hoi Natalia, Doortje Marije en Anoniempie?

hoi hoi,
Ja mij lijkt dat ook erg gezellig vooral om dat we toch wel een soort van klik met elkaar hebben en die heb je niet met iedereen.

Doortje en ik hebben  ons bij elkaar ook al op de msn aangemeld. Maar ik ben ook niet zo thuis in die groepjes.
Ik zal me er eens in gaan verdiepen.
Wie wil er nog meer mee doen?

Ja het is wel ongelooflijk dat zowel Doortje als Natalia zwanger zijn. Echt super leuk. En ja wat zou het gezellig zijn als we met zijn alle naar het januari forum kunnen.

Ik denk toch dat het met jou peptalk te maken gehad heeft van vorige week.

Ik heb ook zomaar het idee dat Kreeftje ook zwanger is.
Helaas moet jij nog even wachten op je NOD en hopelijk komt hij ook op tijd deze keer. Voel je al iets?????

Groetjes mariska

Hoi Mariska,

Wil wel eens kijken of ik een forumpje op kan richten op de MSN?!
En dan zien we wel wie daar op komen???

We zitten zeg maar nog midden in de klusperiode en gaan er helemaal voor deze maand . Meestal om de dag, soms om de 2 dagen. En we houden de maand maar een extra lange periode aan, aangezien de vorige ronde 8 week duurde....

Voel nog niks hoor, maar nu moet ik toegeven dat ik bij de eerste ook geen typische klachten had. Was wel moe, maar het was najaar en dan heb ik dat vaker en dat was het in de eerste weken wel.

Zoals Doortje nu al zo'n beetje uit haar bh's groeit had ik helemaal niet. Ben in de hele zw.schap één maatje gegroeid en toen ik borstvoeding gaf waren ze ook niks groter...

Ga zo wel even bij MSN kijken of we een besloten forum op kunnen richten en dan bepalen we gewoon zelf wie er bij komt en wie niet.

Groetjes,
Marije

Hoi Mariska,

Suggestie voor een groepsnaam en omschrijving???
Die moet je namelijk opgeven voordat je een groep kunt maken.

Marije

Tja daar begint het al.

uhm?????

Ik heb geloof ik vandaag een gebrek aan inspiratie

Ik ga er nog even over nadenken.

Zoals je ziet denk ik nog steeds na

Maar moet het onderwerp   gaan over het forum of mag het ook zomaar iets leuks zijn????
Ik weet er niks van dus.........Je moet me even op weg helpen.

Hoi,

Had al een berichtje getypt, maar niet geplaatst....

Heb net een groep geopend op de msn en hem heel origineel jongegezinnen genoemd.
Nu moet ik echter jullie uitnodigen om aan het forum mee te doen (het is namelijk besloten en niemand kan zomaar meelezen en schrijven) en ik het dus mailadressen nodig.

Kom maar op dan nodig ik je/ jullie uit!!!

Marije

HOI HOI

En dames hoe is het met jullie???

Ik ben nu een beetje aan het beseffen dat ik zwanger ben. Jeetje zeg ik had er gewoon echt niet op gerekend. Ik ga nu achteraf nog meer symptomen zien, die ik  helemaal niet als zwangerschaps symptomen heb waar genomen toen.
Moe, heb ik aan het weer toe geschreven. Ineens zin in ander eten, hartig inplaats van zoet, ik dacht nou ja kan je wel eens hebben. Bij mijn schoonmoeder binnen komen en bijna over mijn nek gaan van de sigareten lucht. Ik dacht, zal wel een ander merkje roken. En dat van die borsten(doen nu nog ongeloofelijk zeer) ik dacht dat het te maken had met het stoppen van de pil. Nou ja als je dit dus achteraf leest, ongeloofelijk, dat ik dat niet heb willen zien.

Trouwens dat van dat clubje lijkt mij een goed idee. Tenminste als er ook al zwangere aan mogen deelnemen. Met de nadruk op al. Want jullie volgen snel hoop ik. Ik ben eerlijk, en ik heb jullie wat extra in gedachten, en wat vibes gestuurd. Vind gewoon dat we het erg leuk hebben met ons groepje, en ik vind het dan ook vreselijk als ik zonder jullie naar het januari forum moet. Dus zorg er effe voor dat jullie meekunnen HA HA!!!Makkelijker gezegd dan gedaan he!!!

Trouwens Marije jij hebt borst voeding gegeven he? Nu vraag ik me af, ik heb in 2001 een borst verkleining gehad. Ik had wel al vrij snel wat gevoel in mijn tepels, maar dit heb ik nog niet gehad sinds die operatie. Dat de borsten opzwellen, wil dat zeggen dat mijn melkklieren nog reageren. Ik denk namenlijk dat ik geen borstvoeding kan geven. Althans de kans zal erg klein zijn, eigenlijk vrijwel nihiel.En vooral mijn linker heeft af en toe steken, en raar gevoelige dingen. Nou ja ik weet niet hoe ik het moet omschrijven. Zijn dit stuwingen, of kan dat nog niet?

Nou zo zien jullie maar ik kan niet zonder jullie, dus kom maar op met dat MSN forum!!!!!

Morgen komt Kreeftje weer thuis, ben erg benieuwd!!!!!!

Mariska heb jij al een vervolg afspraak kunnen maken bij de gyn.??
Ik hoop dat je snel wat meer duidelijkheid krijgt.

Allemaal dikke kus   Liefs Doortje

Terug
Bovenaan