A
Anoniem
Guest
Hallooo,
Ten eerste nog van harte gefeliciteerd met je mams, heb je lekker genoten van je vrije dag? En vandaag weer controle he? pfoeiii ben benieuwd wat ze zegt!!
Dus je wil toch ander werk? wat voor soort werk zoek je dan? en voor hoeveel uur?
Hmm Alkmaar, wel een hele leuke stad hoor...maar idd niet te vergelijken met Texel natuurlijk! Zou je graag eens terug willen?
Hihi ja we krijgen een manneke....twas zo duidelijk te zien! haha..we waren beide te nieuwschierig...Knap dat jullie het als verrassing laten komen!
Tschiet nou op he?
Heb 2 dagen veel last van mn buik gehad..dan weer steken en krampen, dan weer voelt het aan als blauwe plekken , gecombineerd met harde buiken was het niet al te prettig, je raakt dr een beetje van in de stress..
Jee wat jij zegt over dat gedraai rond de navel, ik vind het ook maar een naar gevoel!
Maar de kleine ligt nu toch echt al bijna een maand in dezelfde houding....Gister zei peet al, kom maar hoor kleine....hihi sweet..
Goed hoor dat je zo tegenover de bevalling staat...want zo is het ook, bij geen enkele vrouw is het hetzelfde....Kweet nie, ben gewoon bang dak in paniek raak en ga hyperventileren ofzo....haha dom he? kweet ook nie waar het vandaan komt hoor..gelukkig beval ik in het zhuis.....wel zon veilig gevoel,..Wou jij nou wel het liefst thuis bevallen?? En ga je voor BV of FV?
Haha nou dat zijn toch ook klachten? al doet het geen pijn? Maar de bloedruk is ernstiger dan mijn bekken hoor....daarom ben ik wel erg benieuwd hoe die nu van jou is......ik hoop normaal...maar aan de andere kant, zou het ook wel erg fijn zijn als ze zou zeggen dat je mocht stoppen met werken......lekker dubbel he? Maar anders nog 7 dagen, yessssss
Nou ik hoor het van je he?
Liefs Jo