hoge bloeddruk door stress op het werk?

Lieve Wilma,

Meis, wat een toestand...Wat kl*te om zo je verlof te beginnen,
gecondoleerd met het verlies van je buurman en je pony....
Logisch idd dat je bloeddruk hoger is nu, spaar je verdriet niet op maar gooi het eruit...
das veel beter....
Weet nie goed wat ik zeggen moet...vind het echt zo rot voor je.....

Een hele dikke troostknuffel!!!

Wat fijn dat het wiegje klaar is, dat alles nu klaar is...dan is het nu wachten op
wat komen gaat.....
Hoop dat die laatste weekjes snel voorbij zullen gaan en niet gepaard gaan met nog meer verdriet.

Had het zelf laatst ook, in 1 weekend werd mn broertje om niks in elkaar geslagen en moest ik mn hond laten inslapen....heb toen ook flink afgejankt maar kon niet in zak en as blijven zitten en heb me dus flink gefocussed op de beeb....Hoop voor jou dat dat ook als afleiding kan werken.....

Nou ik denk aan je, kop op,

LIEFS   Jo

Hai Jo,

Bedankt voor je troostknuffel. Wat kan je wereld dan op eens op zijn kop staan zeg......

Vandaag eindelijk het gevoel dat ik echt verlof heb ...... heb alleen even nergens zin in. Ha ha! Heb wel adressen bij elkaar gezocht voor de kaartjes en ze in Word gezet zodat ik er mooie etiketten van kan maken. Moet nog even achter een paar adressen aan kwam ik al  achter.  Heb jij alles al klaar voor de kaartjes?
Het kamertje is nu echt zo goed als klaar. Er zijn nog maar een paar dingetjes zoals een lampje, plaid en mandjes die ik nog moet hebben. Maar daar moet ik echt tegen aan lopen want als ik er naar zoek dan is het het altijd net niet.
En hoe gaat het met jullie? Wat was er nou met de 18de???

Liefs
Wilma

Hai Jo,

Ik las net dat je dus de 18de naar de gyn moest en dus gestript bent. Wat spannend!!!
Hoe gaat het nou? Is het al op gang gekomen? Heb je al je lieve mannetje in je armen?? Oooooooo ik ben zo nieuwsgierig!!!

Heel veel liefs!!

Wilma

Terug
Bovenaan