hoi Natalia, Doortje Marije en Anoniempie?

A

Anoniem

Guest
Hoe gaat het met jullie???????

Het is spannend voor Natalia en Doortje aan het worden. Zijn er al meer verschijnselen bij gekomen?

Ik vind jullie wel erg stil de laatste tijd. Komt dat door het mooie weer of nemen jullie bewust wat afstand.

Met mij gaat het wel weer. Ik ben vandaag bij de huisarts geweest om de verwijzing voor de gynaecoloog te halen en hij was ook nog wel positief had er nog steeds hoop op dat het nog spontaan kan lukken. Dus mijn dag is weer goed. Maar ik ben wel blij dat alles nu grondig nagekeken word.

Ik had vandaag lekker een vrije dag en ben eerst wat gaan shoppen en later wat op het net aan het rondzoeken geweest.

Wat komen er veel nieuwe mensen bij hier hè. Zeker het voorjaar.
Ik hoop dat het met jullie allemaal nog goed gaat en duim nog hard voor jullie.

Groetjes van Mariska.

Hoi Mariska

Ik heb het druk met werken, dus als ik de gelegenheid krijg achter de computer te zitten, ga ik er dan voor, natuurlijk hahahhahaha
Ja, en alsik thuis kom, de kleine nog halen van de creche, en eten geven.
dus, pas rond 20.00 kan ik lekker uitrusten, die kleine lig dan in bed.

nou, wat betreft die verschijnselen, maagzuur is gelukkig wat minder., komt nog wel melk uit mijn tepels, soms prikkelende tepls, verde helemaal niet moe, juist hartikke fit
ik heb maar een test gedaan, en er was een lichte  positieve streep. Dus je kunt zeggen dat ik zwanger ben...................................
maar ja, ik wacht het nog even af.
Mijn zus is analist, en zij neemt morgen ochtend mijn ochtend urine mee.
we willen dan kijken of die lichte streep wel donker gat worden, vooral met de eerst ochtend urine.

Ik wacht het even af, en hou je op de hoogte.

He maar, nogmaals, wat fijn dat je bij een gynacoloog terecht kan, en postief natuurlijk wat de ha tegen jouw heeft gezegd.
over een paar weken heb jij die afspraak toch?
Ga je met je partner??

Ik hoor het van

groeten nathalie

Hoi Mariska,

Lees hier wel elke dag (soms een paar keer), maar ik reageer niet altijd...
Niet zo netjes misschien, maar ja, niet altijd even veel zin of inspiratie om hier hele verhalen te komen breien.
En vrijwel altijd als ik ingelogd ben, komt de kleine man. Zou hij het weten???
Overigens is dat kereltje echt supervrolijk de afgelopen weken en kan het me niet beter wensen en dan is tijd met hem toch net iets belangrijker dan het forum :)

Maar wat lekker dat je ha positief is! Nu de gyn nog! En dan gaan jullie er weer lekker voor (ik ga gewoon meeduimen dat jullie alsnog snel zwanger zullen zijn)

Natalia: gefeliciteerd hoor!
Vaag streepje is een streepje hoor.

Groetjes,
Marije

HEEE Natalia positief is positief en dus zwanger

Super joh. Ook al ben je zelf wat voorzichtig nog ik ga je alvast feliciteren.
 AUB van harte.

Wel fijn dat je zus dat morgen na kan kijken. Dan weet je het helemaal zeker.
Maar met dat verhaal over je borsten dan moet het haast wel.

Gelukkig weer eens goed nieuws hier op de site.

Ja ik moet over twee weken naar de gynaecoloog en als het lukt voor mijn partner om vrij te krijgen gaat hij ook mee.
Alleen is ook maar alleen en wie weet wat er allemaal tevoorschijn komt.

Maar ooo wat fijn voor jou.

Groetjes Mariska

Hoi Marije ik zag dat we tegelijk aan het typen waren.

Ik ben het met je eens dat je niet altijd overal op wil reageren, dat heb ik ook.
Je leest ook steeds weer het zelfde wat eigenlijk ook weer logisch is omdat het allemaal over het zelfde gaat het nl. zwanger worden. En alle nieuwelingen hier hebben ook weer dezelfde vragen.
Ik heb vandaag weer eens op andere forums gekeken en daaar schrijven vaak steeds de zelfde mensen ik een gesloten item. Dat is op zich ook wel leuker, het maakt het wat persoonlijker. Ik lees nu vaak zoveel dingen door elkaar dat ik niet zo goed meer weet bij wie wat hoort.
En natuurlijk gaat die kleine van jou voor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik had niet anders verwacht

Misschien kunnen we ook een soort van eigen clubje oprichten??????

Groetjes Mariska

hoi mariska

mijn zus heft mijn urine naar nar werk gebracht, en hun zwangerschaps tessten zijn heel goed.

Er is nog een vaaaaaaaag psitief strepje te zien. Volgens mijn zus ben ik wel zwanger.
Ik weet wel van mezelf dat het hcg hormoon in   mijn kichaan langzaam wordt aangemaakt.
Bij mijn eerste zoontje pas na 8 weken zwanger te zijn, wees ale die testen nog vage streep, met 9 weken was het er hartikke dik op.

Ik kan het nog steeds niet bevatten, dat het zo is.
Heb mijn moeder verteld, die zei dat ik het toch even moet afwachten wat betreft die vage strepen.
Ik zei tegen mij moeder, dat ik wel denk dat ik zwanger ben, nudat het maagzuur iets gezakt is, worden mijn tepels nog meer gevoelig. Ik heb een stekend en branderig gevoel.

Ik kan het nog steeds niet bevatten

groeten nathalie

Hoi Natalia,

Wat fijn dat de test van je zus ook positief is. En met al die symptomen kan het volgens mij ook niet anders.
Maar dat je  lichaam al zo snel die signalen van een zwangerschap afgeeft dat had ik niet gedacht. Voelde je je nu anders dan voor je laatste ongie? Ik bedoel kan je  gevoelsmatig zeggen dat je nu zwanger bent en toen niet?  Dat wil ik graag wten omdat ik ook iedere keer van alles voel en dan ook weer niets. Om gek van te worden.
Wanneer ben je uitgerekend? Het kan natuurlijk ook nog een kerstkindje gaan worden.
En je oudste is dan denk ik ongeveer een jaar of twee hè? Wel een leuk leeftijdverschil.

Hoe reageerde je partner? Of was hij erbij toen je de test deed?
En je moeder geloofde het dus nog niet helemaal. Nou die merkt het vanzelf wel. Weten nog meer mensen in je  omgeving het. Het lijkt me zo vreselijk moeilijk om je mond te houden. Ik denk dat je het ook uitstraald.
Ik vind het nu soms al moeilijk als mensen erover praten om niet te zeggen dat we bezig zijn. Mijn schoonmoeder zit ook steeds te vissen en wel meer mensen zo van jullie zijn toch ook al weer een paar jaar getrouwd.?????????? En er dan maar leuk over heen praten quasi onverschillig.

Nou tot de volgende keer weer.

Groetjes Mariska

Ps. NEEM ME MEE NAAR HET JANUARI FORUM SMEEK SMEEK

Hoi Mariska,

Volgens mij moeten we best ergens een besloten forum op kunnen richten. Bij MSN ofzo. Weet niet precies hoe dat gaat, maar ik schrijf ook op een besloten forum met allemaal vrouwen die in dezelfde maand mama zijn geworden.
Erg leuk en wat vrijer/ meer privé.

Enne, Natalie & Doortje: nemen jullie Mariska, Kreeftje en mij ook mee naar het januariforum??? Hebben we direct een gezellig groepje kletsgenoten!

Groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan