hoi An / Bianca

Hoi An,

ik wilde je even zeggen, ik zit/lig nu dus die film te kijken,
maar hij is superspannend!!! dus heb nu even afleiding..
deze film zou je echt moeten kijken!!!!

ECHT SUPER !!!   duurt wel ruim 2 uur en je moet het vanaf het begin
goed volgen. maar echt spannend!!
mijn man vindt het ook echt super.

ik wilde dit toch even zeggen...
Groetjes Bianca

Hoi Bianca,

Poging 2! Ik had net gereageerd verstuur ik het heb ik net geen verbinding meer.
Ik zit boven achter de pc. Ook draadloze maar die valt wel eens weg.

Fijn dat ze thuis is die vriendin. Vervelend dat ze zo moe is. Beter voor haar is als andere haar helpen en dingen voor haar doen. ook al is dat moeilijk dat snap ik.
Ik hoop dat de chemo aan slaat.

Die jongen boft maar. Echt lief van jullie.

Over je eisprong. Ik had toch mijn ovu. op do/vrij en zo/ma was mijn temp hoger geloof ik. Welke dag weet ik niet meer precies. Dus je temp stijgt pas 2 dagen ongeveer na je eisprong. Mijn temp. was vanmorgen gewoon 36.5. Dus ik heb mijn eisprong nog niet gehad. Want dan blijft hij hoog tot 2/1 dag voor dat ik ongi wordt. Als je dus niet ongi wordt moet ie als het goed is hoog blijven.
Het beste is s'morgens tempen. Want s'avonds ben je of moe of druk bezig geweest waardoor je temp hoger is.

Dus je hebt fijn geshopt met je mannetje. Het was zeker druk in de winkels.

Dus jullie hebben een film gekeken. Misschien heb ik hem al gezien. Ik heb al aardig wat films gezien. Ik lag Santa claus te kijken maar ben in slaap gevallen. Mijn vriend ook in slaap gevallen. Dus toen ik wakker werd om  23.00 uur heb ik mijn hondje uitgelaten. Toen mijn vriend wakker gemaakt en zijn we naar bed gegaan.
We waren allebei erg moe.

Net lekker een maskertje op gehad nu voelt mijn gezicht weer fris en zacht aan. Door de kou was het gewoon droog en stug.

Ik ben trouwens nu ik totaal 6 kilo kwijt stond vanmorgen op de weegschaal en ik woog 90. Ben zo trots op mezelf.

Vanavond weet ik wat ik krijg. Ook weet ik dan wat de andere van mijn cadeau's vinden. Ben zo benieuwd.

Dus je vieren ook vanavond al kerst.
Nou heel veel plezier vanavond en de komende dagen.

Merry christmas hohoho!!

p.s misschien kijk ik morgen nog even als ik tijd vrij kan maken.

Liefs An

Ho Ho Ho An,

HOHOHO MERRY CHRISTMAS !!!!!!!

heb je ook cadeautjes gekregen....
wij zijn weer goed verwend geweest. ik lig onder het nieuwe dekbed overtrek.
moeder had het vast gewassen en gestreken zodat we het er gelijk op konden
leggen!! man is nog op andere computer.
en een mooi boeket in een rode vaas past bij dekbed overtrek dus dacht zet het maar mooie op slkamer neer, is misschien ook beter zelfs ivm de warmte beneden.
ik had een da bon gekregen en mijn man een bigg boss cadeaubon en een vogel voeder pakket en mijn man een schroefmachine en kaartjes voor de wiz in utrecht. gaan we met de vrouwen heen op 6 jan. en de mannen gaan dan uiteten en op stap.
en allebei een half oudejaars staatslot.

wat had je van je vriend gekregen?? wat je nog niet wist?
wij waren om 8 uur al bij mijn ouders en cadeaus uitgepakt en om half 11 naar de kerk. zijn net thuis. morgen zijn we er weer om 1 uur. tot 7 uur en dan gaan we naar mijn zusje haar verjaardag vieren. is 26 jaar geworden.

je wilt niet weten hoe druk het vandaag op mijn werk was!!!
niet te geloven!! echt van 12 tot 5 constante inloop geweest.
tijd ging super snel.

balen is dat ja als de computer niet doet wat je wil!

ja over de temp bij mij is ie smorgens ooknog niet hoger geweest.
morgenvroeg gaan we klussen.. heb   straks nog gebid in de kerk dus maar hopen dat het zal helpen! stel ik moet dus morgen mijn eisprong hebben dan zou ik di of woe een hogere temp moeten hebben.

dus jullie waren lekker in slaap gevallen!! heerlijk toch! lekker niets doen. ja ik zat helemaal in de film zo   spannend dat ie was.

probeer het vol te houden! je bent echt goed bezig nu inmiddels al 6 kilo. dus je zit in fase 2 !! de volgende 5 kilo nu nog 4 !! toch?
is wel slim om zo te doen.

nog een gezellige 1e kerstdag!!! als je dit nog leest. en tot gauw weer!!

Liefs, en een kus Bianca

Hoi Bianca,

Zo jullie hebben veel gehad!!!
gefeliciteerd met je zusje!!

Wat ik heb gehad: die parfum, mooie Guess horloge (die ik wou) en cadeau bonnen van miss etam a 20 euro samen. Dit was van mijn vriend.
Van mijn broer heb ik een nachthemd gehad. (iets te groot maar dat geeft niet).
Van mijn moeder en d'r vriend: spel voor xbox (zit in level 1 en kom niet verder ben er een 1,5 uur mee bezig geweest het lukt gewoon niet) , oogschaduw, sjaal  met mickey mijn hondje erop (mijn moeder heeft een borduurnaaimachine)  , een naam bordje met mijn naam en mijn vriend z'n naam en een mooi armbandje met roze/groene steentjes.
Dus ook erg verwend.

Wij hebben ook nog geklust vanmorgen na dat ik hem een ontbijtje op bed had gebracht.

Ik ga me zo om kleden!! Gaan zo weg.
Ik kom morgen nog wel even hier op het forum.

Merry Christmas !!!!!!!!!

Liefs An

Hoi An,

jij bent ook lekker verwend geweest met cadeautjes!!
dus jullie hebben het ook gezellig gehad!
wij waren dus  zon avond laat thuis.. maandag vroeg op en laaat thuis.
ik zat dus sávonds op de verjaardag van mijn zusje en ik voelde mijn eisprong.
echte steken in mijn buik.
ik baalde al als een stekker.... man had  zondag geen zin!! en helaas
maandag morgen gehaast en savonds weer geen zin...
dit is toch niet te geloven he!!! ooohh wat was ik kwaad!!
nu nog steeds... maar ja dat helpt er ookniet aan... dus we hebben alleen die zaterdag avond geklust... en maandag avond had ik dus mijn eisprong.
we zijn ook vandaag weer net thuis. gelijk naar bed gegaan.
man ligt nu te slapen. maar ja vanaf de eisprong heeft het toch geen nut meer toch?!
dus ben benieuwd, ik had het liever zondag of maandag een keer gedaan, dan hadden we zeker meer kans gehad.
ooh!! mannen... als het nu niet is dan ga ik er verder niet meer over nadenken het komt vanzelf wel een keer.   sorry dat ik nu tegen je aan zit te mopperen...
moest het toch ff kwijt.   hoe gaat het bij jullie?
morgen werken om 12 uur. nog 4 dagen en dan lekker 2 dagen vrij!!
heerlijk! wat waren het ook weer lange dagen... en mijn   buik zit nog vol van het eten!!
morgen even kijken op de weegschaal...
ik ga nog even wat rondkijken op internet.
fijne dag samen.

Liefs, Biancah

Hoi Bianca,

Ik heb ergens op een site gelezen dat je ook nog na je eisprong een paar dagen vruchtbaar bent. Dus za zeker nog klussen vandaag en morgen.
Ik snap dat je boos bent. Ik zou dat ook zijn. Je mag altijd mopperen tegen mij.
Dat doe ik ook bij jou.

Want ik heb gisteren ruzie gehad met mijn vriend. Ik probeer deze dagen heel leuk te maken. Doet hij snauwen tegen mij. Dat was de druppel die de emmer deed over lopen.
(liep al op mijn tenen door andere en zijn op merkingen)
Ik ben toen boos weg gelopen. Heb een ander half uur lopen mokken.
Ik dacht hij zal wel bellen of smsen van waar ik bleef /dat hij dit niet wil. Maar nee hoor.
Toen ik thuis kwam zei hij niks ik ook. Ben toen boos achter e pc gaan zitten.
Hij dacht met 1 kusje maak ik het wel goed. Dus   niet. Liep hij weer boos weg. Ik hem smsen waarom ik boos was. Had ie niet gelezen. Maar kwam zelf na een half uurtje weer boven. Ik zei ik ben nog bozer geworden omdat jij mij niet belde of smsde. Ik zei geef je wel genoeg om mij? Want ik had dat wel gedaan. Ik had me zorgen gemaakt. Toen zei hij ik hou heel erg veel van je. Sorry dat ik zo deed zei ie.
Toen nog effe alles uitgepraat. Ik heb toch zitten .
Maar alles is nu weer goed.

Wij hebben trouwens ma en dinsdag geklust. Dinsdag zelfs 2 keer.
Toen we de 2de keer deden voelde ik even daar voor mij eisprong volgens mij.

Nou we wachten maar af.

Ik heb weer cadeautjes gehad. Zwarte oogschaduw en 2 tiolet tasjes.
Uit eindelijk was het toch nog een leuke dag.

Ik moet zo om 13.00 beginnen en dan morgen nog. Dan pas volgende week donderdag weer. Dus bijna een week vrij.

Ik voel me niet zo door al het eten. Ook al heb ik niet overdreven veel gegeten. Maar wel meer dan ik gewend ben. Behalve gisteren. Ik had toen pas s'avonds wat gegeten. Verder de hele dag niks.

Ik kom vanavond nog wel even denk ik.

Liefs en kus An

Hoi An,

dus bij jullie een beetje hetzelfde...
ja ik baal er echt heel erg van! vanmorgen ook ff gejankt.
ik was kwaad en verdrietig...
hij zegt net ook weer ik ga het niet doen onder dwang.. nou ja!!
net gegeten en zo meteen komen er vrienden op visite.
ik ben kei moe.. ook op het werk... was echt lam en lusteloos.
maar goed ben beniuwd of ie zo wil...
dus je bent daarna wel een paar dagen vruchtbaar...
wist ik niet.. heb gister wel nog tot laat zitten surfen. man sliep al meteen...
hij zei vanmorgen ook dat ik gelijk de laptop pakte gister...
ja ik dacht hij is ook niet echt geheumeurd.
maargoed we zien wel...

je hebt weer wat cadeautjes gekregen las ik!!

ook ik heb mijn buik helemaal strak van de afgelopen dagen!!
poeh poeh!! voorlopig even gen eten meer...
morgen vroeg even wegen... morgen om 5 uur werken tot 9.
en dan nog 2 dagen...

misschien dat ik straks nog kijk en anders morgen!
jullie alweer een beetje gezakt?

tot gauw weer!

Liefs Bianca

Hoi Bianca,

Vervelend dat hij zo doet. Ik hoop dat zijn humeur snel omdraait.
Dus jouw man is ook niet altijd even makkelijk. Soms kan je ze wel
wat. Ze begrijpen ons vaak ook niet. Meestal  proberen ze het wel maar dat gaat vaak mis. Misschien moet je zelf nu toch lief zijn tegen hem. Probeer hem te verleiden misschien heeft hij dan wel zin. Ik weet wel als ik echt wil hoe ik mijn vriend kan verleiden. Alleen je hebt zelf daar niet altijd zin in.

Mijn vriend is sinds gisteren erg lief voor me. Hij doet zijn best.
Alleen ik ben zelf gewoon ontzettend moe. Daar kan hij niks aan doen.
Morgen werken van 8.15 tot 17.30. Daarna kan ik gelukkig wat rusten.
S'avonds komen mijn moeder en d'r vriend langs (morgen/donderdag).
Zal wel moe zijn maar ze willen al lang langs komen en het kan elke keer niet.
Dus moet ik me maar morgen even over heen zetten. Vrijdag verjaardag van neefje van mijn vriend hij wordt 9. Zaterdag naar Disney on ice met schoonzusje, haar 2 kinderen en mijn moeder. In Brabanthallen.

Hoe was het met je visite? Ik hoop echt dat hij nu weer wat vrolijker is jouw man.
Troost hij jouw dan niet als je verdrietig bent of heb je gehuild toen hij er niet was?
Misschien als hij ziet hoe rot jij er onder voelt dat hij bij draait.
Sterkte en succes vanavond!!
Hopen dat ie wil. Ga voor je duimen.

Ik hoop ook dat het toch al raak is geweest voor je.
Hoe is je temp.?

Bij mij vanmorgen toen ik al uit bed was 37 en vanavond 37.2.
Maar eigenlijk moet ik s'ochtends temp. voor dat ik uit bed ga.
Morgen proberen.

weltrusten.
Liefs An

Terug
Bovenaan