Hoeveel zijn jullie al aangekomen???

blueeyez, dat is toch netjes 6 kg??
ik ben zelf   7 kg aangekomen en ben nu in me 31ste week.
Ik heb het aan mijn verloskundige gevraagd, en zij zei dat ik het later ook nog af moest krijgen hahahaha. Mijn kleine meid groeit goed dat vind ik toch wel het belangrijkste.

Als ik naar mijn zusje kan die kon geen kant meer op met haar zwangerschappen, hier was ze bij beide 20-25 kg aangekomen en het ging er pas af na de 2e zwangerschap na dik een jaar. Die heeft er dus 6 jaar over gedaan om van de eerste zwangerschapskg's af te komen.

quote: imd reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-02-2009 16:59:50'));

Ik zit nog steeds op -3/-4 kilo (dus nog onder mijn startgewicht) dus mag niet klagen (bij de eerste zat ik nu al op +20 kilo en deed eigenlijk niets anders)

WOW.. als ik jouw foto's zie van je buik dan zou je toch denken dat je wat aan bent gekomen.

hoi,

ik ben inmiddels 33 weken en 14 kilo aangekomen, ik weeg nu 74 kilo.
Als ik tegen mensen zeg dat ik zoveel aangekomen ben, kijken ze altijd naar me zo van: waar laat je dat?? Maar goed, ik ben degene die ook weer het snelst afvalt, meestal 10 kilo direct na de bevalling.

Ben nu ruim 33 wkn zwanger en 10 kilo aangekomen. (dat was ik bij de eerste in totaal aangekomen).
Ben wel blij met de extra kilo's. Gaat er toch veel te hard weer af. Dus als ik wat over hou na de bevalling, zou dat wel prettig zijn.

Liefs, Kar

bijna 34 weken en weeg nu 108,5 (111 kilo was mijn startgewicht) dus ik denk dat ik niet kan halen om onder die 111 te blijven maar hoop dat ik niet teveel meer aankom misschien ga ik dan NA de bevalling weer eindelijk ONDER die 100 kilo uit LIJKT ME HEEEEEEEERLIJK!

Terug
Bovenaan