hoi An / Bianca

Hoi Bianca,

Ik heb vanmorgen nog getempt. om 6.30 en toen was ie 37!!! Dus ik heb mijn eisprong waarschijnlijk woensdag/donderdag gehad. We hebben toen ook geklust.
Dus nu maar duimen.

Disney on ice was heel leuk. De show duurde 2 uur. Met een pauze van 15 min.
De kinderen van mijn schoonzusje zaten helemaal te stralen en te genieten.
Ik heb zelf ook erg genoten. Daarna na de mac geweest. Ik zo'n ceasar salade genomen met gerilde kip. Was wel lekker alleen de saus was erg zuur. Ik voel me nu er gewoon misselijk van.
Ook heb een koortslip echt balen. Maar het is nog in begin staduim ben al volop met vectavir bezig. Nu maar hopen dat het niet erger wordt.

Dus je bent blij met je nieuwe kapsel. Als het op Jennifer Aniston lijkt is zeker leuk. Ja zeker afwachten of je het zelf zo kan krijgen.

Wat een weer regen enzo. ben blij dat ik thuis ben. Zit dan echt gespannen in de auto. Die flinke buien dan. Wat regen is niet erg maar dat je ruiterwissers heel snel moet zetten is niks. Vooral als het donker is.

Als ik je morgen niet meer spreek. Fijne jaar wisseling!!
Ik probeer wel nog even te komen. Maar heb ook neefje belooft te xboxen en s'middags gaan mijn vriend en ik naar Zutphen voor een bumper te halen.
Hij wil zelf de bumper maken.
S'avonds naar vrienden om oud en nieuw te vieren.

Liefs An

Hoi Bianca,

Even nog wat zeggen:
Dan heb jij toch ook je eisprong ergens rond maandag tot woensdag gehad denk ik.
Dus toch spannend!!!!!! (want voor jou 36.9 hoog)

Liefs An

Hoi Bianca,

Gelukkig nieuwjaar!!! Dat het voor ons en vele met ons een wonderlijk/vruchtbaar jaar mag worden. Hoe was je jaarwisseling?

Onze jaarwisseling was gewoon lekker rustig en gezellig. Samen met de beste vriend van mijn vriend en zijn vrouw en kinderen. We waren om 3 uur thuis. ik werd om 9 uur wakker. Toen nog getempt was 37.1 en vanacht om 3 was ie 37.8. Dus ik heb echt mijn eisprong gehad.

Hoe is het met jou je bent niet meer op de forum geweest. Is je mannetje al beetje bij gedraaid? Ik hoop het zo voor je.

We gaan straks naar mijn oma (vaders kant) daarna naar mijn opa en oma. Daar zijn dan ook mijn moeder en d'r vriend en mijn tante.

Vanavond gewoon lekker rustig thuis voor de buis.
Morgen hoeft mijn vriend toch niet te werken. Hij is dus vrij misschien de hele week nog. Mijn nichtje komt om mijn nagels te doen. Daarna ga ik denk ik alle kerst spullen opruimen.

Fijne dag!!

Liefs An

Hoi An,

ook voor jou / jullie een gelukkig nieuwjaar!!!
en een vruchtbaar 2007!!!
en voor velen anderen!!!
dat het een mooi bijzonder jaar mag worden!!!

idd ben ik de afgelopen dagen niet meer op de site geweest,
erg druk geweest. zijn ook net thuis...
ik zal eerst even reageren op je eerdere berichtje.

dus het was een mooie show! disney on ice.   hoe voel je je eigen nu?
ja dat is echt vervelend een koortslip. als je dat viris hebt kom je er ook niet
makkelijk meer vanaf. mijn man heeft daar ook veel last van. je kunt er verder ook niets aan doen als alleen smeren. wel vervelend zo met deze dagen!

over temp is nu echt even niet te peilen!! ook niet bij mij. ik temp vanmiddag rond
2 uur en was het 37.6 vanaf morgen kunnen we het weer een beetje in de gaten
houden... we gaan ook laat naar bed en zijn helemaal uit ons ritme..
ook heeft het toch te maken met hoeveel uur je slaapt en hoe je je voelt.

ik voel mezelf nog niet   100% beetje last van buikkrampen / beetje diaree niet veel honger geen eetlust.

mijn mannetje is inmiddels bijgedraaid, we hebben het ook zo druk met alles om
ons heen en vergeten elkaar ook.
afgelopen zaterdag dus feestje gehad rond half 2 thuis. was wel gezellig maar had dus wel honger maar ook weer niet.. voelde me niet zo lekker. had wel zin in een borrel!! lekker.. bessen met sevenUP.

volgende dag lekker uitgeslapen en om half 12 opgestaan. bham gegeten maar voelde me nog steeds niet lekker, half uurtje zbank geweest maar hielp nog niets.. bed gelegen. en toen moest ik toch gaan douchen en omkleden... om 4 uur moesten we bij vrienden zijn, we hebben met 12 heeerlijk gegeten! vriendin had de tafel erg mooi gedekt en de mannen hadden erg lekker gekookt. rond 9 uur zijn we aangereden naar a ´dam. hmh was super gezellig alleen veelste druk!! super heet in de zaal
man stond in het water op de wc. zo mega druk dat het was. waren blij dat we vip kaarten hadden lekker relaxed op balkon op fautuils-
dus voor ons volgend jaar oud en nieuw lekker op de bank! met vrienden/familie.
met een kleintje...
we waren om half zes thuis. lekker een warme douche en heerlijk geslapen.

vandaag dus (maandag) half 1 opgestaan en gegeten en zijn we naar vriendin geweest en daarna naar schoonouders en net bij mijn ouders.   dus druk weekendje weer geweest... maar wel gezellig hoor. ben wel blij dat het er op zit en weer normaal is.
het rommelt nog steeds in mijn buik.

morgen om 12 uur werken. ga zo ook echt slapen.. man moet morgen 1e dag om 6 uur beginnen.   kan ie nog lekker even uitslapen.   dus je  vriend heeft de hele week nog lekker vrij? ze hebben natuurlijk vakantie.
ik ben dond vrij en mijn man woensdag.en zondag deze week. ik had al gevraagd of dat ie woe de kerstboom op wilde ruimen.. ik had hem opgetuigd... anders doeik het dond. alles weer lekker opruimen..

ik ga zaterdag naar de wiz in utrecht met moeder ,zusje. sch zus, tante en nichtje.
hadden we gekregen met sinterklaas. maar ga eerst de film van tevoren kijken thuis.
dan weet ik waar het over gaat.

fijne dag vandaag!

Tot horens weer!!!
Liefs, Bianca                                                                               2007

Hoi bianca,

Dus je hebt leuke maard drukke dagen achter de rug.

Van je temp. goed teken. Maar het blijft wel afwachten of de temp hoog blijft net voor en op onze NOD dag. Want dan is de kans pas groot dat het raak is geweest.
Bij mij blijft het s'ochtends 37.1 en s'middags rond 37.4 en s'avonds ook.
Vanmiddag toen ik alle kerst spullen had opgeruimd was het zelfs 37.8. Maar ik was ook druk bezig geweest. In buik rommelt het ook allemaal. Zo kan ik moeilijk en zo heb ik diarree. Dus ook raar.
We kunnen alleen maar afwachten.

Als ik donderdag vrij krijg wat er wel in zit. Dan ga ik de slaapkamer verven. We gaan die muur die we rood wouden doen toch maar lila/blauwachtige maken. Want we hebben overtreksets met die kleur erin.
Vandaag de verf samen gehaald.
Ook hebben we de halve gordijntjes weg gehaald beneden. Plak folie voor het raam om zo toch iets meer licht in huis te krijgen. Boven gaan we dat ook doen.

Mijn vriend hoort morgen of ie nou nog wel of niet moet werken deze week.

Ik hoop zo dat het raak is voor ons en jullie deze keer!
Blij dat je man weer is bijgedraaid.

Ik wou vanmorgen al kijken maar dat ging niet. Kreeg de site niet.
Maar nu gelukkig wel.

Vanavond even bij vrienden langs. Morgen op de kinderen van mijn schoonzusje passen. Zij moet met haar man naar het ziekenhuis. Linkse onderarm kan hij niet bewegen. Dokter zegt dat ie uitval heeft. Waarschijnlijk heeft ie zijn zenuw(en) beknelt met slapen. Morgen gaan ze het uitzoeken. Maar kan wel een half jaar duren voordat het over is.

Fijne avond!!!
Als ik je niet meer spreek werkse morgen!

Liefs An

HOI An,

zo net mijn eten op. zit er vol van.
mijn temp is nu 37,5 en vanmorgen rond 11 uur 36,8 na 6,5 uur slapen.
kijken hoe die morgen zal zijn. vanavond niet te laat naar bed dat ik zo ´n 8 uur
slaap dan kun je het een beetje zien. dus bij jouw borrelde het ook allemaal in je buik..

als ik dus uitga van 36 dgen heb ik 10 jan. mijn nod dus volgende week...
ben erg benieuwd wanneer we ´ ´veranderingen ´ ´ zullen krijgen..

had jij al testen thuis liggen?
ik ga ze zo maar even bestellen.. jij had ze besteld bij predictor, welke had jij?
ik had ook van anderen gehoord dat sommige testen niet goed waren niet van predictor maar anderen. ik kijk zo vast en anders bestel ik dezelfde als jou.

dus jullie gaan dond aan de klus! (in huis bedoel ik dan! ha,ha)
idd wel leuk dezelfde tinten als het dekbed overtrek. ik ben ook zo eentje waar het allemaal mooi bij elkaar moet passen. beetje perfectionistisch ben ik wel.
gaan jullie verder nog schilderen of alleen jullie slkamer?

plakfolie is idd makkelijk laat veel licht door.

hopen dat ze in het zh iets kunnen vinden voor je zwager.
raar is dat dat je geen gevoel meer hebt in je onderarm.
wel leuk zo oppassen op kindjes! gaan jullie nog iets leuks doen met ze.

ik ga zo gtst kijken en dan de afwas doen... van het weekend er bij..
de vaatwasser lekt.. man heeft nog niets kunnen vinden. maar hopen dat ie gemaakt kan worden..!   dan besef je weer hoe fijn het is een vaatwasser.

jullie een fjne avond bij vrienden!
Liefs Bianca

Hoi Bianca,

Ik heb er nog 3 liggen. Maar ik heb niet van predictor. Ik wil wel die of van clearbleu gaan halen als een goedkope posi. is (licht streepje heeft). Ik heb van matcare daar heeft mijn nichtje ook posi mee getest. (waar je over heen moet plassen).

Ik heb me nu echt voorgenomen ga pas 12 jan. testen als ik dan niet ongi ben.

Het komt steeds dichter bij. Echt spannend.

Ik heb morgen vrij jippieee!! Ga ik lekker klussen in huis.
Heb er zo'n zin in.
Ben nu alles aan het opruimen en uitzoeken.

Bij mijn zwager is het zo waarschijnlijk een zenuw gekneusd. Als het over 2 weken niet minder/over is moet hij terug komen.
Hij had gedronken met oud/nieuw en is toen gaan slapen en heeft hij verkeerd gelegen. Omdat je dan zo dronken bent reageert je lichaam er niet op. Normaal draai je dan om als er iets afkneld wordt. Dat zei de dokter in het ziekenhuis.

Maar hoe was jou dag werken?
Heeft je man de boom opgeruimd?

Ga verder met opruimen.

Liefs An

hoi an,

vandaag lekker gewerkt, niet zo druk geweest maar de hele dag bezig
geweest de tijd was voorbij gevlogen.
in mijn pauze nog pasfotos wezen   maken voor nieuw rijbewijs.
tjaa! daar moet je serieus voor kijken, mag je niet lachen op de foto!

mijn temp was vanmorgen 36,7 om half 9.
en net getemp was het precies andersom 37,6
dus mijn temp is nog steeds niet als het ´ ´oude ´ ´ dat was zo ± 36,4 / 36,5
dus wel positief denk ik. en bij jou?

afwachten nu voor je zwager dus...

dus je hebt er zin in! om de kamer lekker op te knappen, het is wel een werk allemaal maar je krijgt er ook iets moois voor terug!!
is je man nog lekker vrij?

nee helaas mijn man had de kerstboom en alles nog niet opgeruimd.
doen we denk ik morgenmiddag samen even.
hij had wel de boodschappen gedaan en weer heerlijk gekookt.
samen de afwas gedaan... moeten iemand langs laten komen want hij weet het ook
niet was het kan zijn.

morgen moet ie om 6 uur beginnen. smorgens gaan we even een foto en tekst in een krantje laten zetten voor zijn vader die 65 wordt.

dus jij hebt ze bij matcare besteld dan ga ik nu gelijk even kijken.
en bestel er een aantal. ik zou dus 9 jan mijn nod moeten hebben. als ik dus vanuit ga van 36 dagen. het wordt echt weer spannend he!!

vanavond nog t.v gekeken? op rtl 4 was een film van 20.30 tot 22.30 over de tsunami
in thailand was heel mooi, eerste deel.   volgende week komt het  tweede deel.
dus volgende week kijken we weer!

Succes met sauzen en dat het resultaat er mag zijn als het helemaal
klaar is en je nieuwe dekbed erop ligt!!     wat zal het mooi worden.

ik kijk morgen weer.

Liefs Bianca

Terug
Bovenaan