hoi Natalia, Doortje Marije en Anoniempie?

hoi mariska en de rest van de dames

Ik had twee drukke dagen ben gelukkig wer bij.

Even terug naar jouw vraag mariska. Voor mijn vorige menstruatie, voelde, ik alleen dat ik ongesteld zou worden, verder helemaal geen klachten.
dus geen last van maagzuur en steken in mijn onderbuik, en zeker geen last van pijnlijke/gevoelige tepels waarbij ook nog wat melk uit komt.
en bij deze cyclus heb ik het wel.
ja, mijn kleine is nu 16 maanden. Als ik moet bevallen schelen die twee net 2 jaartjes van elkaar. wat harstikke leuk is.

He, maar ik heb iets gelezen dat jullie een forum willen openen. Zitten jullie ook achter msn?
Mijn hotmail account is
nathalie_karamat_ali@hotmail.com.

groeten nathalie

Hoi Nathalie,

Ik heb je toegevoegt aan mijn msn en zie je vanzelf wel eens online als het goed is.
Dat msn forum groepje dat is er inmiddels dus hopelijk zien we elkaar daar ook.

Gezellig Mariska

Hai mariska,

Inderdaad wat een tijdje geleden zeg dat ik jou op het forum heb gezien, ik vroeg me al af hoe het met je ging.
Ik heb, had wat afstand genomen na mijn vorige nod, ik was er teveel mee bezig en was toen erg terleurgesteld dat het weer niet gelukt was dus vandaar.
En de afgelopen dagen heb ik alleen maar leuke dingen gedaan om er even niet mee bezig te zijn en daar voel ik me een stuk prettiger bij.
Maar nu is de 11e weer mijn nieuwe nod en ja hoor begin ik weer van alles te voelen en is het nog even afwachten.... om knetter van te worden!!! Maar probeer er maar niet te veel mee bezig te zijn en alleen maar goede hoop te houden....

Maar genoeg over mij... ik las dat je naar de gyneacoloog gaat ik had ook dat nadere berichtje gezien. Ik ben benieuwd is het het eerste onderzoek? ja toch?
En je moet zelf weten of je je vriend mee wil nemen, misschien kun je van te vorren ff bellen naar het ziekenhuis of hij wel mee moet... maar aan de andere kant is het misschien wel handig.....
Ik zelf ben er altijd wat makkelijker in, ik neem hem mee als het echt nodig is... mijn vriend heeft een drukke baan en ik kan niet verlangen dat hij dan steeds vrij gaat nemen.... dus tja eigenlijk word je er zo niet veel wijzer van.....

Ik hoor wel hoe het afgelopen is.....

groetjes Saskia30

hoi anoniemje en de rest van de meiden,

Ja spannend....... weer voor jou en natuurlijk gaan we weer duimen voor je.

Ik heb dus dat zelfde met naar die gyn toe gaan. Ben zelf een erg nuchter type en wil dus ook best alleen gaan. Zeker omdat mijn man moeilijk vrij kan nemen. Maar dan denk ik weer zit ik daar straks en dan vind die gyn het weer raar dat hij er niet bij is.
Dus ja ik kijk nog wel even hoe we het gaan doen.    

Heb je ook nog zin om naar ons "eigen forumpje" te gaan?

Groetjes en hou me op de hoogte hè.

ps.
Wie van jullie werkte er nu ook al weer bij het consultatie bureau????

Wat dat betreft lijk ik wel zwanger ik haal jullie steeds allemaal door elkaar.

Ik heb hier inmiddels een hele administratie bij de pc liggen. hihi

Vandaag dus moederdag. Tja zelf viel er nog niks te vieren en mijn schoonmoeder is er niet dus vandaag alle tijd om even achter de pc te zitten. En zo met een gaan we naar mijn moeder en daar eten we ook wat dus dat is en makkelijk en gezellig.

Hoe is jullie moederdag verlopen????????

Groetjes en voor alle moeders en moeders in to be

Hoi Mariska en de rest,

Ik las het berichtje net pas weer...... maar het lijkt me wel leuk om gezellig te babbelen op dat forum, maar wat is dan het e-mail adres? want ik zie er een hoop staan.....

Kunnen we het tenminste ook eens over andere dingen hebben toch?

Maar goed ik zit nu op een dag voor mijn nod en voel wel weer ongi krampen dus ben bang dat het er weer niet in zit!  Maar dus weer even afwachten......... dat duuuuurrrrrtttttttttt zooooooo lang!!!!
Ik ga weer een hoop afleiding zoeken en hopen dat dat helpt, maar word wel een beetje moeilijk als je ziek thuis bent! Ach een beetje chillen maar en dan zie ik wel.
Maar hoop toch stiekum dat het wel is gelukt deze maand.

En hoe gaat ie met jou? draag je de maansteen nog? Ik niet meer  sinds een week of twee, eigenlijk na mijn vruchtbare dagen heb ik een af gedaan, gewisseld met een andere ketting en eerlijk gezegd geloof ik er niet echt meer in...
Maar dat kan wel weer om slaan hoor....

Groetjes saskia 30

Hoi Saskia,

Ga voor je duimen hoor dat het wel raak is!!!
Je weet het maar nooit toch? (ik had bij m'n eerste zw.schap ook ongikrampen en was toch echt zwanger en Doortje heeft het ook....)

En ook nog ziek thuis ook, balen!!!!

Maar dat msn forum heet Jonge gezinnen en kun je opzoeken bij groepen. Als je je daar aanmeldt dan keur ik je goed en kun je ook op het besloten forum. En dan is het juist ook leuk om over andere dingen te praten.
Mocht je toegang hebben dan gooi maar een onderwerp in de groep!

Groetjes,
Marije

Hai hai,

Harstikke leuk, maar mijn msn is fff de lucht uit, je merkt wel wanneer ik langs kom om te beppen.

groetjes Saskia 30

hoi,
Maar volgens mij heb je geen msn messenger nodig hoor moet je gewoon naar de msn site gaan. Ik neem aan dat je messenger eruit ligt.

Hoe gaat het verder. Ik las dat je ziekjes was?

Groetjes Mariska

Terug
Bovenaan