hoi dames wie nog meer nod 10 april

quote: Dion01 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-04-2007 23:22:40'));

He meiden,

'T is weer mis hier. Verlies sinds gisteravond weer beetje rozig slijm, en vandaag bloed. Mijn ongi is er dus alweer. Maar liefst een week te vroeg!!! ik wordt hier niet goed van.
Mijn eisprong mooi in mijn ritme van en 28 dagen-cyclus gehad, maar alweer een week te vroeg de RD op bezoek. balen!!!
Maar goed, hopelijk hebben jullie meer succes. Wij gaan dus helaas door naar de volgende ronde.

groetjes,
Dion

Dion, wat balen zeg!
Hopelijk volgende maand meer geluk!!!!

Hier nog geen RD's.
Sinds vandaag wat last van  gevoelige tepels, of verbeeld ik me dat maar
Kon het dus  niet laten om al een test te doen, maar die was natuurlijk neg.
Heb de digitale  clearblue test gedaan....nu ga ik eerst maar eens echt mijn NOD afwachten...

Succes allemaal!!!!

ooooooo dion wat ballen zeg dat je onge er al is test je dan niet met ovltesten.

kan innesteling bloeding zijn dat je een laat ei hebt gehad???????

hier nog steeds gevoelige borsten maaaaaaaar moet voor elk wis wasje naar de wc????

groetjes iris

Ik weet dat mijn ei precies geweest is zoals op mijn banner stond, dus vandaag preceis een week geleden. Eerste lichte bloedverlies dus 5 dagen na mijn ei. Is dan idd altijd spannend want kan innesteling zijn, maar vrees dat het niet zo is. 2 dagen heel licht bloedverlies bijafvegen, gisteren vrijwel niets, maar vandaag wel, en heviger dan de afgelopen dagen. Dus de RD zullen morgen of zo wel echt doorzetten. Wel vervelend dat zo'n eerste kleine beetje nu op het moment kwam dat het ook innesteling kon zijn. Geeft je toch de kriebels. Maar verder voel ik absoluut niets, alleen al aantal dagen kleine steekjes in mijn onderbuik. Maar dat heb ik de laatste 2 maanden ook gehad en toen gewoon ongi geworden.
Door naar de volgende ronde dus maar.

Iedereen die nog zit te wachten: VEEL SUCCES!!! En dat bij   jullie die RD maar weg mogen blijven!

groetjes,
Dion

quote: iris bloempje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-04-2007 19:10:59'));

ooooooo dion wat ballen zeg dat je onge er al is test je dan niet met ovltesten.

kan innesteling bloeding zijn dat je een laat ei hebt gehad???????

hier nog steeds gevoelige borsten maaaaaaaar moet voor elk wis wasje naar de wc????

groetjes iris

Hallo Dames!!

He wat weer een spanningen zeg zo wachten op onze nod's! Ik ga er maar gewoon vanuit dat ze weer komen, omdat mijn mannetje en ik beiden ziek waren rond de eisprong (toch nog wel veel geklust!), dan is de teleurstelling niet zo groot. En aan mijn borsten te voelen zit ik er niet zo ver meer vanaf! Wat ik wel vreemd vond is dat de pijn ditmaal begon bij mijn tepels en aan de onderkant van de borsten, en dus niet aan de zijkant zoals ze al jaren doen!! Mijn NOD is rond maandag! We zullen zien!
Allemaal succes met wachten!!!

Liefs Ponoka

He Ladies,

Ik weet het inmiddels niet meer hoor. na een  dag rozig slijm, een dag vrijwel niets, gisteren helder rood bloed, en vandaag maar een heel klein beetje bruinige afscheiding. Zou het dan toch een innesteling kunnen zijn??? Durf er niet meer op te hopen aangezien ik verder totaal niets voel (terwijl ik vorige maand wel 4 dagen misselijk geweest ben, en nu helemaal niets). Zit niets anders op dan maar af te wachten tot na het weekend.

Hoe is het met jullie?

groetjes,
Dion

of toch nog:

?????

Ik weet het antwoord inmiddels. Heb de hele week last van krampjes in mijn onderbuik en bruine afscheiding. Vanochtend ook misselijk. Heb er een test tegenaan gegooid .....
we zijn ZWANGER!!!!
Hopelijk gaat het deze keer wel allemaal goed.

Hoop jullie snel te zien op het december forum!

groetjes,
Dion

quote: Dion01 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-04-2007 13:31:19'));

Ik weet het antwoord inmiddels. Heb de hele week last van krampjes in mijn onderbuik en bruine afscheiding. Vanochtend ook misselijk. Heb er een test tegenaan gegooid .....
we zijn ZWANGER!!!!
Hopelijk gaat het deze keer wel allemaal goed.

Hoop jullie snel te zien op het december forum!

groetjes,
Dion

Hoi Dion,

Geniet ervan!

Hier nog in spanning...

Gr Jaikke

Yesssssss vanmorgen positief getest!

Ik ben weer ZWANGER!!!!!!!!!

Hoe staat het ervoor met de andere dames van dit topic??

Groetjes Jaikke (3w/6d)

Terug
Bovenaan