hoeveelste zwangerschap /hoeveel weken/ hoeveel kilo,s??

hoi marie louise,

ik ben zelf maar 11 kilo aangekomen bi de eerste, nu 5 weken zwanger van de 2e.'
ik ken inderdaad ook mensen die veel zijn aangekomen.
een collega van me was iets van 30 kilo aangekomen en dat met een lengte van 1,50 ;-)
 
hallo

Ik ben nu 13 weken zwanger en 2,5 kilo aangekomen heb echt niet veel bijzonders meer gegeten ja af en toe zouten dingen anders hou ik de dag niet vol.En ik fiets heel erg veel dus nu in 2 weken 2 kilo.pffff.Tijdens de zwangerschap van mijn dochter ben ik 20 kilo aangekomen en er zijn er maar 10 af gegegaan.
 
hoi hoi

ik ben nu ook 37 en halve week zwanger van de eerste.
ben nu in totaal 14 kilo aangekomen, maar voordat ik aankwam was ik 9 kilo afgevallen, dus ik ben niet echt veel zwaarder dan mn oude gewicht!

ah mn vriendin is vanacht bevallen, echt leuk, maar ook weer spannend, nu ben ik de eerst volgende!!!
 
Ik ben 36 weken zwanger van de eerste en nu 9 kilo aangekomen. Valt erg mee vind ik zelf, maar heb nog 4 weken te gaan. Wie weet wat er nog gebeurt!

@ Marie Louise: twee meiden in mijn omgeving waren ook 23 (ze was twee weken na de bevalling alweer 11 kilo kwijt!) en 26 kilo aangekomen, dus je bent echt niet de enige! Ik denk inderdaad ook dat veel mensen die behoorlijk zijn aangekomen gewoon niet reageren.
 
Ik ben nu ruim 17wk zwanger en heb geen idee hoeveel ik weeg. Ik heb geen weegschaal en mijn verloskundige ook niet.

Mijn motto is het maakt niet uit hoeveel je aankomt of wat dan ook als de baby maar goed groeid. De kilo's moeten er toch weer af na de bevalling dus maak me er niet druk over.

Vorig jaar 20 kilo afgevallen en nu ga ik genieten van de zwangerschap of dat nu is met 5 kilo of 20 kilo extra!

 
Hoi maria louise.

Ik ben nu 17 weken zwanger van ons 3e kindje en ook al 7 kilo aangekomen.Bij mijn eerste zwangerschap was ik 2 kilo aangekomen en bij m`n 2e zwangerschap 18.ik baal hier ook altijd van want na die tijd blijft er altijd wel 5 kilo aanzitten die ik er dus niet vanaf krijg wat ik ook doe.maar aan de andere kant denk ik dan weer;Ik heb gezonde kinderen en dat is toch veel belangrijker dan die paar extra kilo`s.Nu probeer ik gewoon niet te snoepen en zo,en drink ik heel veel water als ik honger heb.verder eet ik gewoon 3 keer per dag en wat kun je nog meer doen?
GENIETEN!!!!

groetjes,Wilma.
 
Nou ik heb ook een hoge score hoor.. :) ben 30 weken, 20 kilo aangekomen. Dus ik verwacht nog wel wat kilo's er bij. :(
Zit in de ziektewet waardoor ik natuurlijk ook niet in mijn normale ritme zit, minder beweging heb.

Liefs
 
Terug
Bovenaan