (ik ben alleen maar afgevallen ipv aangekomen) terwijl ik meer eet, snoep e.d. dus je moet proberen verder te kijken dan je neus lang is en niet zo bevooroordelend te wezen want niet iedereen snoept de kilo's eraan...

(dan heb ik het nog geeneens over bepaalde medicatie die ik in het verleden gebruikt heb waardoor je ongeveer 5 kilo per jaar aankomt)

Ja, maar dan heb je het over medische toestanden enzo. Als je gewoon door je zwangerschap gaat, zonder medische problemen, medicijn gebruik, o.i.d. dan is wat je eet en hoeveel je snoept echt wel een indicator van hoeveel je aankomt. En natuurlijk ligt het ook wel aan je aanleg ervoor, en of je al veel bent af gevallen in het begin van je zwangershap, etc...Maar opletten op wat je eet helpt altijd.
Dus het heeft gewoon twee kanten, ik denk niet dat Sev1976 het zo bevooroordeeld bedoeld, maar  meer doelend op vrouwen met een "normale" zwangerschap.

genoeg vrouwen die niets medisch hebben, amper eten en toch giga aankomen, tuurlijk als je snoept maak je de kans wel erg groot maar staar je niet blind of als ik maar oplet zal het wel meevallen dat denken enorm veel vrouwen en dan valt het zo vies tegen want je kan er echt niet heel veel aan doen soms...

Terug
Bovenaan