A
Anoniem
Guest
quote: Dion01 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-04-2007 23:22:40&apos
);
He meiden,
'T is weer mis hier. Verlies sinds gisteravond weer beetje rozig slijm, en vandaag bloed. Mijn ongi is er dus alweer. Maar liefst een week te vroeg!!! ik wordt hier niet goed van.
Mijn eisprong mooi in mijn ritme van en 28 dagen-cyclus gehad, maar alweer een week te vroeg de RD op bezoek. balen!!!
Maar goed, hopelijk hebben jullie meer succes. Wij gaan dus helaas door naar de volgende ronde.
groetjes,
Dion
Dion, wat balen zeg!
Hopelijk volgende maand meer geluk!!!!
Hier nog geen RD's.
Sinds vandaag wat last van gevoelige tepels, of verbeeld ik me dat maar
Kon het dus niet laten om al een test te doen, maar die was natuurlijk neg.
Heb de digitale clearblue test gedaan....nu ga ik eerst maar eens echt mijn NOD afwachten...
Succes allemaal!!!!
He meiden,
'T is weer mis hier. Verlies sinds gisteravond weer beetje rozig slijm, en vandaag bloed. Mijn ongi is er dus alweer. Maar liefst een week te vroeg!!! ik wordt hier niet goed van.
Mijn eisprong mooi in mijn ritme van en 28 dagen-cyclus gehad, maar alweer een week te vroeg de RD op bezoek. balen!!!
Maar goed, hopelijk hebben jullie meer succes. Wij gaan dus helaas door naar de volgende ronde.
groetjes,
Dion
Dion, wat balen zeg!
Hopelijk volgende maand meer geluk!!!!
Hier nog geen RD's.
Sinds vandaag wat last van gevoelige tepels, of verbeeld ik me dat maar
Kon het dus niet laten om al een test te doen, maar die was natuurlijk neg.
Heb de digitale clearblue test gedaan....nu ga ik eerst maar eens echt mijn NOD afwachten...
Succes allemaal!!!!