A
Anoniem
Guest
Hoi An,
als eerste heel erg bedankt dat je voor me hebt gekeken!
doet me nu errug goed je berichtje!! bedankt angela!!!
je hebt gelijk we moeten ook posi blijven!!
ook wij hebben gister geklust en gaan het nu ook om de dag doen. vrij zat en 1e kerstdag etc... lopen we gelijk!! grappig Ha, Ha!!!
vanmorgen om 10 uur heerlijk naar sch sp geweest.. en daarna zijn mijn ouders op de koffie geweest. zijn net weg. had nog gauw het 9maand boek in de kast gelegd...!!
ga zo ff poetsen door het huis.. wasje doen en om 5 tot 9 werken.
ik hoop dan wat je zegt wat je hebt gekeken. dus je zou ook al na je ongi week (7dagen) vruchtbaar kunnen zijn.
je moet het maar net allemaal weten.. ben echt blij dat we zo een beetje info kunnen wisselen!! ga zo gelijk ff kijken op babypret.nl
over mannenlogica ja!! heb jij ook tegen je vriend gezegd dat jullie om de dag gaan klussen.? we gaan het dan maar extra leuk maken... anders is het zo moeten..
zaterdag vrij dus ga ik hem maar lekker een massage olie geven..
smiddags naar vriendin zat. hopen dat ze dan thuis zal zijn... gister chemo gehad.
sorry hoor, maar vindt wel stom dat je vriend geen kerstpakket heeft gekregen!!
hij heeft er toch het hele jaar hard gewerkt! als baas laat je je eigen toch niet kennen en geef je toch iemand een kerstpakket... na iemands inzet!!
mijn man heeft eergister zijn kerstpakket gekregen.
en morgen heeft ie zijn laaste dag. er zat in een stevige rug/schoudertas kl flesje rode wijn rose en witte wijn compas verrekijker 2x soort zakmes maar dan met lepel vork en mes. pindas drop kruiden marinade servetten een barbeceu / overlevings pakket zeg maar. wel leuk!!
en ik had vorig jaar 35 euro bon van issey paris. dus zal ook dit jaar weer een bon krijgen. denk dat we morgen zullen krijgen. zal baas wel komen.
die vind dat we hier echt iets aan hebben!! en daar heeft ie ook gelijk in!!
dus ben benieuwd.
en jij? wel erg leuk dat je vriend is uitgenodigd bij zijn nieuwe baas!!!
mijn man gaat woensdag morgen na de kerst naar zijn nieuwe baas om rooster te halen en dagen wanneer die niet kan door te nemen en kleding ophalen.
dus de kip kerrie was lekker gister.. en vanavond lekker eten!
ben je eigenlijk van jezelf blond? of heb je geverfd of kleurspoeling.
we hebben best veel gemeen he!! ha,ha,ha! ik ben van mezelf blond, midden blond.
ben mijn haren weer een beetje aan het laten groeien.. nu tot mijn schouder zeg maar
ik doe in dezomer weleens highlichts in mijn haar.
nu ga ik even eten. en aan de gang.. het is zo weer half 5 dat ik weer wegmoet!
fijne avond want je zult vanavond pas thuis komen.
groetjes!!!
Liefs, Bianca
als eerste heel erg bedankt dat je voor me hebt gekeken!
doet me nu errug goed je berichtje!! bedankt angela!!!
je hebt gelijk we moeten ook posi blijven!!
ook wij hebben gister geklust en gaan het nu ook om de dag doen. vrij zat en 1e kerstdag etc... lopen we gelijk!! grappig Ha, Ha!!!
vanmorgen om 10 uur heerlijk naar sch sp geweest.. en daarna zijn mijn ouders op de koffie geweest. zijn net weg. had nog gauw het 9maand boek in de kast gelegd...!!
ga zo ff poetsen door het huis.. wasje doen en om 5 tot 9 werken.
ik hoop dan wat je zegt wat je hebt gekeken. dus je zou ook al na je ongi week (7dagen) vruchtbaar kunnen zijn.
je moet het maar net allemaal weten.. ben echt blij dat we zo een beetje info kunnen wisselen!! ga zo gelijk ff kijken op babypret.nl
over mannenlogica ja!! heb jij ook tegen je vriend gezegd dat jullie om de dag gaan klussen.? we gaan het dan maar extra leuk maken... anders is het zo moeten..
zaterdag vrij dus ga ik hem maar lekker een massage olie geven..
smiddags naar vriendin zat. hopen dat ze dan thuis zal zijn... gister chemo gehad.
sorry hoor, maar vindt wel stom dat je vriend geen kerstpakket heeft gekregen!!
hij heeft er toch het hele jaar hard gewerkt! als baas laat je je eigen toch niet kennen en geef je toch iemand een kerstpakket... na iemands inzet!!
mijn man heeft eergister zijn kerstpakket gekregen.
en morgen heeft ie zijn laaste dag. er zat in een stevige rug/schoudertas kl flesje rode wijn rose en witte wijn compas verrekijker 2x soort zakmes maar dan met lepel vork en mes. pindas drop kruiden marinade servetten een barbeceu / overlevings pakket zeg maar. wel leuk!!
en ik had vorig jaar 35 euro bon van issey paris. dus zal ook dit jaar weer een bon krijgen. denk dat we morgen zullen krijgen. zal baas wel komen.
die vind dat we hier echt iets aan hebben!! en daar heeft ie ook gelijk in!!
dus ben benieuwd.
en jij? wel erg leuk dat je vriend is uitgenodigd bij zijn nieuwe baas!!!
mijn man gaat woensdag morgen na de kerst naar zijn nieuwe baas om rooster te halen en dagen wanneer die niet kan door te nemen en kleding ophalen.
dus de kip kerrie was lekker gister.. en vanavond lekker eten!
ben je eigenlijk van jezelf blond? of heb je geverfd of kleurspoeling.
we hebben best veel gemeen he!! ha,ha,ha! ik ben van mezelf blond, midden blond.
ben mijn haren weer een beetje aan het laten groeien.. nu tot mijn schouder zeg maar
ik doe in dezomer weleens highlichts in mijn haar.
nu ga ik even eten. en aan de gang.. het is zo weer half 5 dat ik weer wegmoet!
fijne avond want je zult vanavond pas thuis komen.
groetjes!!!
Liefs, Bianca