hoi An / Bianca

Hoi An,

heb ik weer.. zit ik hier een half uur te typen en wil ik er een emotie aan toevoegen springt het helemaal weg.
en kan ik weer helemaal overnieuw beginnen.

man is nog niet bijgedraaid.. hoe meer ik het vraag (hij zegt zeurt)
dan doet ie het niet. ik wil gewoon sexen!!! nu ben ik vruchtbaar hhrr!! mannen....
af en toe zou je ze achter het behang plakken!!

ik was gister zooo moe en heb nu ook zo`n krampen en spierpijn in heel mijn l\ichaam.
voel me futloos en was gisteravond aan het gaapen en vanmorgen rond half 11 opgestaan maar tot nu toe ben ik nog steeds aan het gaapen en het leifste ga ik terug naar bed.ik moet om 5 uur werken.. half 5 erzijn. leesmap nog terug brengen naar mijn ouders..

ik heb net het bad vol laten lopen misschien dat het helpt...
mijn temp was vanmmorgen 37.1 rond 10 uur.
heb net nog ff getempt. en was het 36.6
dus ik ben niet ziek aan het worden...

dus bij jouw is de temp ook best hoog.
en jij voelt je ook moe.

ik zat ook nog ff te denken van vorige week di en woe paar druppels bloed. dit was na 14 dagen   1e ongi dag.   heb net gelzen bij 9maaad boek dat dit een innestelings bloeding zou kunnen zijn geweest., maar ik heb alleen geen 28 dagen maar 34 of 35 dagen cyclus.

ik weet niet wat het is.. moe veel gaapen, veel boeren wat ik normaal nooit heb.
en straks had ik wat diarree. spierpijn.
heb eigenlijk ook geen zin om te gaan werken.
maar ben nog nooit ziek geweest in mijn leven. buiten mijn verstandskiezen!

hopenlijk voel ik me zo beter...

ben benieuwd hoe de temp bij ons zal zijn morgenvroeg.
vanavond lekker vroeg naar bed. kan mijn man wel verleiden maar om zwanger te worden heeft het nu geen zin meer denk ik. dus zal wel meteen slapen zijn!
gister hadden we het met vrienden over eten etc. maar het woord eten en ik moest al bijna overgeven..  

dus je moeder en vriend komen vanavond, gezellig! kun je na je werk nog gauw even een dutje doen op de bank!   morgen ben je lekker vrij! uitslapen!

zaterdag naar den bosch. zal wel leuk zijn disney on ice.

ik ga nu lekker in bad liggen. en opschieten.
ik kijk vanavond!

Liefs Bianca

Hoi An,

daar ben ik weer... het bad heeft me ook weinig goeds gedaan.
ik mocht eerder naar huis op mijn werk.
ik ga zo lekker een bouiilon maken en kruip lekker in bed.
sluit zo de laptop ff aan en hopenlijk val ik in slaap.

hoe gaat het met jouw?
ben je nog moe?

ik heb net getemp. het was 37.7 dus best hoog.
zou dit komen door de drukte ofzo of een buikgriepje.weet het ook niet.

Liefs, Bianca

Hoi Bianca,

Balen dat je man zo doet.
Misschien maar even niet meer met hem over praten. Misschien waait het dan over.

Het kan een griepje zijn maar ook iets anders. Want je cyclus kan zo veranderen heb ik ergens gelezen.

Mijn moeder en vriend zijn geweest was gezellig.
Mijn vriend is erg lief geweest hij heeft gestofzuigd en gedweild. Bed op verschoond.
Kaarsje aan gestoken. Was erg leuk zo thuis te komen.
Morgen ochtend samen boodschapen doen.

Ik ben nog wel moe maar het gaat.
Morgen kijken of ik nog wat kan typen.

Liefs An

HOi An,

ja ik laat het maar even rusten allemaal..
hij heeft ook wel gelijk in zekere zin ben ik er ook veel mee bezig.
maar hij moet ook begrijpen dat het niet vanzelf komt!
ik zal hem a.s klusweek... volgende maand.. voor een dilemma zetten of om de dag en
anders heeft het toch geen zin meer. dan voorlopig maar niet. je zult er wel iets voor moeten doen. en dan nog op zo ´n mooie dag had ik mijn eisprong! 1e kerst!!

lief van je vriend wat ie gister allemaal had gedaan.
mijn man had vandaag de badkamer een grote beurt gegeven. dat vond ik ook wel
fijn van hem.

ik voel me nu weer iets beter. vanmorgen mocht ik ook om 12 uur beginnen.
zodat ik   nog even kon slapen. vanavond ga ik ook niet te laat naar bed.
morgen 9 uur bij de kapper zijn en om 12 werken. sávonds feest al om 7 uur.
en zondag eerst lekker uitslapen!!

heb jij nog getemp-
het is nu wel errug klein... weet niet hoe het komt. ik wilde alleen vraagteken zetten.... maar goed je kunt het wel lezen denk ik..
ik doe er maar niks aan want anders kan ik weer overnieuw beginnen!!!!

gisteravond was mijn temp 37,7   was ik niet lekker en
vanmorgen was ie 36,5

ik ga gauw goede tijden kijken...
tot straks misschien.

Liefs, Bianca

hallo,

ik zag dat er niets aan de hand is op hetberichtje.
ik zag het alleen op mijn scherm...

heb het net afgesloten en hij doet het weer gewoon normaal..

ben echt geen computerheld...

doei doei

Hoi Bianca,

Wie weet komt je eisprong nog want je temp is niet omhoog. Ik dacht dat je temp. altijd omhoog gaat na je eisprong. Dus ik weet niet hoe het zit. Maar een vriendin van mij had ook geen hoge temp. en toch zwanger. Dus ik weet het ook niet meer.

Ik heb nu echt mijn eisprong volgens mij. Want heb weer zo veel last. Vanavond maar weer klussen. Mijn vriend vind het een goed plan. (gisteren ook geklust)

We zijn gisteren naar karwei geweest. Voor de trap halve mannetje gehaald licht beige. Ik wou dat graag. Toen zei mijn vriend zullen we boven op nieuw verven? Ik zei oke. Ik mag uitkiezen. Slaapkamer 1 rode muur achter het onze hoofd zeg maar. De rest gebroken wit en de deuren hemels blauw. Nu is alles blauw (midden), geel, perzik kleur.
De deuren ook. Dus dat is wel mooi. De trap en overloop ook gebroken wit.
Het extra kamertje doen we pas als ik zwanger ben. Dan wil ik graag   lime groen en terquase (als je het zo schrijft). Mijn vriend gelijk wil je het niet een roze kamer als ze zeggen dat het een meisje wordt. Ik zei nee. Ik wil dat het voor een meisje als jong leuk is. Stel je voor dat ze verkeerd hebben.Die deuren in ieder geval aan de buitenkant wel helmels blauw. Benden gaan we waarschijnlijk behangen (of spachtel poets) nog even kijken. Maar ook gebroken wit in ieder geval. Is nu licht tera met geel. Ik wil meer licht in huis. Kleine ramen dus niet zo licht.
Wanneer ik het ga verven boven weet ik nog niet.

Ook hebben we sinds vandaag een dvd recorder en hardeschijf recorder in 1.
Gekocht van ons kerst geld wat we hebben gehad van mijn vader en zijn familie.
We hebben maar een beetje bij hoeven te leggen.

Ik weet mijn temp niet. Vandaag geen tijd voor gehad. Vanmorgen vroeg uit bed boodschapen gedaan samen met vriend. Hij wou de drukte voor zijn.
Toen we in de winkel liepen en voorbij de baby artikelen liepen zei hij. Dat hebben we nog niet nodig. Maar zullen we al een pak luiers meenemen scheelt straks. ik lachen ik zei laat ik eerst maar zwanger worden. Hij zei je hebt gelijk.
Echt leuk hij wil echt heel graag.

Rustig aan wie weet en we wachten gewoon in spanning onze nod dag af.
Ik ga toch voor je duimen. Wie weet is het toch raak.

Fijn weekend!!!
Misschien morgen nog even online.
Zo wie zo zondag.

Liefs An

Hoi An,

leuk dat jullie ook de bovenverdieping een ander kleurtje gaan geven!
we zijn echt wel een beetje hetzelfde! is wel lekker als alles een beetje klaar is voordat er een kleintje komt! dan hoef je daar de komende jaren niets meer aan te doen.
je hebt er nu ook meer zin in als met een kleintje.
dan is het niet meer uitslapen op zaterdag en zondag!!!
leuk dat je zo`n kleurtjes gebruikt!
wij hebben het neutraler gehouden! ik ben meer van het creme / beige.
wij hebben een muur (ook achter hoofd van bed) een iets donkere tint gedaan beetje mocca zeg maar.
want hoe donkerder hoe kleiner de kamer weer wordt heb ik gehoord.
het is ook echt fijn als het eenmaal klaar is!

zo ik heb ook weer een `nieuw`kapsel... nou ja beetje trendy geknipt weer... wel nog lang hoor want dat vindt mijn man het mooiste.. over 2 3 maanden misschien een beetje krul erin.
het zit nu ook erg mooi. net zoals jennifer anniston of hoe je het ook schrijft!
als het morgen nog maar zo zit...   of ik het zo zelf ook zo kan fohnen...
we zien wel...

dus jullie hebben een harddisk gekocht leuk joh!
makkelijk ook met opnemen kun je heel wat uren opnemen heb ik gehoord van mijn man. die wil er ook graag een maar ik vind het niet nodig we hebben al een video. maar als je een harddisk hebt ga je ook meer opnemen zegt ie.

ik wil je nog effe zeggen dat mijn temp 36.9 is vanmorgen en ik me nu wel weer wat beter voel.
ik moet nu echt gaan stoppen nu...
aan rijden naar mijn werk.
misschien nog tot vanavond.

fijne dag nog vandaag.

Liefs Bianca

Hallo An,

ik dacht reageer nog even snel...
je had het over temp en eisprong..
als het goed is gaat pas na een paar dagen je temp omhoog als je eisprong is geweest.
dus niet meteen Hoor!! [pas na een paar dagen.
dus als jij vandaag je eisprong hebt zou je temp maandag morgen hoger moeten zijn.

dus vandaag zeker klussen!! dan is de kans extra groot omdat vandaag je eisprong is.
ivm buikkrampen wat je al zei.
Succes!!!

Liefs Bianca

Terug
Bovenaan