Hoi sharine 2 wil je pendelen

hoi sharine,

Ik ben ook van de klusbabes en je hebt ooit voor mij gependeld en wou je ff melden dat je goed zat kwa maand. je had okt.2007 van een jongen en ben indd in oktober zwanger geraakt ben nu 5 wk en 4 dg zwanger. nu nog ff afwachten of het een jongen word, maar hier zat je goed mee. bedankt . en veel succes verder.

xxx Bambi

Hoi Bambi

Fijn om te horen dat ik het goed heb meid gefeliciteerd met je zwangerschap nog.

Liefs Sharine

sharine2, ik wil nog ontzettend bedanken dat je voor ons nog een uitzondering hebt gemaakt.
ben gewoon zo geinteresseert in dat pendelen en alles in dat wereldje eigenlijk.
rimke die ook bij ons forum mee kletst kan ook pendelen, maar ze zei wel dat ze dit nog maar heel kort doet, daarom was ik nieuwschierig of jullie hetzelfde zouden pendelen.
rimke had ook een meisje voor mij gependeld, maar dan in februari 2008.
ben ontzettend benieuwd wat er uit komt. laat je dit zeker weten als het zover is.
leuk he dat je eigen voorspelling van bambi uitgekomen is.
las toevallig in een andere topic dat je vroeg wie er ook uit het oosten komt, nou toevallig kom ik uit drenthe, grappig he.
waar kom jij vandaan?
als je zin hebt om een keer te kletsen, dan ben je natuurlijk altijd van harte welkom bij onze klusbabes. ik denk dat ik namens alle meiden spreek, haha.
nogmaals bedankt!!!
liefs kruimels

Hoi Sharine2,
Mij lijkt het ook heel erg interessant, maar ik lees dat jij niet meer doet pendelen.
Ik ben zo benieuwd, ik zou het leuk vinden als je voor mij een uitzondering kan maken.
Ik wordt maar niet ongesteld en ik vraag me af hoe lang het nog gaat duren, voel me zo onzeker en zou wel eens willen weten wanneer ik zwanger zou kunnen worden.
Het wachten duurt zo lang en ik vind het namelijk ook knap dat jij het meestal goed hebt, wanneer iemand zwanger wordt.
Ik zou het leuk vinden om het te weten, of misschien ken je nog iemand die dit kan en wil doen.

Groetjes Patries.

Hahahaha Patje als ik voor iedereen een uitzondering moet maken dan kan ik net zo goed weer beginnen. MAAR DAT IS NIET DE BEDOELING HAHA. Nee helaas meiden.

Liefs Sharine

oke, jammer.
Ik begrijp je wel, anders blijf je aan het pendelen!
Bedankt voor je reactie!

Groetjes Patries.

Hey Monique,
Wat leuk dat jij ook op het forum zit.
Ten eerste van harte gefeliciteerd met jullie derde zwangerschap!
Hoever ben je nu?
Echt geweldig, drie kinders! Hoe oud zijn je andere kinderen nou?
Bedankt in ieder geval voor je tips en reacties.
Ik wacht geduldig af, ook al is dit wel moeilijk.
Ik heb al het een en ander op internet gelezen, maar soms denk ik, ik moet er ook niet teveel mee bezig zijn.
Maar dat is super moeilijk!

Groetjes Patricia.

Terug
Bovenaan