hoge bloeddruk door stress op het werk?

Hallooo,

Hoe is het nou? Hoop niet dat de griep heeft doorgezet?
En wat zij de vkundige? Mag je weer aan het werk of ???
Heb je je kamertje binnen??
haha vragen allemaal he?

Hier alles zn gangetje...heb het idee dat de kleine wel heel erg klaarligt...
voel al meer dan een week zn koppie beneden liggen en hij trapt enkel
en alleen rechts...en dat gaat echt steeds harder! haha dan zie je gewoon je buik
(eigenlijk meer naar de zijkant toe) bewegen....grappig gezicht is dat he?
Morgen alweer 33 wkn...man oh man, gaat het hard nu....

Hmm de bevalling, tja erg dubbel,,aan de ene kant het liefst morgen en aan de andere kant zie ik er erg tegenop hoor...de pijn he? poeh...zal het best een paar uur volhouden maar langer? Maar goed, ga dus in het zhuis bevallen.....jij?
haha ja hoe stom ook maar das ook mijn idee, mn vliezen breken en met een beetje pech midden in de winkel....hele plas onder mij......terwijl het makkelijk in   beetjes kan komen.......ach we zien wel, gaan wij toch ook gewoon aan de pampers? voor de zekerheid? haha

Rustig aan en ik hoor van je! Groetjessssss

Hai, Hai!!

De griep heeft niet doorgezet, gelukkig maar. En helaas mocht ik weer aan het werk  omdat ik er zelf geen last van heb. Mijn schoonmoeder was mee en zei toen we buiten liepen: Je gaat toch wel pas maandag beginnen he!? (tof he zo'n schoonmoeder!!!) Mmmmmm dat is best wel goeie!! Dus ik zit nu nog thuis en ga maandag pas weer aan het werk. Nog drie weekjes werken!!!

Het kamertje is net bezorgd!!! Jippie!!! Nu moet vriendje lief nog even thuis komen dan kunnen we hem in elkaar gaan zetten!! Heb van de week al alle kleertjes die ik in huis had gewassen en die liggen nu opgevouwen te wachten tot dat ze de kast in kunnen!! Ben van de week ook bezig geweest met mijn wiegje te schuren. Nog een klein beetje en dan kan mijn vriend hem mee nemen naar zijn werk waar een collega hem kan gaan spuiten.

Leuk he dat getrappel in je buik. Ik zie ook regelmatig mijn buik alle kanten op gaan. Dan zit ik echt te genieten gewoon! Ik begin wel steeds nieuwsgieriger te worden naar het persoontje die in mijn buik rond aan het boksen is. Het heeft helaas wel al een iets duidelijk van zijn/haar moeder ........ de hik! De arme uk. Het had gisteren tot twee keer toe de hik en vanochtend weer .......  

Ik zie me zelf ook al met een natte broek door de stad heen gaan.  Lopend of op de fiets. Van een buurvrouw mag ik al luiers komen halen. Zij liep er ook mee rond toen haar vliezen gebroken waren!! Zit je zo maar zelf weer in een luier!! ha ha ha!!
Ik hoop trouwens thuis te kunnen bevallen. Ik heb het niet zo  op het ziekenhuis, maar ja als het moet dan moet het. Moet jij in het ziekenhuis bevallen van wege je wiphlash of wil je het zelf??

Nou tot schrijfs!!

liefs
Wilma

Hello bezige bij!

En en? staat de babykamer al mooi te wezen?
Hoop het voor je!
Jij zou deze week toch rustig aan doen? haha ik lees het, schuren, wassen etc etc..
ach als je dr maar geen last van hebt en als je het leuk vind?? wrom nie dan he?

Nog 3 weekjes!!! pffffff hoop dat ze snel voorbij gaan, weg van alle sores en stress...
kan je languit op de bank en maar wachten...hihi.....

Ik beval in zhuis vanwege medicatie...die moeten ze na de bevalling weer instellen en dus moet ik wellicht nog een paar dagen daar logeren....

Hoezo zwangerschapsdementie, ik weet nie meer wat jij geschreven hebt...en dus denk ik? hmm heb ik alle vragen nu wel beantwoord? vaag he? moet zo dalijk ook weer naar de winkel, dingentjes vergeten...  ze zien me daar weer aankomen.....

Valt het jou ook op dat mensen niet meer naar jou kijken maar naar je buik?
ik ben namelijk nu net een skippybal.....echt wat een buik..of ik nog meer een week moet ipv 7......
heb jij nog zwangerschapsklachten of???

Nou hoor weer van je!

Liefs Jootje

He Jootje!!

Helaas zit deze bezige bij weer achter haar pc-tje  Maar inderdaad nog maar drie weken te gaan! Al had ik net al weer zo iets van ..... was ik maar thuis gebleven. Maar ik trek mijn eigen plan en laat me hier niet gek maken. Ik zorg dat ik mijn toko goed over draag en voor alles wat niet bij mijn toko hoort zoeken ze het maar lekker uit als dat niet af is. Maar..... ander onderwerp!!!

De kast en commode staan met alle spulletjes die ik al had er in. We moeten alleen nog een plankje boven de commode ophangen. Maar die hebben we nog even nodig om te scannen voor de juiste kleur zodat ook het wiegje dezelfde tint wit krijgt.
Met het wassen en schuren heb ik rustig aan gedaan hoor!! En heb daar ook geen last van gehad. Alleen met het in elkaar zetten van de meubeltjes ben ik veel te druk geweest en heb ik veel te zware dingen gedaan waardoor ik nu toch wel een beetje last van een pijnlijke buik heb.

Ik heb ook last van die zwangerschapsdementie, daarom klik ik altijd op die twee ballonnetjes waardoor jou tekst gekopieerd wordt naar mijn berichtje. Als ik dan alles beantwoord heb wis ik jou tekst en plaats ik mijn berichtje! Anders weet ik het ook niet meer hoor!! En ik heb een lijstje op tafel liggen waarop ik alles schrijf wat ik nog moet kopen!!  

Ja, het begon mij ook al op te vallen dat mensen alleen maar naar mijn buik kijken en ook daar  alleen maar in geintreseerd zijn!! Wel vind iedereen dat ik een bescheide buik heb. Maar naar mij wordt niet meer gevraagd hoor!! Ze vragen alleen, gaat het goed (en kijken dan naar mijn buik) en heb je alles al in huis?! O ja en wat blijkbaar elke andere vrouw erg interesant vindt is: Hoe veel ben je aangekomen??? En dan de opmerking er achter aan: Je buik is bescheiden maar je kont is wel goed mee gegroeit.  En als dat laatste nou komt van mensen die je na staan, maar nee!! Dat zijn dan die vage kennissen die dat zo leuk brengen!!

Nou we typen weer!! (ik ga maar weer eens aan het werk!!)

Liefs Wilma

Helloooo...

Hoe gaatie? Druk aan het aftellen?? Beetje vol te houden?
Goed wat je zegt hoor....zo van, doe mn werk en verders niks, zal mn toko goed achterlaten en trek me niks meer van anderen aan......nou thats the spirit.
Laat je laatste weekjes werk niet vergallen!

En hoe voelt dat nou om je babykamertje in te lopen?
Kun jij het allemaal bevatten of??

Tjonge jonge wat heb je toch ook een mensen rondlopen he?
haha je kont is meegegroeit! wie zegt dat nou!!!!! wat dom!

Hoe is het met de hik van jullie beiden? De kleine heeft maar 1x de hik gehad..(die ik gevoeld heb dan he?) en ik ben ook niet zon hikker, haha bestaat dat woord??
wanneer voel jij je beeb het meest en duidelijkst?

Donderdag al 34 weken, oeioei gaat hard nu......doodeng....maar goed.

Rustig aan jij!

Liefs Jootje

Heeee!!!

Nou qua werk is het weer huilen met de pet op........... Gisteren weer een aanvaring met mijn afdelingshoofd en die vind dat  ik het allemaal verkeert zie. Ik heb aangegeven dat ik mijn werk doe en verder wel afwacht. Nu vind hij weer dat ik ongeintresseerd doe. Ik probeer het deze week nog. Als ik vanmiddag weer huilend in de auto zit bel ik de verloskundige op. Van mijn vriend moest ik me al ziek melden, omdat ik gisteren dus al huilend bij hem in de auto zat en 's avonds pijn in mijn buik had. Ik moet hier natuurlijk wel weer terug komen (als ik dan nog geen andere baan heb), dus wil ik het wel goed afsluiten.

En we gaan weer over op een ander onderwerp.....
Ik hang heel wat rond in het kamertje. Gisteravond hebben we het plankje voor boven de commode opgehangen. Heb nog zeker een half uur in het kamertje gezeten. Mijn vriend moest erg om me lachen! Ik kan het gewoon echt niet bevatten dat daar straks ons kleintje ligt. Dat we in dat kamertje de kleine verschonen en ooooooooooo wat zullen we misschien ook wel een  hoop slapenloze nachten doorbrengen in dat kamertje. Zat me ook af te vragen of ik het allemaal wel kan, of ik wel een goede moeder zal zijn. Volgens mijn vriend word ik een ontzettend lieve moeder waar heel veel bij kan, maar die niet met zich laat sollen. Nou dat zijn natuurlijk de mooiste woorden die je dan maar kunt horen!!

Ik heb soms dagen dat ik de kleine constant voel. En soms alleen 's morgens of 's middags. Maar een vast punt is altijd als ik in bed lig. Ik lig dan altijd eerst op mijn rechter zij en dan begint het al te boksen, na een paar minuutjes ga ik over op mijn rug. En dan reageerd het zo heerlijk op mijn handen. Zodra ik dan op mijn linker zij ga liggen houdt het meestal op.  Of ik merk het niet meer omdat ik dan in slaap val!!
En jij??? Wanneer voel jij het?

Vandaag ben jij 34 weken!!!  Wat gaat het snel he? Hoe voel je je? Hoe gaat het met de klachten?? Zie jij eigenlijk heel erg tegen de bevalling op? Waar woon jij eigenlijk?? Nou dat zijn wel weer genoeg vragen!!!

Nou ik ga rustig aan eens aan het werk. Sorry voor het eerste stukje geklaag!

Liefs
Wilma

Hey meis,..

He bah, hoest vandaag gegaan qua werk? Echt heel erg rot voor je....
Ik ben het uiteraard met je vriend eens, denk vooral aan jezelf...als die vent jou het leven zuur maakt, laat hem dan maar spartelen en blijf thuis....dit doet jouw baby en jezelf niet goed natuurlijk.....Ik neem aan dat de VK ook gaat zeggen dat je beter thuis kunt blijven, tenminste dat hoop ik!!! Ik hoor het van je....
pff toestand he?

Ahh wat lief van je vriend om dat te zeggen, ik ben zelf ook bij tijden erg onzeker maar merk dat Peter dat ook wel is...Heeft vast ieder ouder......
Heerlijk om in het kamertje te zijn he? Heb gister al de was gedaan...pff wou ik net strijken, denk je? strijkijzer begaf het.....morgen eerst ff nieuwe kopen...
En nee ik kan me het soms ook echt niet voorstellen dat daar in dat bedje dalijk ons manneke ligt....dr lag van de week wel iemand anders in.......onze kat, nippy, pffff haha moest stiekum wel lachen hoor....

Ik voel hem ook heel bewust als ik savonds in bed lig....nou ligt de kleine met zn voetjes tegen mn rechterzij aan....weet nu precies waar ik mn hand moet leggen...erg fijn is dat.....Vandaag de groeiecho gehad....de kleine is groter dan gemiddeld....ipv de 34 wkn vandaag heeft ie het postuur van iemand van 35weken en een paar dagen...Kon verder nog geen kwaad.....moet over 2 wkn weer trug komen....
Best vaag want ik ben nog maar 8.6kg aangekomen, zou die kleine dan zoveel zitten te bikken? haha...nou zag ik al op tegen de bevalling, maar nu die zo groot is helemaal...owow moet dr niet aandenken...erg he? Hoe ervaar jij dat? Ook zo bang of??
Trouwens ik woon in Zwijndrecht..en jij?
Ach die bekkenklachten houden aan, das erg vervelend maar niks aan te doen...
Jij nog steeds haast geen klachten???

Ben weer benieuwd naar jouw verhaal, tot dan: rustig aan!

Liefs Jo

Goeiemorgen!!!

Vorige week donderdag en vrijdag liet mijn afdelingshoofd mij erg met rust!! Ha ha!! We hebben alleen over koetjes en kalfjes gesproken!!  En met de mannen van automatisering zo'n lol gehad!! Die hebben echt mijn week goed gemaakt!!! Het ging echt lekker nergens over!! Heb de hele dag zitten schateren van het lachen (vond het afdelingshoofd niet echt leuk geloof ik maar dat boeit mij niet!!) Ik merk alleen wel dat ik er onbewust toch nog wel erg mee bezig ben wat er allemaal op mijn werk speelt. Ben dan ook erg benieuwd wat de vk woensdag gaat zeggen. Wat zou het toch heerlijk zijn als ik lekker thuis mocht blijven!!!
Heb alleen wel  een knoop doorgehakt......... ik ga zeker op zoek naar ander werk. Het liefst dichter bij huis. Zit nu zo'n 20km van huis af. En straks met een kleintje zal het  heerlijk zijn om lekker in de buurt te werken. O ja, ik woon trouwens in Alkmaar.  Ik kom daar niet vandaag, ik ben geboren en getogen op Texel. Maar mijn vriend wil daar niet wonen terwijl hij in Den Helder werkt!! Maar Alkmaar is een leuke stad en Texel is best dichtbij!!

Ja, het kamertje binnen lopen is echt heerlijk. Waarschijnlijk heeft mijn vriend aan het einde van deze week  het wiegje klaar dus  dan  kunnen we die ook gaan neerzetten!! Onze  poes krijgt  er de kans niet voor om in het bedje te gaan liggen. Ze mag absoluut niet boven komen, want ze gaat gewoon overal haar behoefte doen en daar zit ik dus echt niet op te wachten. Maar het lijkt me inderdaad wel een heel schattig gezicht!! Jullie krijgen een jongetje begrijp ik! Wij wilden niet weten wat het wordt dus voor ons is het een echte verrassing. Moet zeggen dat ik nu ook nog niet echt nieuwsgierig ben naar het geslacht, maar meer naar hoe het er uit zal zien, op wie  het lijkt enzo. Nog 8 weken wachten....... of langer......... of korter!!

Lekker he dat getrappel. Moet wel zeggen dat het af en toe ook weer niet zo lekker is. ha ha!! En vooral het gedraai rond om mijn navel vind ik toch wel zo'n naar gevoel. Echt vreselijk!!
Wat appart dat je kleintje een weekje op voor loopt! Ach misschien komt het dan ook wel een weekje eerder!! Ha ha!! Weet je wat het is wat betreft de bevalling. Ik kan me er absoluut geen voorstelling van maken. Ik besef me dondersgoed dat ik pijn ga krijgen. Maar ja, wat voor pijn en hoeveel pijn, tja dat weet je niet. Het verschilt per persoon hoe die de pijn ervaart. Nu kan ik, als ik het over mij zelf mag zeggen, redelijk goed tegen pijn. Maar ja, ik weet niet of dat tijdens de bevalling ook zo is, want dat is een totaal andere situatie. Weet je waar ik tegen op zie....... een knip of uitscheuren. Ik weet wel dat dat gebeurt tijdens een wee en dat je het daardoor niet voelt, maar het is meer het idee. Raar he?!  Maar ja, we zullen moeten afwachten hoe we het gaan ervaren.

Mijn schoonzusje heeft ook last van haar bekken gehad. Ik vind dan ook dat ik helemaal niet mag klagen. Ja, ik heb last van mijn stuitje gehad, maar dankzij mensendiecktherapie is dat over. Ja, ik ben tot mijn 6 maand dood moe geweest, maar ja dat is wat anders dan pijn. En o ja, ik loop al vanaf week 17 met lekkende borsten! Het levert wat meer was op en ik loop dus al een tijd met compressen in mijn bh maar ja, ook dat doet geen pijn!! O ja, en dan de verhoogde bloeddruk, maar die doet me ook geen pijn!!! ha ha ha!! Erg he?  

Nou ik ga maar weer eens aan het werk! Het is weer een heel verhaal geworden.  Morgen lekker vrij want mijn moeder is jarig en dan hoef ik nog maar 8 dagen te werken!!! Jippieeeeeeeeeeeee!!!!  

liefs
Wilma  

Terug
Bovenaan