A
Anoniem
Guest
Hallooo,
Hoe is het nou? Hoop niet dat de griep heeft doorgezet?
En wat zij de vkundige? Mag je weer aan het werk of ???
Heb je je kamertje binnen??
haha vragen allemaal he?
Hier alles zn gangetje...heb het idee dat de kleine wel heel erg klaarligt...
voel al meer dan een week zn koppie beneden liggen en hij trapt enkel
en alleen rechts...en dat gaat echt steeds harder! haha dan zie je gewoon je buik
(eigenlijk meer naar de zijkant toe) bewegen....grappig gezicht is dat he?
Morgen alweer 33 wkn...man oh man, gaat het hard nu....
Hmm de bevalling, tja erg dubbel,,aan de ene kant het liefst morgen en aan de andere kant zie ik er erg tegenop hoor...de pijn he? poeh...zal het best een paar uur volhouden maar langer? Maar goed, ga dus in het zhuis bevallen.....jij?
haha ja hoe stom ook maar das ook mijn idee, mn vliezen breken en met een beetje pech midden in de winkel....hele plas onder mij......terwijl het makkelijk in beetjes kan komen.......ach we zien wel, gaan wij toch ook gewoon aan de pampers? voor de zekerheid? haha
Rustig aan en ik hoor van je! Groetjessssss
Hoe is het nou? Hoop niet dat de griep heeft doorgezet?
En wat zij de vkundige? Mag je weer aan het werk of ???
Heb je je kamertje binnen??
haha vragen allemaal he?
Hier alles zn gangetje...heb het idee dat de kleine wel heel erg klaarligt...
voel al meer dan een week zn koppie beneden liggen en hij trapt enkel
en alleen rechts...en dat gaat echt steeds harder! haha dan zie je gewoon je buik
(eigenlijk meer naar de zijkant toe) bewegen....grappig gezicht is dat he?
Morgen alweer 33 wkn...man oh man, gaat het hard nu....
Hmm de bevalling, tja erg dubbel,,aan de ene kant het liefst morgen en aan de andere kant zie ik er erg tegenop hoor...de pijn he? poeh...zal het best een paar uur volhouden maar langer? Maar goed, ga dus in het zhuis bevallen.....jij?
haha ja hoe stom ook maar das ook mijn idee, mn vliezen breken en met een beetje pech midden in de winkel....hele plas onder mij......terwijl het makkelijk in beetjes kan komen.......ach we zien wel, gaan wij toch ook gewoon aan de pampers? voor de zekerheid? haha
Rustig aan en ik hoor van je! Groetjessssss