Hoi sharine 2 wil je pendelen

A

Anoniem

Guest
Hoi Sharine wil je voor mij ook aub pendelen,ik lees zoveel positieve reactie`s van jou.
Ik weet alleen niet wat je dan precies wilt weten,ik hoop dat je dit leest,en het voor me wil doen,ben al een tijdje bezig en een miskaraam gehad.
                                                                        liefs mexx-ann

Hoi mex-ann wil in princiepe best voor je pendelen maar als ik het bij jou doe dan krijg ik binnen de kortste keren een lijst met aanvragen die ik allemaal niet kan bijhouden. Maar goed voor deze ene keer ga ik voor je pendelen maar dan alleen voor jou en niet voor meerdere. Geef me me je naam meisjesachternaam en je geb datum. Ik ga me best doen om dit vanavond voor je te doen.

Liefs Sharine

Ben er hier toen mee gestopt omdat ik van een aantal kritiek kreeg en ze vonden dit allemaal te zweverig. Het kost mij heel veel energie en tijd om dit te doen en vandaar dat ik er mee gestopt ben op deze forum.

ik las net dat je pendelen niet meer doet.Jammer was ook erg benieuwd.
ik wil het zo graag.

gr yvon

hallo
misschien een stomme vraag, maar wat houd dat pendelen eigenlijk in?heeft het iets met zwanger worden te maken??ik hoor eigenlijk op het zwanger zijn forum maar kijk hier afentoe nog eens mee.succes met zwanger worden!!
groetjes

Hoi Sharine.

Wat vreselijk lief dat je dat voor me wilt proberen.
Ik hoop dat er wat uitkomt.
Mijn achternaam is quak (meisjesnaam)  en geboorte datum is03-101970.
ik wacht in spanning af.
                                                veel liefs mexx-ann

Hoi Sharine,

Mag ik vragen op welk ander forum je zit? Ik begreep dat je daar wel pendelaanvragen doet?

Lfs Pip

Hoi meiden

Mexx-ann (misschien een hele rare vraag hoor) maar is dat je voornaam ook mexx-ann zo niet dan moet ik je voornaam ook hebben.

Ik ben zo blij (haha gefeliciteerd met je zwangerschap). Nee heeft niets met het zwanger worden/zijn te maken. Pendelen is een vraag over je leven (levensvragen) d.m.v de pendel kun je vragen stellen. Alleen vragen met het antwoord ja/nee of geen antwoord (rondjes draaien van de pendel). Als ik een vraag heb van is dit de juiste keuze dat ik iets doe kan de pendel mij die antwoord geven. Beetje ingewikkeld maar goed als je gaat googlen over pendelen krijg je daar zeker duidelijk antwoord op. Het is niet zo dat je het direct kent hoor pendelen zit een stuk leerproces bij. Je moet een goed gevoel bij je pendel hebben. En heel geconcentreerd zijn (en niet iedereen kan pendelen).

Pipstip de site waarvoor ik pendel is niet alleen een site waar je kunt pendelen het is net als bij hier je kletst met allemaal meiden die zwanger willen worden of zijn. Als je daar actief meekletst mag je iemand vragen om voor je te pendelen. Het is geen site om alleen gependeld te worden. Want helaas word daar wel heel vaak misbruik over gemaakt. Mag dan ook niet van diegene die die site heeft gemaakt zo maar de link geven. Als je zeker weet dat je mee wilt gaan kletsen met ons (actief) dan wil ik je die link wel geven via email. Maar ik zet hem niet hier zo op.

Liefs Sharine

Hoi Sharine,

Bedankt voor je uitleg. Jammer dat je de link niet wilt doorgeven. Ik begrijp het wel. Het is zooo handig om daar even een pendelaanvraag te doen en vervolgens je nooit meer op het forum te laten zien. Maar dat is natuurlijk helemaal niet eerlijk.

VInd het echt jammer dat je hier niet meer pendelaanvragen wilt doen. Ik zit samen met een aantal meiden op het forum KLUSBABES en daar waren we allemaal erg nieuwschierig naar het pendelen. Misschien dat je eens bij ons wilt komen buurten

Mijn forumvriendinnetje Kruimes had jou overigens deze week hier ook gevraagd om haar te pendelen en daar heb je toen nee op gezegd en nu voor mexx-an wel...Kruimels is nu echt ontroostbaar. Misschien dat je voor haar nog 1 uitzondering zou kunnen en willen maken??

Liefs Pip

Terug
Bovenaan