hoi An / Bianca

Hoi An,

als eerste heel erg bedankt dat je voor me hebt gekeken!
doet me nu errug goed je berichtje!! bedankt angela!!!
je hebt gelijk we moeten ook posi blijven!!
ook wij hebben gister geklust en gaan het nu ook om de dag doen. vrij zat en 1e kerstdag etc... lopen we gelijk!!   grappig Ha, Ha!!!

vanmorgen om 10 uur heerlijk naar sch sp geweest.. en daarna zijn mijn ouders op de koffie geweest. zijn net weg.   had nog gauw het 9maand boek in de kast gelegd...!!

ga zo ff poetsen door het huis.. wasje doen en om 5 tot 9 werken.

ik hoop dan wat je zegt wat je hebt gekeken. dus je zou ook al na je ongi week (7dagen) vruchtbaar kunnen zijn.
je moet het maar net allemaal weten.. ben echt blij dat we zo een beetje info kunnen wisselen!! ga zo gelijk ff kijken op babypret.nl

over mannenlogica ja!! heb jij ook tegen je vriend gezegd dat jullie om de dag gaan klussen.? we gaan het dan maar extra leuk maken... anders is het zo moeten..
zaterdag vrij dus ga ik hem maar lekker een massage olie geven..
smiddags naar vriendin zat. hopen dat ze dan thuis zal zijn... gister chemo gehad.

sorry hoor, maar vindt wel stom dat je vriend geen kerstpakket heeft gekregen!!
hij heeft er toch het hele jaar hard gewerkt! als baas laat je je eigen toch niet kennen en geef je toch iemand een kerstpakket... na iemands inzet!!
mijn man heeft eergister zijn kerstpakket gekregen.
en morgen heeft ie zijn laaste dag. er zat in een stevige rug/schoudertas kl flesje rode wijn rose en witte wijn compas verrekijker 2x soort zakmes maar dan met lepel vork en mes. pindas drop kruiden marinade servetten een barbeceu / overlevings pakket zeg maar. wel leuk!!

en ik had vorig jaar 35 euro bon van issey paris. dus zal ook dit jaar weer een bon krijgen. denk dat we morgen zullen krijgen. zal baas wel komen.
die vind dat we hier echt iets aan hebben!! en daar heeft ie ook gelijk in!!
dus ben benieuwd.

en jij? wel erg leuk dat je vriend is uitgenodigd bij zijn nieuwe baas!!!
mijn man gaat woensdag morgen na de kerst naar zijn nieuwe baas om rooster te halen en dagen wanneer die niet kan door te nemen en kleding ophalen.

dus de kip kerrie was lekker gister.. en vanavond lekker eten!

ben je eigenlijk van jezelf blond? of heb je geverfd of kleurspoeling.
we hebben best veel gemeen he!! ha,ha,ha! ik ben van mezelf blond, midden blond.
ben mijn haren weer een beetje aan het laten groeien.. nu tot mijn schouder zeg maar
ik doe in dezomer weleens highlichts in mijn haar.

nu ga ik even eten. en aan de gang.. het is zo weer half 5 dat ik weer wegmoet!

fijne avond want je zult vanavond pas thuis komen.
groetjes!!!

Liefs, Bianca

Hoi Bianca,

Blij dat ik je heb kunnen helpen.
We zijn eigenlijk al echte vriendinnen geworden.
Ik vind het ook heel fijn met jou dingen uit te wisselen.

Mijn vriend krijgt elk jaar niks van de baas nu. Hij heeft ook niks gekregen
bij zijn nieuwe baas. Maar dat is nog te begrijpen.
Ik heb een kadobon gehad van mijn tinteling. Ik kan zo zelf uit kiezen wat ik wil.
Bijv. badjassen, pedicure set, sauna/relax dagje, dierentuin, bioscoop, etc.
Nu willen ik en mijn vriend het 3 gangen diner incl. drank kiezen of een overnachting in een 3 sterren hotel met ontbijt. We gaan vanavond nog even over hebben.
Ik wil het dan in het weekend van 20/21 januari doen want dan hebben we 2 jaar.
Ook moet ik het beslissen voor 14 jan. wat ik wil.
Maar ik vind het wel een erg leuk kado.

Wat je man heeft gehad is ook mooi. Als je weer een kadobon krijgt is dat zeker leuk en fijn.

Vanavond heerlijk geeten!!
Mijn vriend niet verteld dat we het om de dag doen. Alleen ik weet het.
Hahahhaha blijft het zeker leuk.
Wat jij zegt doen wij ook weleens of elkaar gewoon plagen.
We lachen regelmatig voor het klussen gewoon elkaar beetje plagen.

Ik ben ook blond van mezelf nu midden/donkerblond van nature en vroege was ik heel erg licht blond zeg maar wit. Maar vanaf 3 a 4 jaar werd ik langzaam aan donkerder.
Het is goed gelukt de blonde highligts.
Ik heb nu nog kort haar maar ben het aan het laten groeien. Wil ook halflang haar maar wel in laagen.
We hebben zeker veel gemeen.

Mijn vriend is ook blond lichter dan mij gewoon blond. Was vroeger ook zo wat wit. Maar hij tot zeker zo'n 12 jaar. Dus ons kindje als die er komt natuurlijk zal zeker erg licht zijn hahahaha.

Jou vriend wat voor kleur haar heeft hij?
Heb je fijn gewerkt?
Heb je nog op babypret gekeken?
Ik zit nu bij mijn moeder en dacht kijk effe of bianca heeft gereageerd.
Dus vandaag wel 2 keer hier. Maar morgen weer 1x.

Liefs An

Hoi An,

idd lijkt het ook gewoon dat ik je allang ken en dat we gewoon vriendinnen zijn!
dus je vriend krijgt nooit iets? wat stom vind ik dat, dan heeft ie ook geen respect voor
zijn personeel!!

ik weet niet wat je bedoelt met tinteling?? is dat een cadeaubon naar keuze.
ik zou het wel weten lekker een hotelovernachting met ontbijt! als je dan toch mag kiezen!! lekker joh!!
leuk om dan te vieren dat jullie al 2 jaar samen zijn!!

je vroeg wat voor kleur mijn man heeft, die was vroeger ook licht blond maar nu heeft hij
meer donker blond haar. dus onze kinderen zullen denk ik ook blond zijn.
wat wel een nadeel ervan is ook de lichte huidskleur... altijd goed smeren ivm verbranden. ik vind wel naarmate je ouder wordt verbrand je niet zo snel meer.

ik heb van 5 tot 9 lekker gewerkt, lekker druk geweest!!
ik zit nu heerlijk aan een glaasje rode port.. we hebben een fles uit ons geboortejaar gekregen 1978 toen we ons huis hadden gekocht. en paar maanden terug open gemaakt, wonen hier in feb. dadelijk 4 jaar! maar hij is toch lekker.
ik had straks nog op babypret.net gekeken en daar stond ook dat alcohol met mate is niet erg maar tot 12 weken zwangerschap is het beste niets te drinken.

leuk dat je bij je moeder hebt gekeken!!
ik moet je zeggen was vandaag ook helemaal happy na je bericht te hebben gelezen.
had nu ineens weer hoop gekregen.
morgen wel een lang dagje.. 9 tot 9 maar ben dan wel lekker zat vrij!

dus ik kijk morgenavond weer!!
fijne dag!!

Liefs, Bianca

Hoi Bianca,

Hoe was het vandaag? Heb je het overleeft zo'n lange dag?

Ik was vrij zo als je weet. Ik heb vanmorgen nog gepoetst en toen boodschapen gedaan.

Ik verveelde me een beetje vanmiddag en Anouk (dochtertje van mijn schoonzusje) was bij mij. Ik zei zullen we gezellig naar de intratuin gaan. Ze zei gelijk ja.
Hebben we gezellig samen naar alle mooie kerst spullen gekeken.
Was erg leuk.

Morgen boodschapen doen met mijn Oma s'ochtends.
S'middags nog even wat boodschapen halen met mijn moeder. Dan lekker naar huis en een relax avond net als vanavond. Lekker nergens naar toe.
Nog 2 nachtjes slapen en ik weet wat de cadeau is van mijn vriend.

Je vroeg van wat tinteling was zo heet de cadeau bon.
Wij gaan uit eten. Wij zijn al 1 keer met z'n 2en naar een hotel geweest maar dat was niet zo succes. Het was wel leuk. Alleen het bed sliep voor geen meter. Ik rolde elke keer uit bed 1 kant was namelijk helemaal in gezakt en daar sliep ik.
Dus lekker eten met z'n 2tjes.

Je mag zeker wel wat drinken. Zelfs een moeder  hoorde ik vertellen van  de week. Ik was net 3 maanden gestopt met de pil vorig jaar. Ik dacht nou het zal wel een aantal maanden duren. Was bij de andere 2 wel zo. Maar ze was met de kerst zwanger geraakt. Ze zei ik had lekker veel gedronken en gedaan.  Het was dus ook een verrassing dat ik zwanger bleek te zijn in januari. Ze zei zo snel had ik het niet verwacht. Ze weet niet dat ik bezig ben maar ze was er met een andere moeder over aan het praten. ik hoorde het toevallig.
Dus gewoon lekker feesten de komende dagen haahhaha.
Ik kan niet ik ben de bob. Anders had ik het ook gedaan.

Leuk dus jullie krijgen ook blondies!!! Hahahhaa

Fijne avond en geniet morgen van je vrije dag!!

Liefs An

Hoi An,

hehe idd ik heb het overleeft!! het was lekker druk geweest vandaag!
man is vanavond stappen met een paar collega ´s. ga zolekker onder de zonnenbank en daarna nog ff in bad liggen. lekker even relaxen.

ik had net getemp. het was 37,0 dus zal nu mijn eisprong zijn of die is al geweest wat denk jij? op een site heb ik gelezen dat ie dan al geweest is. ondanks dat mijn man alcohol opheeft hoop ik wel dat ie vanavond `fit` genoeg zal zijn...
wil toch blijven klussen.

dus je bent behoorlijk aan het boodschappen doen voor jezelf en anderen.
wij gaan morgen boodschappen doen. en even winkelen als manlief daar zin in heeft...

ik heb trouwens ook mijn kerstpakket gekregen. wat ik je al zei een bon van issey paris. ga een lekker geurtje halen!

dus jullie gaan lekker uiteten! groot gelijk als het vorige keer niet zo goed bevallen is. dan slaapt je eigen bed ook beter!!!

mijn man had ook nog van heel wat collega;s gekregen:   fles rode wijn. mooie bos bloemen   en cointreau likeur met glazen en kaarten en een dinerbon twv 50 euro van mexicaans restaurant.
leuk he!   ze vonden het allemaal heel erg jammer dat ie weg ging.

over het drinken, ik ga natuurlijk niet flink zuipen maar een paar wijntjes zal ik wel drinken. doe ik dat niet zullen mensen om me heen gelijk zeggen ben je ziek ofzo??
ik vind een  zoet wit wijntje altijd wel lekker!!

gezellig dat je naar de intratuin bent geweest. ik vind het ook altijd leuk om kindje van vriendin van ons te zien (die nu k heeft) zo ´n mooi mannetje en zo lekker rustig en makkelijk. echt een schatje!!

jullie ook een fijne dag morgen!! hoe is trouwens jouw temp?
bij mij elke morgen 36,6 en vanavond dus 37,0 dus ben benieuwd hoe temp morgen is

Liefs, Bianca

Hoi An,

vanmorgen was mijn temp weer   36,6
mijn man kwam vanmorgen om half 6 thuis... dus niet meer geklust,
dan maar als ie wakker is!! trek hem er zo wel uit! zonde van mijn vrije dag, anders
zijn we nog niet gezellig samen vrij...

had je het onderwerp gelezen over geloof jij in medium??
ik heb ook een sms gestuurd dit stond er op mijn 06:

over kinderen gesproken ja voor kinderen is het tijd je voelt het aan je hormonen
dat weet jij en dat weet ik door mijn gave ik zie een koter komen een jongetje
wel 14 uur voor rekenen ze zullen zelfs een keizersnede overwegen maar zullen
daar toch van af gaan zien je zal wel uitgeput zijn zwanger wordt je in maart 2007
dus dat wordt een zware buik want het wordt een grote baby maar gelukkig wel
helemaal gezond het wordt trouwens best wel een zware bevalling daar moet je toch

in deze volgorde heb ik de sms en gekregen.
helzelfde als anderen twee!! toeval? nee denk van niet.
hier geloof ik dus niet meer in!!

ik ga even eten... en maar even gauw alleen boodschappen doen zodat ie wel even mee de stad in gaat.... vind ik wel gezellig.

Liefs, Bianca

Hoi Bianca,

Ik voel me echt geweldig. Waarom weet ik niet maar ik voel me zo ontspannen.
Dat is een tijdje geleden.
Komt denk ik omdat ik nu alles heb voor de kerst. Geen druk meer van ik moet dit moet nog dat.

Van jou temp. S'avonds heb je altijd hogere temp.
Ik heb net ook getempt omdat je vroeg wat mijn temp. was ik had 37.5.
Ga morgen ochtend ook even kijken wat mijn temp is.
Dus ik denk dat jij hem nog niet hebt gehad want dan is je temp ook s'ochtends hoger.
In jou geval zeker 36.9 ofzo.
Dus zeker nog klussen hahahaha!

Dus je man is lekker door gezakt gisteren.
Zijn jullie nog weg geweest vandaag?

Ik heb trouwens lekker gedronken gisteren. Had zo zin om weer eens te drinken.
Ik heb leeuwenstaartje gemaakt. Ik heb 8 borrel glasjes op met leeuwenstraatje er in.
Je doet en scheutje rooie wodka, scheutje passoa en verder sinas. Dat is toch lekker.
Ik was gisteren dus ook wel wat aangeschoten.
Mijn vriend zei vanmorgen nog het klopt vrouwen die dronken zijn een engel in bed.
Ik lachen hahahaha. We hebben afgesproken dat ik de 1e kerstdag toch wat drink. Hij rijd die avond.

Ik ben nu wel moe. Boodschappen gedaan met mijn oma. Zware dingen getild. Want dat laat ik haar niet doen. Met mijn moeder de laatste dingen gehaald.

Leuk dat je van ici paris een bon hebt. Ik krijg morgen ook een geurtje die van jennifer lopez die nu veel op de reclame is. Die ruikt toch lekker. heb ik vandaag even geroken.
Je denkt natuurlijk hoe weet ze wat ze krijgt. Nou gisteren belde mijn moeders vriend of hij mijn pasje van douglas mocht lenen. Ik zei natuurlijk. Hij zei ik wil die van JLO halen voor je moeder. Ik zei die van de reclame ja zei hij. Mijn vriend dat gaat ie toch niet voor jou halen want dan heb je er 2. Dus mijn vriend heeft die voor mij.
Maar de andere 2 cadeaus weet ik nog niet.

Ik krijg trouwens ook veel complimentjes over dat ik al 5 kilo kwijt ben. Iedereen zegt je ziet het al goed.

Morgen zal ik nog wel even kijken. Maar de 1e en 2e kerstdag weet ik nog niet.

Ik geloof wel een beetje in voorspellingen maar niet heel erg of zo.
Maar dat wat jij zei over die sms voorspelling dat zal wel niet kloppen dan.

Zeggen toch als je eisprong hebt wil je graag er leuk uit zien? Heb ik ook weleens gelezen hier. Nou ik heb vandaag en gisteren wel meer als normaal dat ik er goed uit wil zien. Dus wie weet.

Fijne avond!!!

Kus en liefs An

Hoi Angela!

ik ben blij dat je je zo geweldig voelt, idd geen stress gedoe meer
ofdat alles in huis is... het feest kan beginnen ha,ha!!
lekker genieten de komende dagen!!

heb jij hier misschien een antwoord op??
als je smorgens een hoge temp zou hebben is dan net je eisprong geweest of zou je die
dan al een paar dagen terug al moeten hebben??
heb dus weer ergens gelezen dat het dan een paar dagen terug zou zijn.

mijn man had ik dus om half 12 wakker gemaakt en is er toen uitgekomen.
hij had vanochtend met zijn collega getankt, en had een portomenee gevonden met geld en pasjes erin. ik dacht dat het van een collega zou zijn maar dat was niet zo..
dus na wat telefoontjes was ik er achter van wie het was, een jongen van 20 jaar had getankt met auto ouders en had geen rijbewijs!! was wel al een paar keer op geweest maar steeds gezakt. die moeder was super blij dat ie port. terug was id kaart zat erin! maar jongen kreeg nu  3 maanden huisarrest!!   en terecht natuurlijk!!
voor hetzelfde geld loopt het anders af!! joyriding !! en dat s ochtends rond half 5 !!
dus die vader had het vanmiddag opgehaald.

zijn ook vanmiddag gezellig samen naar de stad geweest. man heeft nieuwe sp broek en 2 truien gekocht en nieuwe sokken. en nieuwe stofzuigermond omdat we boven laminaat hebben denk ik dat het anders beschadigd... is dus helemaal niet zo maar ja. zit tussen mijn oren.. en verder hebben we niets gekocht..
het was wel abnormaal druk in de stad!! daarna zijn we boodschappen wezen doen. in de supermarkt was het ook zo druk!

bij vriendin van ons geweest... gaat verder goed alleen ze ging even naar de keuken zo ´n 2 meter en kwam weer terug en ze was aan het hijgen, helemaal kapot was ze ervan... dat kleine stukje... 2 jan krijgt ze een wat zwaardere chemo in zh 1 dag + nacht.   maar wel fijn dat ze thuis is ook lekker bij die kleine!!

onderweg naar huis hebben we lekker een chinese rijsttafel gehaald voor 2 pers. maar daar kunnen we wel 3 dagen van eten!!!
we gaan zo een dvd kijken   dejavu of hoe je het ook schrijft. draait paar weken in bioscoop.   jullie zijn nu ook lekker aan het relaxen op de bank!!
lekker niks doen!

lekker toch dat je aangeschoten was! je hebt gelijk!!
ik neem zo ook lekker een bessen met seven-up!! ben ik extra rustig ontspannen haha!! je weet maar nooit misschien wordt ons kind vanavond verwekt!
nu kunnen we nog lekker drinken verder zal ik dat de hele zwangerschap niet doen.
misschien wel een glaasje maar verder niets.
ik ken dat leeuwenstaartje niet. lijkt me wel lekker!

als ik een geurtje ga halen zalik die van j l is ruiken.

leuk ook dat je complimentjes krijgt van iedereen!
mag toch ook! 5 kilo is ook netjes!

fijne dag morgen!!
ik ga (lekker..) werken op zich niet erg maar ben liever heerlijk thuis met mijn mannetje... s avonds cadeautjes bij mijn ouders en naar de kerk.

XXXXXXXX
Liefs, Bianca

Terug
Bovenaan