A
Anoniem
Guest
Hoi An,
heb ik weer.. zit ik hier een half uur te typen en wil ik er een emotie aan toevoegen springt het helemaal weg.
en kan ik weer helemaal overnieuw beginnen.
man is nog niet bijgedraaid.. hoe meer ik het vraag (hij zegt zeurt)
dan doet ie het niet. ik wil gewoon sexen!!! nu ben ik vruchtbaar hhrr!! mannen....
af en toe zou je ze achter het behang plakken!!
ik was gister zooo moe en heb nu ook zo`n krampen en spierpijn in heel mijn l\ichaam.
voel me futloos en was gisteravond aan het gaapen en vanmorgen rond half 11 opgestaan maar tot nu toe ben ik nog steeds aan het gaapen en het leifste ga ik terug naar bed.ik moet om 5 uur werken.. half 5 erzijn. leesmap nog terug brengen naar mijn ouders..
ik heb net het bad vol laten lopen misschien dat het helpt...
mijn temp was vanmmorgen 37.1 rond 10 uur.
heb net nog ff getempt. en was het 36.6
dus ik ben niet ziek aan het worden...
dus bij jouw is de temp ook best hoog.
en jij voelt je ook moe.
ik zat ook nog ff te denken van vorige week di en woe paar druppels bloed. dit was na 14 dagen 1e ongi dag. heb net gelzen bij 9maaad boek dat dit een innestelings bloeding zou kunnen zijn geweest., maar ik heb alleen geen 28 dagen maar 34 of 35 dagen cyclus.
ik weet niet wat het is.. moe veel gaapen, veel boeren wat ik normaal nooit heb.
en straks had ik wat diarree. spierpijn.
heb eigenlijk ook geen zin om te gaan werken.
maar ben nog nooit ziek geweest in mijn leven. buiten mijn verstandskiezen!
hopenlijk voel ik me zo beter...
ben benieuwd hoe de temp bij ons zal zijn morgenvroeg.
vanavond lekker vroeg naar bed. kan mijn man wel verleiden maar om zwanger te worden heeft het nu geen zin meer denk ik. dus zal wel meteen slapen zijn!
gister hadden we het met vrienden over eten etc. maar het woord eten en ik moest al bijna overgeven..
dus je moeder en vriend komen vanavond, gezellig! kun je na je werk nog gauw even een dutje doen op de bank! morgen ben je lekker vrij! uitslapen!
zaterdag naar den bosch. zal wel leuk zijn disney on ice.
ik ga nu lekker in bad liggen. en opschieten.
ik kijk vanavond!
Liefs Bianca
heb ik weer.. zit ik hier een half uur te typen en wil ik er een emotie aan toevoegen springt het helemaal weg.
en kan ik weer helemaal overnieuw beginnen.
man is nog niet bijgedraaid.. hoe meer ik het vraag (hij zegt zeurt)
dan doet ie het niet. ik wil gewoon sexen!!! nu ben ik vruchtbaar hhrr!! mannen....
af en toe zou je ze achter het behang plakken!!
ik was gister zooo moe en heb nu ook zo`n krampen en spierpijn in heel mijn l\ichaam.
voel me futloos en was gisteravond aan het gaapen en vanmorgen rond half 11 opgestaan maar tot nu toe ben ik nog steeds aan het gaapen en het leifste ga ik terug naar bed.ik moet om 5 uur werken.. half 5 erzijn. leesmap nog terug brengen naar mijn ouders..
ik heb net het bad vol laten lopen misschien dat het helpt...
mijn temp was vanmmorgen 37.1 rond 10 uur.
heb net nog ff getempt. en was het 36.6
dus ik ben niet ziek aan het worden...
dus bij jouw is de temp ook best hoog.
en jij voelt je ook moe.
ik zat ook nog ff te denken van vorige week di en woe paar druppels bloed. dit was na 14 dagen 1e ongi dag. heb net gelzen bij 9maaad boek dat dit een innestelings bloeding zou kunnen zijn geweest., maar ik heb alleen geen 28 dagen maar 34 of 35 dagen cyclus.
ik weet niet wat het is.. moe veel gaapen, veel boeren wat ik normaal nooit heb.
en straks had ik wat diarree. spierpijn.
heb eigenlijk ook geen zin om te gaan werken.
maar ben nog nooit ziek geweest in mijn leven. buiten mijn verstandskiezen!
hopenlijk voel ik me zo beter...
ben benieuwd hoe de temp bij ons zal zijn morgenvroeg.
vanavond lekker vroeg naar bed. kan mijn man wel verleiden maar om zwanger te worden heeft het nu geen zin meer denk ik. dus zal wel meteen slapen zijn!
gister hadden we het met vrienden over eten etc. maar het woord eten en ik moest al bijna overgeven..
dus je moeder en vriend komen vanavond, gezellig! kun je na je werk nog gauw even een dutje doen op de bank! morgen ben je lekker vrij! uitslapen!
zaterdag naar den bosch. zal wel leuk zijn disney on ice.
ik ga nu lekker in bad liggen. en opschieten.
ik kijk vanavond!
Liefs Bianca