hoeveelste zwangerschap /hoeveel weken/ hoeveel kilo,s??

Ik ben nu 19+3 zwanger van ons derde kindje en ben nu pas 1,7 kilo aangekomen. Ik ben wel fors van mijzelf met een veel te hoge BMI dus ben hier eigenlijk wel blij mee. Ik ben bij de vorige 5 kilo aangekomen en bij de eerst ruim 20 kilo. In de eerste maanden ben ik bij alle drie mijn zwangerschappen afgevallen dus nu begin ik pas aan tekomen.
 
hallo

ik ben 31 weken zwanger en dat is mij tweedezwangerschap .De eerste was een miskraam bij 22 wk .ik ben nu 11 kilo aangekomen en ik hoop dat het zo blijft hahah.

groetjes
 
Hoi Maria Louise,

25kilo aankomen is echt wel heel veel, ik geloof niet dat dat veel gebeurd.
Ik vind dat ik al hoog zit met 18kilo, uiteindelijk maakt het toch ook niet uit?
Als je je maar goed voelt!

Gr MJ
 
Ik ken ook allemaal meiden die tussen de 20 en 30 kilo aangekomen zijn, maar idd wat mj zegt als je je maar fijn voelt. een hoop is vocht en extra bloed en wat denk je van die extra cup die je van boven heb, dat weegt ook wat hoor ;)
 
Bedankt iedereen voor jullie reacties.

Ik moet wel zeggen dat ik in november geopereerd ben aan mijn heup en daarvoor niet veel kon bewegen en na de operatie heb ik ook niet kunnen bewegen en begin januari kwam ik erachter dat ik
(gepland) zwanger was. Ik heb toen ook niet echt veel gesport.
Ik heb wel veel motivatie voor wanneer ik weer kan sporten om dat echt te doen.

Ik hoop dat mijn kindje hier geen last van heeft en gezond ter wereld komt.

veel liefs
Marloes
 
Marloes, gister 34 weken, enne 16 kilo totaal vorige week.
Volgende week dinsdag mag ik weer, ben benieuwd ik denk dat ik nog zn kilo in de week ga aankomen.
En lieverd gaat er vanzelf weer af, en voor die extra kilo's doen we gewoon wat moeite, desnoods samen.

liefs nath
 
Hoi lieve dames,

Ik ben nu 38 weken en nog steeds zit ik op 17 kilo;)
Ik weeg nu 92 kilo maar volgens mijn verloskundige komt er niet veel meer bij.
Ik schaam me er niet voor vindt het veel belangrijker dat de kleine in de buik het goed doet!
En stiekum hoop ik dat ik na de bevalling in iedergeval wat kilo's kwijt raak:)
Komt allemaal wel goed ligt ook aan je lengte,bouw,hou je veel vocht vast of niet,veel vruchtwater etc.
Ben wel benieuwd hoeveel kilo's iedereen kwijt is vlak na de bevalling!
Iedereen succes en geniet van je kleintje in je buik!

Liefs Pupke
 
Terug
Bovenaan