hoi Natalia, Doortje Marije en Anoniempie?

A

Anoniem

Guest
Hoe gaat het met jullie???????

Het is spannend voor Natalia en Doortje aan het worden. Zijn er al meer verschijnselen bij gekomen?

Ik vind jullie wel erg stil de laatste tijd. Komt dat door het mooie weer of nemen jullie bewust wat afstand.

Met mij gaat het wel weer. Ik ben vandaag bij de huisarts geweest om de verwijzing voor de gynaecoloog te halen en hij was ook nog wel positief had er nog steeds hoop op dat het nog spontaan kan lukken. Dus mijn dag is weer goed. Maar ik ben wel blij dat alles nu grondig nagekeken word.

Ik had vandaag lekker een vrije dag en ben eerst wat gaan shoppen en later wat op het net aan het rondzoeken geweest.

Wat komen er veel nieuwe mensen bij hier hè. Zeker het voorjaar.
Ik hoop dat het met jullie allemaal nog goed gaat en duim nog hard voor jullie.

Groetjes van Mariska.

Hoi Mariska

Ik heb het druk met werken, dus als ik de gelegenheid krijg achter de computer te zitten, ga ik er dan voor, natuurlijk hahahhahaha
Ja, en alsik thuis kom, de kleine nog halen van de creche, en eten geven.
dus, pas rond 20.00 kan ik lekker uitrusten, die kleine lig dan in bed.

nou, wat betreft die verschijnselen, maagzuur is gelukkig wat minder., komt nog wel melk uit mijn tepels, soms prikkelende tepls, verde helemaal niet moe, juist hartikke fit
ik heb maar een test gedaan, en er was een lichte  positieve streep. Dus je kunt zeggen dat ik zwanger ben...................................
maar ja, ik wacht het nog even af.
Mijn zus is analist, en zij neemt morgen ochtend mijn ochtend urine mee.
we willen dan kijken of die lichte streep wel donker gat worden, vooral met de eerst ochtend urine.

Ik wacht het even af, en hou je op de hoogte.

He maar, nogmaals, wat fijn dat je bij een gynacoloog terecht kan, en postief natuurlijk wat de ha tegen jouw heeft gezegd.
over een paar weken heb jij die afspraak toch?
Ga je met je partner??

Ik hoor het van

groeten nathalie

Hoi Mariska,