hoge bloeddruk door stress op het werk?

Hallooo,

Ten eerste nog van harte gefeliciteerd met je mams, heb je lekker genoten van je vrije dag? En vandaag   weer controle he? pfoeiii ben benieuwd wat ze zegt!!
Dus je wil toch ander werk? wat voor soort werk zoek je dan? en voor hoeveel uur?
Hmm Alkmaar, wel een hele leuke stad hoor...maar idd niet te vergelijken met Texel natuurlijk! Zou je graag eens terug willen?

Hihi ja we krijgen een manneke....twas zo duidelijk te zien! haha..we waren beide te nieuwschierig...Knap dat jullie het als verrassing laten komen!
Tschiet nou op he?
Heb 2 dagen veel last van mn buik gehad..dan weer steken en krampen, dan weer voelt het aan als blauwe plekken , gecombineerd met harde buiken was het niet al te prettig, je raakt dr een beetje van in de stress..
Jee wat jij zegt over dat gedraai rond de navel, ik vind het ook maar een naar gevoel!
Maar de kleine ligt nu toch echt al bijna een maand in dezelfde houding....Gister zei peet al, kom maar hoor kleine....hihi sweet..

Goed hoor dat je zo tegenover de bevalling staat...want zo is het ook, bij geen enkele vrouw is het hetzelfde....Kweet nie, ben gewoon bang dak in paniek raak en ga hyperventileren ofzo....haha dom he? kweet ook nie waar het vandaan komt hoor..gelukkig beval ik in het zhuis.....wel zon veilig gevoel,..Wou jij nou wel het liefst thuis bevallen?? En ga je voor BV of FV?

Haha nou dat zijn toch ook klachten? al doet het geen pijn? Maar de bloedruk is ernstiger dan mijn bekken hoor....daarom ben ik wel erg benieuwd hoe die nu van jou is......ik hoop normaal...maar aan de andere kant, zou het ook wel erg fijn zijn als ze zou zeggen dat je mocht stoppen met werken......lekker dubbel he? Maar anders nog 7 dagen, yessssss

Nou ik hoor het van je he?

Liefs Jo

Haaaaaaai!!!

Helaas..................... Nog 7 dagen werken!!! ha ha!! Mijn bloeddruk blijft hangen op 120/85. De kleine doet het gelukkig erg goed. Het ligt al met het koppie tussen mijn bekken.  De vk was eigenlijk erg  positief.  We hebben het ook nog even over het werk gehad. Ze zei: Meid nog 7 dagen doorzetten,  probeer het van je af te laten  glijden en die dagen zijn zo voorbij. Ze zei ook al:  wat hoor je dit tegen woordig  vaak zeg dat  er tijdens  een zwangerschap gezeur op het werk komt. Maar ik moet dus nog even doorbijten.  Dus, nog 7 dagen  werken! Dat is nog 52 uur te gaan!!!!  Ik ga lekker aftellen!!  

Dinsdag dus lekker naar Texel geweest.  Lekker aan het gebak gezeten!! Voor sommige dingen zou ik graag weer terug gaan naar Texel.  Maar Alkmaar heeft ook weer zo zijn voordelen. Mijn vriend wil niet op Texel wonen. Hij is geboren en getogen in Alkmaar en als we naar mijn ouders gaan, die in the middle of nowhere wonen, weet hij nooit zo goed wat hij moet doen. En je moet altijd rekening houden met de boot. Wij zijn dat gewent, maar hij na 4 jaar nog steeds niet!! ha ha!!
Zwijndrecht is toch in de buurt bij Dordrecht?? Mijn ex kwam uit Ridderkerk, ik had bijna nog in die omgeving gewoont!! Ha Ha!!

Quido wilde het echt niet weten wat het wordt. Ik moet zeggen dat ik tijdens de 20 weken echo ook geen moment aan het geslacht heb gedacht. Op dit moment ben ik eigenlijk ook niet het nieuwsgierigst naar het geslacht, maar meer naar op wie het lijkt!!
Ik heb heel soms harde buiken die ik niet echt prettig vind. Maar van de meeste heb ik nog geen last. Begin wel last van mijn ribben te krijgen. Ons ukkie ligt ook al een tijdje met het hoofdje naar beneden maar draait zich nog regelmatig om de lengte as. En dan voel je het ruggetje zo langs je navel gaan......... brrrrrrrrrr!!!

Ik wil inderdaad het liefst thuis bevallen. Ik heb het niet zo op ziekenhuizen, maar ja als het moet dan moet het, dan heb ik geen keuze. Meid je moet maar zo denken: Er zijn je al miljoenen vrouwen voor gegaan!!! En als je nou eens op straat rond kijkt en je ziet somige vrouwen die je nog geen stuiver zou geven met een kindje, dan kan je alleen maar denken: Wat zij kan, kan ik ook!! En het zal er toch uit moeten hoor!!! ha ha ha!! Positief blijven hoor!!!  En je mannetje is er ook nog!! Wedden dat jij straks tijdens de bevalling de rust zelfe bent!! En ik degene ben die volledig op hol slaat!! ha ha!
Ik wil trouwens  bv geven. Maar dit blijf ik maar doen tot dat ik weer aan het werk moet. Het lijkt me gewoon heel erg mooi en natuurlijk om bv te geven. Maar ja het kan ook een hel worden, nou dan ben ik er klaar mee hoor. Ik heb zo iets van lukt het dan lukt het en anders is het jammer.  Tegenwoordig is fv net zo goed als bv!! Wat wil jij gaan geven??

Ik las net even mijn stukje door en dacht op eens:  Ik ben wel erg ontspannen overal over!!! Ben ik niet te ontspannen????    Nou ja, de tijd zal het leren!!!

Tot horens!!

Liefs
Wilma

hallooo miss positievo

Nog 5 daagjes werken!!!!!!!! Hopen   dat die mee zullen vallen!
Hoe voel je je??

Wat heerlijk als je zo lekker ontspannen bent! Vooral zo houden!!
Das echt het beste hoor!!!

Ridderkerk? haha ja dan waren we praktisch buren geweest,,haha
maar daar waar jij nu woont is het veeeeel mooier, vind ik dan he??
Ach en op Texel ben je zo, toch???

Hier na een val vd week na het douchen aan bed gekluisterd, echt flink balen
dat Peet nu alles moet doen.....bekken hebben een tik gehad en spieren zijn verekt zeg maar, gaat nu wel iets beter hoor....maar ben zoooooo moe....zucht. haha

Wanneer moet je weer voor controle??

Sorry voor mn korte betoog maar ben echt errug moe en ga gauw mn oogjes ff dichtdoen....niet dak kan slapen maar das weer een ander verhaal haha.....

fijn weekend meis, rustig aan he?

ps ledikantje klaar??

Liefs Jo

Hai Jo!!

Ik ben er weer! Afgelopen weekend druk gehad en had gisteren iemand naast me zitten om in te werken en dan kan je niet even snel op internet!! Ik hoef nu dus nog maar 3 dagen te werken!! Morgen en donderdag nog 8,5 uur en vrijdag nog  5! En vandaag natuurlijk nog tot 16.30 uur. Oooooo wat schiet het lekker op zeg!!

Merk wel dat mijn lichaam ook wel toe is aan verlof. Mijn ribben beginnen pijnlijk te worden en ik had gisteravond last van bandenpijn.

Meid, wat lees ik nou?! Gevallen???? Hoe kan dat nou weer? Gaat het wel weer een beetje met je? Lig je nog steeds in bed gekluisterd? Kan er ook nog wel bij, je heb al zo veel last van je bekken.  

Ja, sorry ik vind Alkmaar ook mooier dan Ridderkerk!! Texel zit je inderdaad zo. Ik rijd in ongeveer 3 kwartier met de auto richting de boot, 20 minuutjes boot, weer een kwartiertje met de auto over Texel en dan ben ik al weer bij mijn ouders. Het enige nadeel is dat je rekening moet houden met de tijden van de boot bij het vertrek uit alkmaar. Ik ben dat wel gewend, maar Quido vind dat maar lastig.

Ik moet of 9 oktober of 10 oktober (zwangerschapsdementie???!!! ha ha)  weer naar de vk. En jij? De uitgerekende datum komt ook al aardig in zicht he!! Spannend!!!

Het wiegje staat sinds vrijdag in elkaar! Moooooooooi!!! Zaterdag wilde ik de bekleding bevestigen, nou dat ging niet helemaal goed ........ Huilend mijn moeder opgebeld en die komt me volgende week maar even helpen. Ha ha!!

Nou ik ga maar weer even aan het werk!

Liefs
Wilma

hey wilma...

sorry dat ik even inbreek in de gesprekken met jou en jo....

Maar jij hebt ook al even niets van haar gehoord he???
Er zou toch niets zijn?? Met haar bekken ofzo...

Het viel me net op dat het echt al 5 dagen geleden is dat ik iets gehoord had. Normaal duurt het nooit langer als een dag...

Ik dacht misschien weet jij iets??
Of zou ze bevallen zijn???

groetjes ingrid

Hai Ingrid,

Geeft niet hoor dat je inbreekt.

Nee, ik heb ook nog helemaal niets van haar gehoort. Inderdaad raar. Had er nog niet echt bij stil gestaan......... Heb op het moment iets te veel aan mijn hoofd.
Nou ik hoop maar dat ze snel wat van zich laat horen en dat er niets ernstigs aan de hand is......

Groetjes
Wilma

Hoihoi,

Is ik weer, BIJNA VERLOF he?!!! zal tijd worden ook! Je hebt het vast erg druk gehad de laatste dagen?
Hoe voel je je? Helemaal total loss? Nog ff meis en dan kan je goed uitrusten en bijkomen en je voorbereiden op wat komen gaat.....
En is je mams al geweest voor de wieg? Hmm is toch nog wel een hele trip naar Texel...mijn ouders wonen in Drenthe, is een dikke 2 uur rijden...das nu met die kleine op komst wel minder, maar ja, niks aan te doen!

Had vd week controle en alles was goed....bloeddruk wel wat laag maar ja beter laag dan hoog toch? Ze hebben wel gezegd dat ze de 18de gaan kijken of ze me op weg kunnen helpen......ieeeeeee, spannend!! Ja tkomt nu echt dichtbij he?
Vind jouw mannetje ook zo spannend? of isie ook zo lekker nuchter?
Peter vind het nu wel erg spannend worden...

Heb je veel pijn aan je ribben? de kleine hier ligt al zover ingedaald datie nooit mn ribben(gelukkig!) heeft bereikt maar men oh men. alle bewegingen en trappen doen nu zeer, alsof mn buik van binnen bont en blauw is.....ach ja kan dr ook nog wel bij! haha

Nog ff he? Zo spannend!!!!

Liefs Jo

Hai Jo,

Sorry dat ik nu pas reageer. Ja mijn verlof is begonnen maar niet op de leukste manier. Afgelopen donderdag is mijn buurman van 54 jaar plotseling overleden. We zijn nog al een close buurtje dus je kan je indenken dat dat een flinke klap heeft gegeven. Afgelopen dinsdag is hij gecremeerd. Tegenstrijdig hoor...... Leven in je buik voelen terwijl je weet dat drie huizen verder op je buurman ligt opgebaard. Morgen ook nog een zware dag, al zal die niet te vergelijken zijn met de afgelopen week.  Morgen laten we mijn oude pony van 35 in slapen. Je begrijpt het al. Het eerste weekje verlof is niet zo heel erg leuk.

Vandaag zijn mijn ouders langs geweest. Het wiegje is qua bekleding klaar. Zaterdag krijgen we het matrasje. Quido begint nu toch wel zenuwachtig te worden volgens mij. Gisteren hadden we ook de intake van de kraamzorg en toen merkte ik toch wel dat hij een beetje de zenuwen begint te krijgen!!! Ik ben nog steeds redelijk nuchter er onder. Al ben ik die dikke buik nu toch ook wel af en toe zat. Dus ik vind het niet erg dat ik nog maar ongeveer 5,5 week hoef!
Vandaag ook weer naar de vk geweest. Bloeddruk was weer iets gestegen, dus moet ik volgende week weer terug komen. Had haar natuurlijk wel even uitgelegd wat er de afgelopen week allemaal gebeurt is. O ja, het de uk ligt al laag met het hoofdje. Had al het vermoeden dat het gezakt was want ik zag dat mijn buik ook gezakt was.

Hoe bedoel je trouwens de 18de op weg helpen???? Wordt het dan een oktober kindje?? Ooooooooooo wat spannend!!!

Nou ik 'spreek' je weer!!!

Liefs Wilma

Terug
Bovenaan