hoi An / Bianca

Hoi Bianca,

Dat is zeker een goed teken dat je temp. hoger is en blijft dan normaal.
Bij mij ook normaal 36.5/36.6 en nu 37/37.1.
Spannend allemaal. Ja 9 jan. is jou nod dag. Van mij 2 dagen erna.

Mijn vriend is thuis. Hij begint maandag pas. Ik heb alle muren klaar zlefs 2 keer geverfd. Vond mijn vriend beter hij zei dan komt zeker de onderlaag er niet door zei hij. Ik was om ongeveer. 16.30 klaar. Ben toen lekker in bad gegaan. Maar ben nog bekaf. Mijn vriend is op dit moment het plafond aan verven. Volgende week ofzo gaan we de deuren, plinten en  schuifkast (zeg maar zoiets als op zolder als je dak schuinloopt want onze dak loopt schuin in de slaapkamer) verven. De deuren hemels blauw en de plinten en schuifkast ivoor wit.
Het is wel mooi 1 blauw/paars muur en de rest ivoorwit. De kamer lijkt al veel groter zo. het plafond wordt ook ivoorwit.

Dus jullie hebben vandaag de kerstboom opgeruimd. Kaal he? Moet altijd even wennen. Ik doe dan meestal kaarsjes aan steken om rustig weer te wennen.

Ik heb gisteren hart in aktie gekeken. Ook zijn mijn vriend en ik nog even naar rotterdam geweest. Hij zag een spel (voor de xbox) die ik graag wou voor maar 30 euro bij marktplaats. Dus hebben we even gehaald.
Ga morgen middag het spel  spelen met de kinderen van mijn schoonzusje.

Ik heb nog steeds raar gevoel in mijn buik. Was het maar al 12 jan. dan weet ik of het raak is of niet. Voor jou ook spannend en hoop echt dat jij een posi test in je handen houdt volgende week. Voel jij nog iets raars???

Nou ga lekker rusten. Ben echt heel moe. Zal wel inslaap vallen op de bank denk ik.

Liefs An

Hoi An,

heb je lekker geslapen op de bank, ik snap dat je moe bent is toch
wel veel werk he. je hebt gelijk dat je het twee keer hebt gedaan dan  heeft het
zeker goed gedekt!

mijn temp was vanmorgen 37   en net was ie 37,1
zit nu sissi te kijken hadden we van de week opgenomen.

vandaag de kertboom opgeruimd en mijn man had ondertussen eten gekookt.
weer fijnn   dat alles weer opgeruimd is!! idd in het begin kaal maar na een paar dagen
weten we niet beter meer. dus mijn man is er weer goed vanaf gekomen..ha,ha
volgend jaar mag hij meehelpen!

en heb je het spel van x box al geprobeerd?
speel je het dan ook veel met je vriend?

morgen moet ik en mijn man overdag werken en gaan we sávonds uiteten
bij de mexicaan. man had een diner bon gekregen twv 50 euro van z ´n oud collega ´s.
dus gaan we gelijk lekker opmaken...

ik heb testen besteld van matcare. stond op de site van zwangerschap.nu 3x 3 testen voor maar 15 euro. en nog zo ´n 3 euro verzendkosten dus valt mee. was nu een aanbieding. heb ik er voorlopig weeer even genoeg!

ik heb nog steeds nergens ´last ´   van dus ben benieuwd!
zaterdag naar de wiz en zondag zijn we samen vrij dus dan blijf je bezig vliegt de tijd
en is het zo dinsdag. maar mijn ´gevoel ´ zegt niet zwanger want we hebben niet geklust 1 dag voor eisprong maar 2 dagen ervoor en daarna niet meer.
zaadcellen blijven wel ruim 48 uur leven..
we hopen maar van wel!!

Liefs, Bianca

Hoi An,

ik heb de testen al in huis! snel he!
maar ga proberen om niet te vroeg te testen. wacht eerst even af.
zolang ik dat kan ...??

man is nog niet thuis,, moest tot 6 werken zit een beetje te wachten
om samen te gaan uiteten.

mijn temp. was vanmorgen 36.9 en net getest 37.5

heb net een beetje zitten lezen, maar je kunt ook makkelijk getest hebben
pos. en na een paar dagen pas misselijk worden etc.

we staan trouwens op internet, er zijn met nieuwjaar foto's gemaakt..
mijn vriendin stuurde net een berichtje.

hebben jullie nog iets leuks gedaan vandaag?

ben benieuwd hoe jij je voelt.

fijne avond nog!!

Liefs, Bianca

Hoi An,

we hebben heeerlijk gegeten! zijn net thuis ik dacht kiijk nog even
ofdat je wat had geschreven.
maar kijk morgen nog wel even voordat ik opgehaald wordt.

man ligt al lekker in bed en ik kruip er ook gelijk bij.
alletwee best wel moe. ik had gister ook weer veelste kort geslapen van 2 tot 8
morgen weer om 8 opstaan. 1 dagje en dan hebben we weer lekker weekend...

heb nog ff mijn temp gem. was 37.3

Fijne Dag Morgen!!!

Liefs, Bianca

Hoi Bianca,

Dus jullie etentje was gezellig en lekker!

Ik had gisteren ochtend flink staan poetsen, toen boodschappen gedaane en gexboxt met die kinderen. De jongste een meisje blijf gelijjk ook hier. Ze is met mij mee gegaan om  15.30 uur pebbels naar de dierenarts te brengen. Ze moest gestelliseerd worden.
We konden haar om 17.30 weer ophalen. Ze was echt slaapdronken door de narcose. Maar ze is nu weer levendig zat. Ze is echt een buiten kat maar ze moet nu zeker tot dinsdag binnen blijven. Dus dat is op letten geblazen de komende dagen.

Toen frietjes gebakken en de kinderen van mijn schoonzusje hebben hier gegeten.
Heb lotte en nanny gekeken. Toen ben ik in slaap gevallen op de bank. Om 21.00 werd ik wakker. De was gedaan. Toen gelijk naar bed. Was zo moe. Ik heb dus van 21.30 tot 8.00 geslapen Dus ik heb erg veel geslapen was ook zo moe!
Voel me nu goed uitgerust.

Mijn vriend doet niet mee met het xboxen. Hij geeft daar niks om.

Mijn temp. was gisteren ochtend 37.1 en om 21.20 37.6.
Vanmorgen was het 37.3 om 8 uur. Dus nog steeds goed.

Bij jou ook zie ik wel. dat is toch een goed teken. Ik ben benieuwd morgen bij jou want bij mij daalde de temp. 2 dagen voor dat in ongi werd. Met 2 a 3 graden lager dan 37.1. Dus spannend.

Ik wil ook echt proberen te wachten met testen tot zeker 1 dag over tijd. Dus vrijdag testen.

Fijn dat je morgen vrij bent.

Geniet van je vrije dag!!!!

Liefs An

Veel plezier bij the wiz vanavond!!

Kijk morgen wel of je nog wat hebt getypt!!

Liefs An

Hoi An,

daar ben ik dan nog even snel...
jouw temp is sochtends hoger dus dan 37 wat denk ik heel goed is.
mijn temp was vanmorgen om 8 36.9 en net 37.5

heb wel een beetje last van darmen, maar dat zal denk ik van de
spanning zijn !1 Ha,ha!

in de tijd van mijn ongi heb ik niet echt een lage temp
dus dat weet ik niet. als ie nu maar hoog blijft....
maarja van de temp kan ik toch weinig wijs uit..
het is spannend elke keer, hopen maar dat het deze keer gelukt zal zijn.

jullie ook een fijne avond!
en ik kijk morgen weer!

Liefs Bianca

Hoi Bianca,

Hoe was the wiz?
Hoe was je temp. vanmorgen? Oh dus bij jou zie dan geen verandering! Dat kan.
Bij mij dus wel. Ik had gisteren avond toen ik thuis kwam (na verjaardag vriendin) 38.
Dus erg hoog vind ik zelf. Vanmorgen 37.4 en d'r net 37.6.
We zijn even gaan kijken waar mijn vriend morgen moet gaan werken. Hij weet nu de weg. Het is bij Almelo in de buurt. Dus 1,5 rijden. Maar wel leuk om te zien waar hij werkt de komende   maanden.

Ik voel me toch raar sinds gisteren. Net of ik opnieuw verliefd ben zeg maar. Vlindertjes in mijn buik.  Misschien is het wel dat ik mee leef met mijn vriend en het onbewust spannend voor hem vind zijn nieuwe baan. Maar ook ga ik wel moeilijk naar de wc. Sinds ik op dieet ben gaat dat eigenlijk heel makkelijk. Maar sinds vrijdag gaat het moeizaam. Maar we wachten af.
Het is echt spannend.

Misschien komen er vanmiddag vrienden langs. Als ze het niet zijn vergeten.
Vanavond naar mijn moeder de auto weg brengen. Want ik heb de auto van mijn vriend. (hij auto van de zaak) Dan kan mijn moeder van de week gaan en staan waar ze wil.

Nou we gaan volop duimen voor elkaar!!!
Fijne dag vandaag!!!

Liefs An

Terug
Bovenaan