hoi dames wie nog meer nod 10 april

Dion en Jaikke gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Echt een mooi paas kado voor jullie zeg! Geniet er van en zal voor jullie duimen dat de eerste 12 week gaan zo als het zou horen!

Strooien jullie nog wat glitters uit! Ik ga namelijk door naar de volgende ronde (5) vanmorgen dus ongesteld geworden! Wij gaan nu voor een kleintje in 2008 (lijkt dat nog ver weg zeg!)

Allemaal nog een fijne paasdag en paasmaandag!

Liefs Ponoka

hoi dames hoe is het met jullie .

ik ben nog niet ong en voel vanalles maar probeer mijn hooft koel te houden.

groetjes iris

quote: Ponoka reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-04-2007 22:59:51'));

Dion en Jaikke gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Echt een mooi paas kado voor jullie zeg! Geniet er van en zal voor jullie duimen dat de eerste 12 week gaan zo als het zou horen!

Strooien jullie nog wat glitters uit! Ik ga namelijk door naar de volgende ronde (5) vanmorgen dus ongesteld geworden! Wij gaan nu voor een kleintje in 2008 (lijkt dat nog ver weg zeg!)

Allemaal nog een fijne paasdag en paasmaandag!

Liefs Ponoka

ooo ponoka verveled dat je onge bent geworden.he meid op naar de volgende ronde.
groetjes iris

Tevroeg gejuichd. Heb sinds zondagavond weer bloedingen, dus is waarschijnlijk weer een miskraam. Net zoals eind nov/begin dec vorig jaar.Volgende week echo maken, dan weten we het definitief, maar ik voel momenteel al niets meer behalve dan dat ik een zwaar gevoel in mijn onderbuik heb, en een enorme deuk in mijn eigenwaarde.

Ik hoop dat het jullie allemaal beter vergaat! Wij proberen deze tegenslag te verwerken en gaan er dan weer tegenaan. Nu met advies van gynaecoloog waar ik over 2 weken naartoe mag.

groetjes,
Dion

ooooo dion weet je zekker dat het mis is of is er zog hoop.

eerst een topic van maan die een flinke bloeding heeft en nu jij.

ik was in de wolken maar sta nu weer met mijn voeten aan de grond en word al voor de tweede keer op de fijten gewezwn dat dat ook kan gebeuren en dat ik er ook nog niet ben.

ik ben namelijk zwanger.

groetjes iris

Lieve meiden!

Vanwege werk twee dagen niet op het forum geweest, maar verbaas me hoeveel er kan gebeuren in die twee dagen.

Dion, Na zulks mooi Paas nieuws, nu te vernemen dat het weer niet zo heeft mogen zijn maakt me erg verdrietig. Ik hoop dat er bij de gyn wat antwoorden komen waarom het (weer) niet zo mocht zijn. Heel veel succes Dion.

Iris Bloempje, Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, dat je er maar heel erg van gaat genieten! Want 9 maandjes zijn zo om!

Liefs van Ponoka

Iris Bloempje,

Ja je hebt helemaal gelijk dat je gelijk weer met twee benen op de grond staat! Maar hoop toch ondanks alles dat je kunt genieten van je prille zwangerschap!

Nog geen last van kwaaltjes??

Liefs Ponoka

Terug
Bovenaan