hoi Natalia, Doortje Marije en Anoniempie?

Hoi Doortje,

Gek he dat je het nu pas goed gaat realiseren.
Ik had dat ook. Heb de eerste paar dagen enorm lopen grijnzen en verbaasd rondgelopen en na een paar dagen kwam het grote besef: ben ECHT zwanger, er komt een kindje, iieeeeh!!!!

Net als jij kon ik een aantal dingen pas achteraf terugvoeren op een zwangerschap. Maar ik had niet zo heel veel kwaaltjes/ verschijnselen hoor.

En ja, heb bv gegeven. Slechts 8 week, maar toch.
Weet niet of je nu al stuwing kunt hebben, ik kreeg pas vlak voor de bevalling wat last van een gevoel dat ik later herkende als een soort van stuwing. De echte stuwing kwam pas een dag of 3 na de bevalling. Dat herken je wel.

Een vriendin van mij had ook een borstverkleining gehad en het is niet onmogelijk om dan bv te geven hoor. Je moet het wel zeker weten dat je het wilt proberen ook al kan het mislukken....

Maar eh, het forum bestaat inmiddels, maar ik moet je dus uitnodigen en heb daar een mailadres voor nodig.
Dan heb je rechstreeks toegang. En wat mij betreft ben je helemaal welkom! Gezellig toch!!!!!

Groetjes,
Marije

hoi meiden,

Doortje hebben ze jou niet verteld bij de borstverkleining of ze je klieren doorgesneden hebben. Het heeft er ook mee te maken of ze je tepel verplaatst hebben wat meestal wel nodig is. Maar proberen om borstvoeding te geven kan je natuurlijk altijd doen.
En dat die klieren nu zeer doen klopt wel want er zit natuurlijk nog voldoende borstweefsel om auw te kunnen doen.

Marije wat een goede naam heb je verzonnen en natuurlijk mogen al zwangeren ook mee doen. Zolang ze het virus maar goed verspreiden hè.Ik wil alleen liever niet mijn mailadres hierop zetten. Doortje heeft mijn mailadres wel misschien kan het via haar?
Ik probeerde het al aan haar te vragen maar ze was even afwezig op de msn.

Je hoort nog van me.

Groetjes Mariska.

Mariska (en de andere dames) snap ook wel dat je je mail adres niet hier wilt hebben....
Zal even kijken hoe dit op te lossen.
Volgens mij heb ik een beheerde mailadres waar je heen kunt mailen dat je er graag bij wilt.

http://groups.msn.com/Jongegezinnen

Weet niet of de link zo werkt....maar dit is dus de link van de groep en als je daar heengaat kun je waarschijnlijk ook een lidmaatschap aanvragen.

Dus kom maar op dames!

Groetjes,
Marije

Hoi, ik heb me aangemeld hoor.

Dus wacht het nu even af.

Mariska

En ik ben ook erg benieuwd hoe het met kreeftje is.

En hoe ze het gehad heeft.

En hoe laat ze morgen op het forum is.

En of ze natuurlijk met zijn drieen terug zijn gekomen vanuit Miami.

SPANNEND

Ik heb het gezien. Mijn dank is groot

Ik moet alleen even wat instellingen wijzigen zag ik dus dat ga ik even doen.

Tot later

hallo dames

Ik heb geprobeert in te loggen. Maar moet ik dan een andere naam nemen?
Nou ja hier is mijn email adres doortje28@hotmail.com

Sorry Mariska ik was vergeten me af te melden op msn en ben voor de buis gaan zittenmaar we kunne binnenkort volop kletsen in het eigen forum.

Ben inderdaad benieuwd hoe het met kreeftje gaat. Ik heb geen idee hoe laat ze thuis komt, en of ze morgen de tijd heeft om op het forum te komen. Ik heb haar in ieder geval een mail gestuurd. Ik wilde het haar als eerste vertellen. Ik hoop dat ze ook zwanger is.
En ja dat jullie snel volgen, dus kom maar op met dat forum, ga ik vibes strooien.
Mariska trouwens bedankt voor je lieve mail

Tot gauw Doortje

Terug
Bovenaan