hoeveelste zwangerschap /hoeveel weken/ hoeveel kilo,s??

Hoi allemaal,

Ik ben in blijde verwachting van ons 3e kindje! ben 28 weken zwanger nu en ben nu al 11kilo zwaarder... morgen weer op controle bij de verloskundige, ben benieuwd wat er nu weer is aan gekomen!
 
Hoi Saartje,

Ik ben pupke 30 jaar en getrouwd bijna 2 jaar.
3e zwangerschap 1e kindje ben nu 37,5 week zwanger en al 17 kilo aangekomen en dat zonder extreem eten en snoepen.
Ik hou wel vocht vast wellicht dat het daar mee te maken heeft?
En ik eet gewoon 3x per dag vaker lukt mij niet heb gewoon niet zoveel honger om vaker te eten.
Tja ben er ook niet heel blij met de kilo's maar ik ben eigenlijk alleen echt dik bij mijn buik.
Dus het valt niet op ;)
Ben benieuwd hoeveel kilo ik kwijt ben na de bevalling?
Succes met je zwangerschap en gewoon lekker genieten hoor!

Liefs Pupke
 
hi,

1e zwangerschap, bijna 34 weken, 14 kg erbij

dit schijnt toch wel een normaal gewicht te zijn wat erbij komt. Dit ligt natuurlijk aan je bouw, beweging, hoeveel je eet, hoe vaak je eet en wat je eet.

Sommige mensen komen 30 kg bij andere maar 5 kg....
 
Ik ben 18 weken zwanger van mijn eerste kindje en ben nu 6 kilo aangekomen, mijn gewicht schommelde voor de zwangerschap al erg veel en ik heb heeeeel veel honger en kan de hele dag eten ook heb ik veel behoefte aan suiker zoals cola en cassis anders voel ik me zo slap... nouja we zien wel ik probeer wel een beetje op te letten maar tis zo verleidelijk om lekker te snoepen de hele dag zeker nu ik vakantie heb!
 
Ik ben 22 weken zwanger en zit nu weer op mijn startgewicht, ik was eerst 3 kilo afgevallen door verminderde eetlust.
Bij mijn eerste en tweede zwangerschap was ik tussen de 12 en 14 kilo aangekomen.
 
Terug
Bovenaan