hoeveelste zwangerschap /hoeveel weken/ hoeveel kilo,s??

he hallo,
ik ben bijna 37 weken zwanger van ons 4e kindje en ik ben helemaal niets aangekomen, sterker nog, ik ben afgevallen! ik ben zo,n 5 kilo kwijt!Heerlijk,want ik ben niet zo,n lichtgewicht, na de bevalling zal ik lichter zijn als voor mijn zwangerschap! En nu zorgen dat ik het er af hou!
Groet,
 
Ik ben 38,5 week zwanger van ons tweede kindje en nu in totaal 14 kilo aangekomen. De laatste weken staat mijn gewicht stil dus ik denk dat het hier wel bij blijft. Bij mijn eerste was ik ook precies 14 kilo aangekomen
 
Hoi,

Wij mogen in maart ons 4e kindje verwelkomen, ik ben nu bijna 10wk en 2kilo afgevallen door misselijkheid, in mijn vorige zwangerschappen had ik dat niet en ben ik elke keer 18kilo aangekomen, was ik ook zo weer kwijt op een paar kilo na!
Ben eens benieuwd wat ik nu ga bijkomen maar zal wel weer net zoiets zijn!!

Gr MJ
 
Nou, ik zie maar 1x 25kg aangekomen bij cisa eerste kindje, of niet iedereen is eerlijk ( wat ik mij eigenlijk niet kan voorstellen bij een redelijk anoniem forum) of het is een uitzondering dat ik met 34 weken al 24 kg ben aangekomen.

Misschien zijn er wel meer die veel zijn aangekomen, ik hoop dat die het zeggen om mij een beetje te troosten dat ik al zoveel ben aangekomen.

 
Ik denk dat de mensen die heel veel zijn aangekomen gewoon niet reageren Maria Louise.
Ben nu 2 kilo afgevallen (nog maar 8 weken)
Maar bij mijn eerste was ik bijna 30 kilo aangekomen en bij mn 2de 25 ofzo... je bent echt geen uitzondering!!!
 
Terug
Bovenaan