hoi dames wie nog meer nod 10 april

ja dat hoop ik ook .

maar gisteren positieve test gehad en was gisteren avond mijn mannetje ziek .

dus ik denk dat ik weer naar de volgende ronde ga geen sex dan komen er ook geen kindjes van dus ik blijf voor jullie duimen.

groetjes iris

He Iris, jammer joh dat je mannetje ziek is. Zonder seks idd geen kindje. Je hebt ook niet toevallig al eerder deze week geklust zodat het toch nog zou kunnen?

groetjes,
Dion

O maar dan kan het natuurlijk altijd nog! Lekker in spanning afwachten dan maar .
Wij hebben gisteren weer 2 zwangere vriendinnen op bezoek gehad, Hoop toch echt dat ik me snel bij hen mag aansluiten. En alle dames hier op het forum natuurlijk ook!!

Succes allemaal.
groejtes,

Dion

quote: iris bloempje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-03-2007 23:00:50'));

hoi dion

de dag er voor hebben we geklust.

groetjes iris

hoi dames hoe staan er de zaken bij jullie er voor .

hebben er al wat dames klachten of is alles nog rustig.

ik zelf heb wat gevoelige borsten maaar dat heb ik wel vaker voor mijn onge en een raar gevoel in mijn vagina streek.

groetjes iris

Hoi ik ben Jenneke,
Volgens mij komt mijn NOD nu wel heel dichtbij. Voel rare steken in mijn buik en ben smorgens misselijk, dit heb ik altijd rond de RD. Maar we houden nog even moed. NOD 12 april dus kan nog even! Succes met aftellen.

He meiden,

'T is weer mis hier. Verlies sinds gisteravond weer beetje rozig slijm, en vandaag bloed. Mijn ongi is er dus alweer. Maar liefst een week te vroeg!!! ik wordt hier niet goed van.
Mijn eisprong mooi in mijn ritme van en 28 dagen-cyclus gehad, maar alweer een week te vroeg de RD op bezoek. balen!!!
Maar goed, hopelijk hebben jullie meer succes. Wij gaan dus helaas door naar de volgende ronde.

groetjes,
Dion

hoi dames,
ik ben mirella en 26jaar,mijn nod is 8april,vind het erg spannend.
voor ons het eeste kindje,dit wordt de 2e ronde.
groetjes mirella

Terug
Bovenaan